|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hydrovar Puma Owner
Registrace: 8.3. 2007 Příspěvky: 86 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: so březen 10, 2007 10:22 pm Předmět: Programování klíčů |
|
|
Tak jsem si zrovna dočetl manuál a zjistil jsem, že se dá imobilizér naprogramovat tak, že budou pro zapalování funkční jen právě ty dva očipované klíče, co mi dali v bazaru. Počítám, že by to bylo docela rozumné, byť nepodezírám bazar, že by si udělal třetí očipovaný klíč, ale člověk nikdy neví, komu všemu to prošlo rukama. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Není možné, že bych to rozvrtal takovým způsoběm, že už bych vůbec nenastartoval? |
|
Návrat nahoru |
|
webster Puma Driver
Registrace: 30.12. 2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: ne březen 11, 2007 6:12 pm Předmět: |
|
|
Pokial chces vytiahnut ten cerveny stvorcek, tak to ani nerob. Je to tam napevno. ale myslim, ze sa da naprogramovat ten cip, co mas v kluci. Na skodovkach sa to robi bezne. Raz mi jeden chalan povedal, ze ked si zmenis kod na imobilizery, tak je to vcelku asi tak, ze keby si kupis bicykel s kodovym zamkom a zmenis na nom kod. Ktokolvek pride, zamok prestrihne kliestami a na bicykli sa vozi. Je to len zdrzanie par sekund. Zmysel ma akurat vymenit vsetky zamky, ale to je vcelku drahe, ale zato lepsie ako ukradnute auto. Ale nakoniec aj Maybach sa da otvorit za 2 sekundy tehlou.
Radsej nedoverovat nikomu ale zas puma nie je tak rizikove auto, ze by si niekto robil kopie. Keby si kupis fabiu, tak by bolo mozno vo vacsom zaujme toho bazaristu rozkrajat tvoje auto na nahradne diely. |
|
Návrat nahoru |
|
Hydrovar Puma Owner
Registrace: 8.3. 2007 Příspěvky: 86 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: ne březen 11, 2007 6:30 pm Předmět: |
|
|
Jejda, jen žádný rozebírání samotnýho čipu v klíči a ani jsem to neměl v úmyslu. Spíš jde o to, že se dá naprogramovat samotný klíč. Pokud jsem to dobře pochopil, tak manipulací dvou klíčů s čipem ve spínací skříňce lze naprogramovat třetí (do té doby "čistý") klíč tak, že se z něj stane plnohodnotný očipovaný klíč. Na druhou stranu, lze (opět manipulací dvou očipovaných klíčů ve spínací skříňce) dosáhnout toho, že pak už lze u daného auta použít pouze ty dva klíče, co mám zrovna k dispozici a ne třeba klíč, který si udělal např. minulý majitel, nebo majitel bazaru, postupem, který jsem popisoval hned na začátku. Jen mne zajímalo, zda s tím má někdo zkušenosti a zda se nemůžu dostat do situace, ze které by nebylo úniku. Že lze vybrat, nebo ukradnout libovolné auto je věc jasná a jde jen o to, kolik si přidám dalších systémů, abych lupiči prodloužil čas na vnik a nastartování, měl jsem namysli spíš prevenci teď nejsnazších způsobů, jak se do auta z bazaru dostat |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: ne březen 11, 2007 11:44 pm Předmět: |
|
|
Já jsem to zkoušel, ale požadovaného výsledku jsem se asi nedočkal, jelikož imobilizér nezablikal tak, jak je v návodu. Tak nevim, třeba se to povedlo, ale další klíč na vyzkoušení nemám. Ty dva co mám ale naštěstí stále fungují _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
lion Puma Driver
Registrace: 19.6. 2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Rajhrad u Brna
|
Zaslal: po březen 12, 2007 9:23 am Předmět: |
|
|
zkoušeli jste někdo vytáhnout te čip z klíču? pokud ano hodil by se nějakej popis _________________ Ford Puma r.v. 1998 1.7 ZETEC VCT 92kW 125HP
Ford Escort XR3i r.v. 1990 1.6 EFI 75kW 102HP
Peugeot 306 sedan r.v. 1996 1.9 SRDT 66kW 90HP |
|
Návrat nahoru |
|
Sopen Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 235 Bydliště: Česká Lípa
|
Zaslal: po březen 12, 2007 1:47 pm Předmět: |
|
|
Jo, měl jsem ten chip venku, kdyz jsem se v klicku hrabal pac mi nesel dalkac a domlival jsem se ze je neco s klickem
Muj nazor je takovy, ze chip imobilizeru je nemennej a pevnej (kod).
To co pisou v manualu je prakticky jen jakesi nastavovani ridici jednotky, kde se zadava ktery kod imobilizeru (klíčku) ma opravneni motor nastartovat.
Tedy pri tom "programovani" se nic s klicky nedeje a prakticky ani nemuze.
Jedna se jen o zmeny udaju (práv) v ridici jednotce a muzeme si tak napriklad "odlasit" pripadne dalsi klicky, ktere nekde muzou kolovat a ktere tam mohou byt nastaveny pro funkcni pouziti. |
|
Návrat nahoru |
|
Hydrovar Puma Owner
Registrace: 8.3. 2007 Příspěvky: 86 Bydliště: Znojmo
|
Zaslal: po březen 12, 2007 1:55 pm Předmět: |
|
|
jo jo, a přesně o tohle mi šlo, "zbavit" se všech dalších možných duplikátů schopných nastartovat moje auto, které by mohly být vyrobeny před tím, než jsem kocoura koupil. Počítám, že každý klíč má svůj originální kód a to i klíče, které pasují k jednomu imobilizéru. Kód v klíči se nemění a pouze řídící jednotka imobilizéru potom ví, že zrovna klíč s tímhle kódem ji smí nastartovat. Pokud se nepletu, tak v manuálu je psáno, že lze naprogramovat pouze osm dalších klíčů, takže to je asi maximální počet kódů, které je schopný imobilizér udržet v paměti. No nic, odpoledne to zkusím a uvidím, jak na mne bude světýlko imobilizéru pomrkávat |
|
Návrat nahoru |
|
Paradko Puma Owner
Registrace: 22.7. 2007 Příspěvky: 88 Bydliště: Slovensko
|
Zaslal: po červenec 23, 2007 7:12 am Předmět: |
|
|
No je tu este jedna moznost.Su /chvala Bohu/ na svete urcity makaci, co dokazu zamky a kluce upravit,tak aby starym klucom uz neslo auto otvorit.A ked je nutne vymenit kluc,dokazu vymenit aj aj cip zo stareho.Tym padom staci kupit kluc bez cipu, co je podstatne lacnejsie.Cena za upravu zamku bola konkretne u jedneho typka 300 SK na zamok.Slusne,nie?Ked si vezmete,ze sada vyjde okolo 10 az 12 litrov.Aspon tak mi to tvrdili vo forde. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|