Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: st březen 01, 2006 12:53 pm Předmět: svíčky Denso Iridium |
|
|
Nemáte s nima někdo zkušenosti? _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út březen 07, 2006 12:57 pm Předmět: |
|
|
Všude čtu, že nejlepší jsou original Motorcraft. Ty Densa asi nebudou špatné, ale rozdíl ve výkonu bych nečekal. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: út březen 07, 2006 4:39 pm Předmět: |
|
|
taky jsem něco podobnýho slyšel,tak se radši ptám.
Zkušenosti sem. _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so březen 11, 2006 7:07 am Předmět: |
|
|
Není problém sehnat http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=214 _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 12:34 pm Předmět: Re: svíčky Denso Iridium |
|
|
Šotnik napsal: | Nemáte s nima někdo zkušenosti? |
já je mám, ale trošku nevím, co o "zkušenostech" napsat :
- nastartuju vždycky na 1-2 protočení starteru (i v lednu při -18 st., kdy se s autem tejden nejezdilo)
- motor má naprosto plynulý a vyrovnaný chod, a ve spojení s 100 oktanovým benzínem VPower Racing od Shellu je jeho běh a akcelerace naprosto plynulá a bez problémů
= doporučuju
- letos budu určitě měnit i kabely ke svíčkám, zřejmě koupím sadu přímo na Pumu od Magnecoru
(ale je jasný, že s zvyšováním výkonu nemá výměna svíček nic společnýho !) _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 12:37 pm Předmět: |
|
|
souhlas, ale není nutný je objednávat až v daleké Anglii ...
http://shop.tuning.cz/shop/?pg=katalog&sortID=10 _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 12:41 pm Předmět: |
|
|
Já ale reagoval na vačkovou hřídel. Ta u nás k sehníní asi není. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 12:55 pm Předmět: |
|
|
MAd napsal: |
Já ale reagoval na vačkovou hřídel. Ta u nás k sehníní asi není. |
sorry, to mě nějak nedocvaklo, ale je - mám jí od MK_Racingu
www.mk-racing.cz - jsou oficiální dovoce PIPERA, pokud bys je chtěl od KENT CAMS, je možný se obrátit na PRO-BULL motorsport (tam mi upravujou Pumičku) a oni ti jí bez problémů seženou a hlavně odboroně namontujou - žádný kutilství na chalupě ves todole _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 1:18 pm Předmět: |
|
|
a cena včetně montáže? _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 1:48 pm Předmět: |
|
|
Šotnik napsal: | a cena včetně montáže? |
jestli je to otázka pro mě, tak cena byla cca 30 000,- za vačky a tu vylehčenou řemenici + cca 3 500,- za montáž (Puma má variabilní časování vaček, takže nastavování je docela problém - dokonce to museli v průběhu montáže několikrát konzultovat přímo s lidma z Pipera) ... _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 31, 2006 2:11 pm Předmět: |
|
|
Šotnik napsal: | tak to si za ty prachy radši koupim NITRO |
to jistě, ale chtěl bych vidět, jak by motor vydržel (bez výměny všech dílů za kovaný), těch nárazovejch "+35 HP" při použití "nejmenší trysky" systému "EFI Stage One" _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: čt září 14, 2006 11:07 pm Předmět: |
|
|
hoj.. co se tyka te ceny tak kolem petikila s dani to sedi.. co sem se na to koukal tak to bylo taky tak..
kazdopadne ja tam mam ted nove motorcraft a mechanik co mi dela pumu tak rikal ze pro fordacky motory sou celkove ty crafty nejlepsi... a jak uz tu i nekdo nekde psal tak u pumy ten rozdil nepoznas (denso x motorcraft)
a frostik tam myslim psal cosi o starotvani.. v zime nevim.. to sem pumu jeste nemel.. ale ted jak byli ty kosy v noci tak rano v sest pumicka chytla okamzite (otocil sem klicem a do vteriny bylo nastartovano) takze si myslim ze v zime bude pohodka _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: ne září 17, 2006 11:09 am Předmět: |
|
|
Frostik napsal: | na chalupě ves todole |
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|