Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Spolehlivost
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Spolehlivost
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 10:08 pm    Předmět: Citovat

Myslím, že ani nejde o to, jestli je to Puma, Octavia, A6 nebo S-classe. Vždy záleží na tom, jak se k tomu auto choval předchozí majitel/é a v jakém je stavu. Je spousta lidí, kteří koupí levný šrot z německa, který je sestaven ze tří aut a pak se diví, že se to sype.

Když to bude zachovalý kousek, tak se nemáš čeho obávat.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 11:03 pm    Předmět: Citovat

pravda pravda.. zároveň je to i kus od kusu, někdo třeba nedá dopustit na škodovku a druhý ji už nikdy nechce, protože se sypala..
odpověď možno třeba hledat u moudrých filozofů, kteří hlásají myšlenku, že stav auta je odrazem stavu mysli.. Smile když se tak podívám na tu svou pumu, tak je v mém myšlení spousta rezerv, ale lepší se to.. Laughing
tak třeba ten pán co na pumu nadával, to měl ve svém životě třeba taky trochu rozsypané.. a nebo je to všechno jinak.. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jackal
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006
Příspěvky: 245
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 11:50 pm    Předmět: Citovat

Pokud chceš auto které už nemá každý druhý v ulici,co v zatáčkách nedostaneš jen tak na hranici přilnavosti,motor co si doslova libuje v otáčkách tak neváhej a hledej tu svoji krásku.Já ji scháněl dva měsíce a myslím ža se to vyplatilo.Měnil sem tlumiče,brzdy,výfuk,olej,čelní okno,svíčky a pár dalších drobností,ale to uděláš stejně tak pokud si koupíš které koliv jiné auto než nové.Měl sem asi 30 aut a s Pumičkou sem velmi spokojený.Peugeot 205 gti měl větší zátah ale vysokou spotřebu a pojistky a motor mi kleknul po 4 měsících.Mazda 323 f 1,8 16v měla dobrej podvozek,rozumnou spotřebu ale nehoráznou poruchovost,a hlavně drahou.Opravdu záleží spíš na minulém majiteli než na autě.
_________________
Jackal - game ower
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 9:36 am    Předmět: Citovat

prumerna poruchovost je podle me podobna jako u ostatnich fordu i kdyz motor neni ford.. Podle me se Ford nema za co stydet..
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 4:49 pm    Předmět: Citovat

Citace:
prej ford spolupracoval s yamahou, proto se bojim, ze nahradni dily budou dost drahy.


Ano, motor 1.7 je Yamahou "vyladěn", ale vychází z fordí 1.4 a dost dílů je společných.

Citace:
Vyplati se dovest ji do fordu a udelat diagnostiku, nebo by stacilo odvest ho do normalniho servisu?


Diagnostika ti toho zase tak moc neřekne. Je dobrá, abys zjistil, jestli jsou elektronické okruhy a řídící jednotky OK - např. zda-li tam jsou opravdu airbagy apod.. Jak je na tom motor fyzicky, potažmo celé auto ti poví tak servis s věšteckou koulí Smile

V servise zjistí jen běžné závady - vůle, těsnost, čepy, tlumiče atd...

Pokud vím, tak si ve Fordu počítají za kontrolu vozu 1 hodinu práce, což znamená cca. 600,-Kč, diagnostika 1000-1500,-Kč. Řekl bych, že to stojí za to.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1967
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 5:26 pm    Předmět: Citovat

jen detail nevychazí z 1.4, ale 1.25 kterej vychází z Yamahy

jestli někdo z vás jel fifinou 1.25 tak mi dá za pravdu

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 6:42 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:30 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 7:10 pm    Předmět: Citovat

Maw napsal:
Já myslím, že to je právě tak, že 1.7 vychází spíše z 1.4. 1.7 má blok motoru z 1.4, ale má jinou hlavu.


Hádat se nemůžu, ale jsem stejného názoru. Těch úprav je trošku víc než jen hlava (VCT, sání ..), jinak souhlas.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 8:23 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:30 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
jmario
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.4. 2006
Příspěvky: 135
Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 11:03 pm    Předmět: Citovat

Motor co je v PUME je motor vyvinuty Fordom + YAMAHA.... 1.25 - 1.7 pod kodovim oznacenim SIGMA. Motor kupila aj MAZDA ktora si ho pomenovala MZI a osadadzala ho do svojich modelov 121 a 2 (s objemom 1.25 - 1.6)... tie co isli do FORDOV mail nam dobre zname oznacenie ZETEC-SE (1.4L, 1.6L, 1.6 L Ti-VCT a 1.7 VCT ).....

"Ti-VCT" (Twin Independent Variable Camshaft Timing)

1.25 L (1242 cc) C2 (71.9x76.5 mm) - Mazda2, 75 hp (56 kW)
1.4 L (1388 cc) C4 (76x76.5 mm) - Mazda2, 80 hp (60 kW)
1.6 L (1596 cc) C6 (79x81.4 mm) - Mazda2, 100 hp (75 kW)

Zaujimavostou je ze sa v roku 2000 v Brazilisky FORD vyvinul lacnejsiu verziu ZETEC-SE, ktora mala sutazit s klasickym VW motorom. Tento motor dostal pomenovanie ZETEC-ROCAM a mal len 8 SOHCventilov namiesto 16 DOHC a jeho blok sa vyrabal namiesto hlinika zo zeleza a vackovy hriadel bol pohanany namiesto remena retazou... co malo za nasledok jeho hrubsi chod s vybraciiami a hlavne bol hlucnejsi......

_________________
SKYPE me! jmario666
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: út prosinec 12, 2006 1:22 am    Předmět: Citovat

http://www.auto.cz/testy/ford-puma-1-7-divoke-zviratko.html
Tak tady o tom taky něco píšou:
Do boje s konkurencí vstupuje Puma vybavena novým a zároveň špičkovým čtyřválcem 1,7 s šestnáctiventilovou technikou a proměnným časováním ventilů. Proměnné časování ventilů VTC (Variable Cam Timing) je u Fordu použito vůbec poprvé. Díky tomu neklesá hodnota točivého momentu (157 Nm/4500 ot/min) pod 85% maxima v prakticky celém rozmezí otáček (1500-6750 ot/min). Objem motoru je 1679 cm3 a výkon při 6300 ot/min je 92 kW. Blok motoru je použit z verze 1,4, ale samozřejmě byl změněn zdvih i vrtání. Vložky válců jsou u tohoto motoru s povrchem Ni/Si se sníženým třením. U verzí 1,25 a 1,4, ze kterých tento motor vychází, jsou vložky válců běžné - litinové.

_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund