|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 10:08 pm Předmět: |
|
|
Myslím, že ani nejde o to, jestli je to Puma, Octavia, A6 nebo S-classe. Vždy záleží na tom, jak se k tomu auto choval předchozí majitel/é a v jakém je stavu. Je spousta lidí, kteří koupí levný šrot z německa, který je sestaven ze tří aut a pak se diví, že se to sype.
Když to bude zachovalý kousek, tak se nemáš čeho obávat. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 11:03 pm Předmět: |
|
|
pravda pravda.. zároveň je to i kus od kusu, někdo třeba nedá dopustit na škodovku a druhý ji už nikdy nechce, protože se sypala..
odpověď možno třeba hledat u moudrých filozofů, kteří hlásají myšlenku, že stav auta je odrazem stavu mysli.. když se tak podívám na tu svou pumu, tak je v mém myšlení spousta rezerv, ale lepší se to..
tak třeba ten pán co na pumu nadával, to měl ve svém životě třeba taky trochu rozsypané.. a nebo je to všechno jinak.. |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: po prosinec 04, 2006 11:50 pm Předmět: |
|
|
Pokud chceš auto které už nemá každý druhý v ulici,co v zatáčkách nedostaneš jen tak na hranici přilnavosti,motor co si doslova libuje v otáčkách tak neváhej a hledej tu svoji krásku.Já ji scháněl dva měsíce a myslím ža se to vyplatilo.Měnil sem tlumiče,brzdy,výfuk,olej,čelní okno,svíčky a pár dalších drobností,ale to uděláš stejně tak pokud si koupíš které koliv jiné auto než nové.Měl sem asi 30 aut a s Pumičkou sem velmi spokojený.Peugeot 205 gti měl větší zátah ale vysokou spotřebu a pojistky a motor mi kleknul po 4 měsících.Mazda 323 f 1,8 16v měla dobrej podvozek,rozumnou spotřebu ale nehoráznou poruchovost,a hlavně drahou.Opravdu záleží spíš na minulém majiteli než na autě. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 9:36 am Předmět: |
|
|
prumerna poruchovost je podle me podobna jako u ostatnich fordu i kdyz motor neni ford.. Podle me se Ford nema za co stydet.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 4:49 pm Předmět: |
|
|
Citace: | prej ford spolupracoval s yamahou, proto se bojim, ze nahradni dily budou dost drahy. |
Ano, motor 1.7 je Yamahou "vyladěn", ale vychází z fordí 1.4 a dost dílů je společných.
Citace: | Vyplati se dovest ji do fordu a udelat diagnostiku, nebo by stacilo odvest ho do normalniho servisu? |
Diagnostika ti toho zase tak moc neřekne. Je dobrá, abys zjistil, jestli jsou elektronické okruhy a řídící jednotky OK - např. zda-li tam jsou opravdu airbagy apod.. Jak je na tom motor fyzicky, potažmo celé auto ti poví tak servis s věšteckou koulí
V servise zjistí jen běžné závady - vůle, těsnost, čepy, tlumiče atd...
Pokud vím, tak si ve Fordu počítají za kontrolu vozu 1 hodinu práce, což znamená cca. 600,-Kč, diagnostika 1000-1500,-Kč. Řekl bych, že to stojí za to. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 5:26 pm Předmět: |
|
|
jen detail nevychazí z 1.4, ale 1.25 kterej vychází z Yamahy
jestli někdo z vás jel fifinou 1.25 tak mi dá za pravdu _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 6:42 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:30 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 7:10 pm Předmět: |
|
|
Maw napsal: | Já myslím, že to je právě tak, že 1.7 vychází spíše z 1.4. 1.7 má blok motoru z 1.4, ale má jinou hlavu. |
Hádat se nemůžu, ale jsem stejného názoru. Těch úprav je trošku víc než jen hlava (VCT, sání ..), jinak souhlas. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 8:23 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:30 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: út prosinec 05, 2006 11:03 pm Předmět: |
|
|
Motor co je v PUME je motor vyvinuty Fordom + YAMAHA.... 1.25 - 1.7 pod kodovim oznacenim SIGMA. Motor kupila aj MAZDA ktora si ho pomenovala MZI a osadadzala ho do svojich modelov 121 a 2 (s objemom 1.25 - 1.6)... tie co isli do FORDOV mail nam dobre zname oznacenie ZETEC-SE (1.4L, 1.6L, 1.6 L Ti-VCT a 1.7 VCT ).....
"Ti-VCT" (Twin Independent Variable Camshaft Timing)
1.25 L (1242 cc) C2 (71.9x76.5 mm) - Mazda2, 75 hp (56 kW)
1.4 L (1388 cc) C4 (76x76.5 mm) - Mazda2, 80 hp (60 kW)
1.6 L (1596 cc) C6 (79x81.4 mm) - Mazda2, 100 hp (75 kW)
Zaujimavostou je ze sa v roku 2000 v Brazilisky FORD vyvinul lacnejsiu verziu ZETEC-SE, ktora mala sutazit s klasickym VW motorom. Tento motor dostal pomenovanie ZETEC-ROCAM a mal len 8 SOHCventilov namiesto 16 DOHC a jeho blok sa vyrabal namiesto hlinika zo zeleza a vackovy hriadel bol pohanany namiesto remena retazou... co malo za nasledok jeho hrubsi chod s vybraciiami a hlavne bol hlucnejsi...... _________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: út prosinec 12, 2006 1:22 am Předmět: |
|
|
http://www.auto.cz/testy/ford-puma-1-7-divoke-zviratko.html
Tak tady o tom taky něco píšou:
Do boje s konkurencí vstupuje Puma vybavena novým a zároveň špičkovým čtyřválcem 1,7 s šestnáctiventilovou technikou a proměnným časováním ventilů. Proměnné časování ventilů VTC (Variable Cam Timing) je u Fordu použito vůbec poprvé. Díky tomu neklesá hodnota točivého momentu (157 Nm/4500 ot/min) pod 85% maxima v prakticky celém rozmezí otáček (1500-6750 ot/min). Objem motoru je 1679 cm3 a výkon při 6300 ot/min je 92 kW. Blok motoru je použit z verze 1,4, ale samozřejmě byl změněn zdvih i vrtání. Vložky válců jsou u tohoto motoru s povrchem Ni/Si se sníženým třením. U verzí 1,25 a 1,4, ze kterých tento motor vychází, jsou vložky válců běžné - litinové. _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|