Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 11:04 am Předmět: Hrkotanie po vymene rozvodov |
|
|
Tak a je to.... Zo zufalstva a neochoty "mechanikov" v BA som sa pustil do vymeny rozvodov sam. Po celodennom trapeni som dosiel k takemuto vysledku:
motor bezi hladko na volnobeh
diagnostika neukazuje ziadnu chybu
test KOER bez chyby
pri rozbehu na jednotke pri dosiahnuti cca2000 ot/min sa ozve z remenice VCT rachot po presiahnuti cca 2200 ot/min rachot zmizne
vykon motora v zatazi nad 2500 ot/min ako pred vymenou (palba)
pri nasadzovani remena som postupoval presne podla TIS-u akurat som sa nikde nedocital v akej polohe ma byt ten axialny piest vo VCT remenici?Skratka ked su vsetky remenice dotiahnute da sa sacou vackou pohybovat v cca 20 stupnov. Vychodiskova poloha vaciek a kluky pred zatiahnutim vsetkych remenic je jasna. V akej ale polohe ma byt ten vnutorny mechanizmus v sacej VCT remenici??? ma byt na doraz v v zmysle otacania vacky v smere hodinovych ruciciek, opacne ,alebo v strede? Som z toho jelen.
Dalsi poznatok: ked odpojim konektor zo solenoidu hrkotanie prestane ale vykon motora resp. jeho nastup sa rpidne znizi. Evidentne je VCT vyradene z funkcie. Nastup vykonu ziadny ale motor ide hladko a ticho.
Prosím HELP kazda rada vitana.
_________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 9:52 pm Předmět: |
|
|
Kdyz vypnes Vct je jasny ze auto nepojede....
, 7 motor je delanej pro Vct.
JSi si jist ze mas zuby spravne ze ti to neposkocilo
Benzin 1-3 snese ale vykon a zvuk je spatnej.
U Dieselu staci jeden zub mimo a uz nenastartujes treba...
_________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út červenec 09, 2013 10:38 pm Předmět: |
|
|
Zatím jsem rozvody na Pumě neměl dole, ale aretace je stejná, jako u příbuzných Zeteců (1,6, 1,25...). O VCT řemenici se nikde nepíše. Bohužel jak píši jsem rozvody dole zatím neměl, tak nevím jestli se má nebo nemá volně pohybovat Na druhou stranu při vypnutém motoru není tlak oleje, takže...
Rozhodně pak napiš, jak si to vyřešil
|
|
Návrat nahoru |
|
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: st červenec 10, 2013 11:05 am Předmět: |
|
|
No, zuby by som v tomto pripade neriesil nakolko vsetky remenice sa daju volne pohybovat ked su povolene cize ak su kluka a obidve vacky zaistene v spravnej polohe mozes tocit remenom ako chces uplne volne na tom je to asi postavene, ak som tomu spravne pochopil. niekde som sa docital ze bez tlaku oleja by sa mal mechanizmus vo VCT remenici vratit do nejakej povodnej polohy co netusim ako skotrolovat pripadne ako som uz pisal aka je ta spravna poloha
kazdopadne ak sa toto podari rozlusknut tak verim ze sa tu vela ludom pomoze vysporiadat s rozhasenymi rozvodmi
_________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: čt srpen 15, 2013 1:15 pm Předmět: |
|
|
Hotovo za vsetky problémy mohla napinacia kldka rozvoveho remena. Po tom ako som sam seba presvedčil ze kladka je ok som ju pri kontrole a výmene rozvodoveho remena a vodnej pumpy nechal povodnu . Netušil som koľko maju rozvody nalietane a navyše vyzeralo ze aj boli mene.
Zo zúfalstva som vymenil aj celé VCT. Za dodávku vct dakujem eltonovi. Nakoniec som rád ze je motor pumy aký je. Po počiatočnom zúfalstve je nakoniec vsetko logické. Pumka znova žije a teším sa z toho
Este jeden poznatok. Nevedel som zohnať kladku so strunou tak som dal verziu bez struny pre motory zetec s. Jediný problém je ze treba vymenit srob ktorý ju drží za kratší inak pasuje dokonale a pri aktuálnej vypredajovej cene v autokelly 25,- eur nije co riešiť. Dokonca sa mi zdá ze je vhodnejsia nakoľko ma menej pohyblivých časti ktoré maju tendenciu pri malom opotrbeni hrkotat.
_________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá srpen 16, 2013 11:39 am Předmět: |
|
|
Tak ještě štěstí, že jsi na to přišel včas a nepraskla úplně
|
|
Návrat nahoru |
|
|