Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 07, 2013 7:49 pm Předmět: Chyba P1381 |
|
|
Ahojvšem
Prosím o radu, v servisu NO. Name - me dělal manik rozvody a nějak to nejede
Tak kámoš vzal po mem úsilí nové svíčky atd diagnostiku
Napsaloto to chyba P1381
Nevíte někdo co to přesně je a zda je mozné dojet do jiného servisu aby to dal nejaký mechanik co umi dohromady?
Nepoškodí se motor nějak ?
Diky moc za radu
Mates |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út květen 07, 2013 9:18 pm Předmět: |
|
|
Bydliště praha....Doporučil bych výlet do Mladé Boleslavy. člen Elton.
Má několikery pumy na dvorku z kterých bere díly, diagnostiku a hlavně zkušenosti.
napsat mu mail
jindra.k@post.cz
popsat závadu, domluvit schůzi, opravit, jezdit _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Stanley Puma Owner
Registrace: 20.7. 2012 Příspěvky: 86 Bydliště: Mimoň
|
Zaslal: út květen 07, 2013 9:24 pm Předmět: |
|
|
Jeden z důvodů proč jezdim "jako vůl" výhradně do Forda... |
|
Návrat nahoru |
|
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 07, 2013 9:31 pm Předmět: |
|
|
Servis mám u kamose, ale zda nebude problém jet z ph do horovic
Poslední možnost budu obtěžovat Eltona:-)
Popsat závadu?
Chyba 1381 na diagnostice |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út květen 07, 2013 9:42 pm Předmět: |
|
|
Co se googlil.
Camshaft timing improperly set.
No oil flow to piston chamber.
Low oil pressure.
VCT solenoid stuck closed.
Camshaft advance mechanism binding (VCT unit).
A pokud auto nejede....
Tak ti odešlo VCT
což je u Eltona +- 2000 za jetý solenoid....
Edit vygoogleno z projectpuma
P1381 Cam Timing Advance is excessive.
(což je v překladu že časování je nadměrné nebo tak)
Takže VCT v háji nejspíš nebo Co je taky pravděpodobné špatně nastavené rozvody. U VCT pumy to musí být přesné jináč se to sere a nejede
Takže rozvody dolů a znovaaaaaaaaaaa tím bych začal _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 07, 2013 9:50 pm Předmět: |
|
|
Diky
Zkusím ty rozvody a kdyžtak je ještě jeden motor v rezerve
Jinak gooogle jsem zkusil ale ang. Není u me za 1 |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: út květen 07, 2013 9:55 pm Předmět: |
|
|
Dle mého názoru ti jen blbě nastavil rozvody, při nejhorším se nějak poškodil solenoidy. Ono prostě rozvody musí být nastavené správně, není jiná možnost. Je to buď dobře nebo blbě ačkoliv u benzínu když je to o pár zubů vedle, tak to pořád jezdí...ze zkušenosti U diesela konkrétně Renault Scenic stačí mít o zub vedle a vůz nejde nastartovat. pokud to byl No name Franta z Horno dolní co moc rozvodů nenadělal....tak asi bych hledal chybu tam
Stejně budeš muset kontrolovat / měnit VCT a to bez rozvodů shozenejch neuděláš
Takže bych udělal druhý pokus s někým kdo tomu rozumí nebo se poradit/ domluvit s eltonem. _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 07, 2013 10:02 pm Předmět: |
|
|
Jasné zkusíme opravit ty rozvody a uvidíme
Dám veďět
Diky zatím |
|
Návrat nahoru |
|
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st květen 15, 2013 7:37 pm Předmět: |
|
|
Tak rozvody opravené, bylo to o 2zuby
Je to ale stále ne stejne, jen to do 3-4tis nic moc a pak to je jako raketa
Nevíte někdo co ještě zkusit?
I je nějak najednou větší spotřeba
Je tam sportovní filtr, muže to byt tím? |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st květen 15, 2013 7:46 pm Předmět: |
|
|
Může to být prostě špatný VCT.
napiš tomu eltonovi
jindra.k@post.cz
popiš mu to tam.
nicméně dva zuby = rozvody byly špatně nastaveny.
Nicméně si myslím že je normální že od 4k to je raketa to mám taky.
je to benzíňák VCT není turbo aby ti to udělalo zázraky.
Mělo by se ti od 3k začít postupně oživovat a nad 4k prostě raketa
Po nastavení rozvodů chyba zmizela? pokud ne stejně musíš na diagnostiku na případné smazání chyby. _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: st květen 15, 2013 8:12 pm Předmět: |
|
|
Martin4o napsal: | Tak rozvody opravené, bylo to o 2zuby
Je to ale stále ne stejne, jen to do 3-4tis nic moc a pak to je jako raketa
Nevíte někdo co ještě zkusit?
I je nějak najednou větší spotřeba
Je tam sportovní filtr, muže to byt tím? |
Pokud tam máš ten debilní kužel, tak ho vyhoď a dej tam origo. airbox.
Odpoj baterku tak na půl hodiny, aby se smazaly chyby. |
|
Návrat nahoru |
|
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá květen 17, 2013 4:03 pm Předmět: |
|
|
Ok ja jsem naučen na renault 1,5dci čip 110ps služební
Je to tak, 3tis oživuje a 4 tis leti
Jj je tam ten kuzel ale ten zvuk je diky nemu ideální
Kámoš přiveze diagnostiku tak to šmazem a uvidíme zda to něco ještě ukáže
Diky moc zatím
"Není nad to, dělat z vraku PUMU |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: st květen 22, 2013 7:45 am Předmět: |
|
|
Stanley napsal: | Jeden z důvodů proč jezdim "jako vůl" výhradně do Forda... |
No "vůl" možná v tom že tam necháš nerozumný peníze.
Já jezdím vyhradně k lidem co tomu rozumí... _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Martin4o Puma Novice
Registrace: 30.1. 2013 Příspěvky: 15 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 01, 2013 6:38 pm Předmět: |
|
|
Takže, po dnešním nastartování a cca po 50 metrech nešel motor do otáček a dusil se nej ze to bylo na křižovatce a v zatáčce
Vůbec to nechtělo jet. Po cca 2min co jsem mu bohužel za studena dal nejaké ty ptáčky pak to tak nějak jelo.
Nevíte co je příčina ?
Asi to brzo hodím ze skály
Rozvody hotové svíčky kabely taky
Diky moc |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: so červen 01, 2013 7:26 pm Předmět: |
|
|
cievka? mne robilo to iste a boli to sviecky .... |
|
Návrat nahoru |
|
|