|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: út květen 29, 2007 3:21 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:25 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 29, 2007 3:48 pm Předmět: |
|
|
Jde více vzduchu = více paliva = větší spotřeba (tohle obstarává ŘJ+průtokoměr vzduchu)
Lépe do otáček.. Řekl bych, že je to jen pocit díky zvuku. Něco to dá, ale téměr to nestojí ani za řeč (Frostik to měříl: rozdíl jeden celý kouzelný kůň)
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: út květen 29, 2007 3:50 pm Předmět: |
|
|
na druhou stranu proc by nemohla byt stejna? Kdyz dam ctvrt plynu tak to saje stejne vzduchu a jestli víc tak nedam ctvrt plynu ale treba šestinu a vykon v tu chvili stejnej a spotreba taky, proc ne..? Pri jizde na plnej plyn to asi bude zrat vic no.. Takze celkove by to mohlo zrat o trosku vic..
_________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: út květen 29, 2007 3:57 pm Předmět: sání |
|
|
Dělám do aut už čtyřicet let,vyskoušel jsem a testoval kde co,tak my Made neříkej,že nevím na co jezdí auto.Jsem sice jenom strojař,vyučen ČZM-Strakonice a určité znalost-hlavně PRAXI mám.Kritizovat umí každý,ale udělat si něco SÁM .......Mě neučily příručky,ale skušenosti
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út květen 29, 2007 4:21 pm Předmět: |
|
|
To PumaDedek: Zkus si můj příspěvek přečíst znovu. Tak za 1) nepadlo o kritice ani slovo. Za 2) Nesouhlasíš s tím, že více vzduchu = více benzínu ? 3) Opravdu bych chtěl vidět ten "znatelný" nárust výkonu.
Citace: | Kritizovat umí každý,ale udělat si něco SÁM .......Mě neučily příručky,ale skušenosti |
A tímhle chtěl básník říci co ? Zkus příručku "Pravidla českého pravopisu".
To Matěj: Samozřejmě, že může být stejná
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: út květen 29, 2007 4:43 pm Předmět: |
|
|
takze se trosku zapojim do diskuze se svyma zkusenostma:
s nizsi spotrebou mate pravdu jenom castecne na muj vkus.. tak jak popsal Matej, auto zacne reagovat trosku jinak s tim filtrem, tudiz davate min plynu a je mensi spotreba
ale
ja osobne jezdim ve meste dost pod plynem a muzu sledovat rozdily ve spotrebe kdyz mam tezkou nohu, kdyz sem nasra*** a kdyz zavodim (kombinace dvou ze tri vypsanych rezimu rizeni je opravdu pekelna uz :D)
kazdopadne tady sou rozdily: prumer spotrebu mam okolo 9.. ale:
kdyz jedu mesto tak mam krasnou spotrebu 12 litru na 100 a kdyz dalku tak 6 litru.
z toho podle me vypliva ze pokud jezdite pod plnym plynem s puvodnim sanim tak bude spotreba nejaka, a kdyz se sport. filtrem a jeste navic v provedeni primeho sani a pojedete taky pod plnym plynem.. tak mi NERIKEJTE NIKDO ze bude spotreba stejna!
_________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: út květen 29, 2007 8:01 pm Předmět: |
|
|
Mé srovnání,jak jsem uvedl,je somo,při normální jízdě Nikdy jsem netvrdil-když budu mít těžkou nohu a pojedu na doraz-bude spotr.stejná,ne-li menší.Co se týká mého výroku-nárůst výkonu znatelný-to mi dá každý,kdo má cit,za pravdu. Omlouvám se za mou gramatiku-nikdo není dokonalý.
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra. |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: út květen 29, 2007 8:23 pm Předmět: |
|
|
Přátelé - nerejpejte do sebe kvůli pár překlepům, nebo tvrdýmu y. To je k prdu a akorát se na sebe naštvete. Lidi jsou různý, třeba dislektici, disgrafici a spousta jinejch - znám ze školy. Jinak debata ohledně filtrů je zajímavá a možná může pro ně platit podobný pravidlo jako pro elektroniku a jiný věci. Většinou se platí za značku ale když koukneš do střev, tak je to všechno stejný: čipy, lasery, atd. atd. na jedný kastli je ale sony a na druhý daewoo. Samo, že to nejspíš neplatí pro všechno, ale co si o tom myslet?
_________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: út květen 29, 2007 8:51 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:27 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st květen 30, 2007 3:35 am Předmět: |
|
|
Já bych měl prosím pěkně jinou připomínku:
Maw napsal: | Největší význam je v tom, že při použití levného filtru se do motoru dostane víc nečistot a o větších rozměrech než u vícevrstvého filtru, který tyto nečistoty zachytí. |
PumaDedek napsal: | To máš sice pravdu,-Kámoš dělá v německu,kde tyto filtry vyrábí,do všech aut,sport-filtrů ap....Záleží na %tualní propustnosti-dle obsahu motoru.Ono totiš i benzín u nás není nejčisčí..... |
Ale na špinavý benál má snad vliv úplně jiný filtr, ne ten vzduchový...?
|
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
Zaslal: st květen 30, 2007 9:22 am Předmět: sání-filtrace |
|
|
TO JO...Máš samo pravdu.Chtěl jsem tím jenom říci,že i palivem se dostane určitě nejakej "bordel"do motoru / byť chem.původu /-žádná filtrace není stopro. Tento filtr jsem použil UNIVERSÁLNÍ SPORTOVNÍ FILTR N- bavlněný COTON MESH kuželový filtr určený hlavně pro dlouhé "cold" otevřené sportovní sání
- tento bavlněný filtr od této prestižní firmy nikde nekoupite samostatně, prodává se vždy jen jako kompletní air kit, svým protáhlým kuželovým tvarem je určen především pro dlouhé "cold" air kity a nebo tam kde není moc místa pro klasický široký filtr, jen do vyprodání zásob
ROZMĚRY: délka 17,5 cm, šířka 11,5 cm, montážní průměr 66 mmCena:
500,00 Kč + 95,00 Kč = 595,00 Kč
_________________ Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Naposledy upravil PumaDedek dne ne září 23, 2007 3:54 pm, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: st květen 30, 2007 10:37 am Předmět: Re: sání-filtrace |
|
|
Nechtel jsem se teto diskuze ucastnit, ale jelikoz jsem mel sport. vzduchac ve vsech mych autech a shodou okolnosti jsem ten v pumi o vikendu cistil, napisu sem sve poznatky jak z bezneho provozu, tak i zkusenosti z mych zavodu... Za prve se musite zamyslet, co tim filrem chceme docilit, a to je lepsi prutok nasav. vzduchu a pokud to konstrukce dovoli tak co nejchladnejsiho. Proto musim rict ze hned pocatecni chyba je kdyz se do nej pripoji i horkej vydech hadici z motoru, ta musi byt zvlast. Dale zamezit nasavani ohrateho vzduhu od motor. prosoru, ja jsem to vyresil hadici kterou proudi studeny vzduch primo na filtr nasavany ze mrizky z narazniku. Pokud si myslite, ze vam to nejak zvedne vykon, muzu vas ubezpecit, ze mam vyzkouseno u zavodniho motoru na mot. brzde, ze pokud by se neupravil program v ridici jednotce, nema pouze filtr nebo sport. vlozka na vykon vliv. Jestli jak tady nekdo psal mu to zvedlo vykon o jednoho kone, tak nejak to je a to v ramci chyby mereni. A take vam muzu zarucit, ze na spotrebe ho absolutne nepoznate... Je jasny, ze pokud tam ma nekdo zahnojenej seriak a pak tam da novej kit, muze mu prijit ze to jede lip, ale to jen diky tomu, ze predtim to mel ucpany...s tim souvisi i jeho predchozi vyssi spotreba... Z mych zkusenosti mi vypliva nazor, ze sport. filtr sam o sobe prinese max. kvalitnejsi spalovani smesi, hezci zvuk motoru(jak pro koho) a to samy je se vzhledem. Proto si myslim, ze davat za filtr nekolik tisic, je blbost krome toho kdo prachy neresi a rad zaplati za znacku. Jezis to jsem rozepsal, no nic jsou to me zkromne zkusenosti...
|
|
Návrat nahoru |
|
PumaDedek Banned
Registrace: 23.1. 2007 Příspěvky: 658
|
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt květen 31, 2007 7:04 am Předmět: Re: sání-filtrace |
|
|
Jo ja mam taky tenhle, kupoval jsem ho v Bolce ve Spoilercentru...stal necely dve stovky...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|