Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 2:45 pm Předmět: Fabia rádio VS puma ? |
|
|
No v podstatě to vystihl nadpis.. Potřebuju rádio původem pro Fábii, Golfa, Superba atak nacpat do pumky..
No a tet mi někdo prosím poraďte jestli je nějáký jiný řešení než to prostě napojit "ručně" po drátku.
Nebo existuje nějáké ISO/ISO drát ? Redukci VW/ISO i FORD/ISO není problém koupit, ale jak spojit 2 isa ? |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 3:52 pm Předmět: |
|
|
tak drátkování se asi nevyhneš, nebo pokud jsou stejné konektory tak můžeš přeházet jednotlivé piny, redukce ISO škoda/ford nebude k mání. Sice OT ale proč tam chceš škodovácké radio? _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 3:54 pm Předmět: |
|
|
Protože: GPS, Bluetooth handsfree, USB vstup, SD vstup, mp3, DVD, parkovací kamera, atak |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 6:31 pm Předmět: |
|
|
Teraz nechapem .... to radio uz mas alebo ho len chces kupit ( k voli vyabve radia) a pytas sa ci to tam pojde ? Inak tu riesim kupu noveho radia
Kód: | http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5590 |
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 6:54 pm Předmět: |
|
|
do škoda radii by měli jít už jen iso konektory čily koupit jen ford/iso by mělo stačit _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 6:56 pm Předmět: |
|
|
Ano lenze odpoved "mnelo by" je takova trosku nedostacujuca Aby nekupil radio za 300€ a zistil ze to nezapoji |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver
Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 7:07 pm Předmět: |
|
|
beztak je to nesmysl pokud se teda jedna o columbuse, z O II, kteryho znam, tak to rozhodne neni neco, za co bych touzil vyndat 7 tis, srat se se zapojenim a jeste do auta jako je puma.. _________________ AR 147JTDm | 2007 | Distinctive
K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat
http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 7:08 pm Předmět: |
|
|
Mno tak nejdříve koupím rádio a budu hned vědět ale vzdy kdyz jsem zapojoval rádia do škodovek ať fabie nebo superb byly už ISO redukce přímo v origo elektroinstalaci _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 7:37 pm Předmět: |
|
|
Mno tak nejdøĂve koupĂm rĂĄdio a budu hned vĂŹdĂŹt ale vzdy kdyz jsem zapojoval rĂĄdia do škodovek aÂť fabie nebo superb byly už ISO redukce pøĂmo v origo elektroinstalaci _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 7:51 pm Předmět: |
|
|
Není to originál škoda
Je to rádio který je dělaný pro VWčka, koupený ho už mám, ale dostanu ho až na vánoce
Jakej má fabie 1 konektor právě tak úplně nevím proto se nato ptám jak nato
Jestli to půjde přes nějáký konektory, nebo jestli to budu muset udělat ručně tet to rádio je takový, že vyndáš origo z fábky a toto napíchneš - vyzkoušeno |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt listopad 22, 2012 7:53 pm Předmět: |
|
|
No tak uvidíš ale podle mne fakt bude stačit Ford ISO, _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
nighthunter Puma Novice
Registrace: 17.8. 2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: pá listopad 23, 2012 12:02 am Předmět: |
|
|
Autorádia ve Fábii už by opravdu měla mít ISO konektor - pozor jen zapojení 3. pinu v konektoru A - viz: Kód: | http://www.ahc.cz/clanek.php?cislo=12 |
Takže do Pumy už by měla stačit jen redukce Ford - ISO, pokud ji ještě nemáš:
Kód: | http://www.ame.cz/Kabel-AUTO-redukce-ISO-FORD-1-ZRS-AS-3B-_d181842_10699.aspx |
Já mam kdyžtak jednu nepoužitou navíc, v Praze ji nabízim za 20 Kč nebo žvejkačky. |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: pá listopad 23, 2012 3:40 pm Předmět: |
|
|
Díky za rady, o rádiích vím prd Ale jak koukám, radio má asi opravdu ISO
Díky za radu s tím anténovým pinem, to bude asi hroznej boj |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so listopad 24, 2012 3:08 pm Předmět: |
|
|
Ano to je ISO _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: so listopad 24, 2012 4:37 pm Předmět: |
|
|
Tak to je super
Už jen požezat rádio, palubku a bud to super |
|
Návrat nahoru |
|
|