|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1966 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: čt listopad 02, 2006 11:37 am Předmět: Ženská jako doplněk k tuningovému srazu |
|
|
něco rad pro něžné polovičky na srazech - mě se to líbilo tak si taky počtěte
Ženská jako doplněk k tuningovému srazu
Už se vám někdy stalo, že jste se dostaly někam a vůbec jste nechápaly, proč tam jste, co tam děláte, co tam budete dělat a jaký to má všechno smysl? Tak přesně takové jsou tuningové srazy, které naši miláčci tolik zbožňují. O tom, jak se na sraz připravit a co od něj, milé dámy, můžete čekat, si přečtěte právě teď a tady. Takže dopnout koženou bundičku, přetřít rty rudou rtěnkou a rozpustit vlasy. Připravit, pozor, bude to jízda!!!
Definice a snaha porozumět
Co si budeme povídat, nejoblíbenější hračkou chlapa je auto. Pak je fajn mít po boku nějakou kočenku, a když se k tomu přidá ještě pivo, sex a počítačová hra, tak jsme vlastně shrnuly smysl chlapského života. Ale to už jsme někde jinde. Když aspoň něco z toho chlap má, je fajn se s tím pochlubit. A od toho jsou tu občas místa, kde se sejdou stovky takových vychloubačů. Speciálně pro tuto příležitost si dají přezdívku, většinou má něco společného s rychlostí, výkonem nebo zní minimálně drsně.
Zásada číslo jedna: takových dvacet metrů před vjezdem na letiště (zde se většinou srazy konají) nahoďte drsnej škleb. Musíte prostě vypadat a tvářit se tak, že vám patří celý svět. To si pamatujte a bez toho na sraz nechoďte. Připravte se na to, že se tak tváří všichni. A snaha porozumět? Ta je naprosto zbytečná.
Miláčku, musíš si vystoupit, jsi moc těžká
Jednou z nejoblíbenějších a možná i přímo nejoblíbenější disciplínou na celém tom tuningovém dovádění jsou sprinty. Vysvětlení: na pomyslnou čáru se postaví dva drsňáci v ještě drsnějších autech. Mezi nimi stojí slečna (zde záleží na tom, o jaký sraz jde, kvalita slečny je přímou úměrou v závislosti na kvalitě tuningového srazu). Slečna zde zastává místo startovací pistole. Start je obdobou spartakiády. Slečna zvedne ruce do upažení, následně do vzpažení a následně mávne jakoby říkala "tak už jděte k čertu".
A na to drsňáci přimáčknou pedál plynu k podlaze, pustí spojku, motory začnou řvát a auta ve velkém oblaku dýmu mizí v dálce. Většinou to bývá 400 nebo 200 metrů. Kdo vyhraje, je King, asi tak na deset vteřin, než se na start postaví další drsňáci. Tady si slečny pamatujte, že pokud na startu stojí vaše drahá polovička, musíte fotit, natáčet, obdivovat a být 100% přesvědčená, že jen ten váš vyhraje. Upozorňuji, že je třeba vychytat a zdokumentovat právě start (i přes ten hnusný oblak kouře) nebo se váš miláček bude zlobit. A dejte si pozor na zakryté objektivy, příliš vzdálený zoom nebo prst před čočkou foťáku. Následně utíkejte ke svému drahému, zulíbejte ho k smrti a vyjádřete obdiv nad jeho nezapomenutelnou jízdou. Oni to potřebují.
A proč si musí ženská před sprintem vlastně vystoupit z vozu? I když vážíte třeba 38 kilo, prostě musíte ven. Tady platí zase pravidlo čím méně tím lépe. Tuningoví nadšenci nevyhodí z auta jen svoji přítelkyni, ale jsou schopni vykuchat z auta zadní sedačky, repráky, koberečky, rezervu, skla vyměnit za plast, oddělat aspoň jedno světlo, jedou bez rádia a samozřejmě bez vaší kabelky... A to všechno pro těch deset vteřin slávy...
Jak se obléci
Velmi důležitou záležitostí je to, jakou roli tam vlastně hrajeme my, ženy a dívky. Myslím, že vám to dojde samotným. Jsme prostě okrasa, ozdoba, doplněk, ocásek... Říkejme tomu jakkoliv. Musíme se samozřejmě také jako ozdoba vypadat a tvářit se tak. Ale myslím si, že oblékání na sraz je velmi jednoduché. Pokud jste blondýnka, máte to ještě jednodušší.
Takže: v podstatě jde o uniformu, při které je třeba dodržovat dvě základní pravidla. První pravidlo říká: co můžete ukázat, ukažte. Jinými slovy: ráno sáhněte po tričku s vééééééélkým výstřihem a k tomu si vezměte sukýnku, která končí tam, kde začínají vaše stehna. Druhé nepsané pravidlo říká, že ať je třicet stupňů nebo deset pod nulou, vždy dodržte pravidlo číslo jedna.
Naštěstí žádné vědomosti se od vás neočekávají. Takže pokud si spletete zadní spojler s bojlerem a čísla jako jedna osm turbo dvacet vé a dvěstě pé es vám nic neříkají, tak si s tím nelamte hlavu. To jsou jen symboly, kterými se výhradně mužské polovičky na takových srazech dorozumívají.
Drobná rada a poučení na závěr
Připravte se, že tuningový sraz není návštěva u tchýně. Neutečete po deseti minutách a na jehlových podpatcích budete muset vydržet minimálně 4 až 5 hodin. Zvolte proto takové jehláče, ve kterých nebudete tolik trpět _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt listopad 02, 2006 1:06 pm Předmět: |
|
|
pravdivej a skvěle napsanej článek
věta : "Miláčku, musíš si vystoupit, jsi moc těžká " je víc, než přesná
kde jsi to sehnal ? _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1966 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: čt listopad 02, 2006 1:58 pm Předmět: |
|
|
Na tuning-foru kde jinde. Byl tam na to velkej odkaz, tak jsem to sem taky přihodil. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: čt listopad 02, 2006 10:00 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 12:27 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: pá listopad 03, 2006 12:02 pm Předmět: |
|
|
SUPER _________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
Ace Puma Driver
Registrace: 27.7. 2006 Příspěvky: 436 Bydliště: Holice
|
Zaslal: pá listopad 03, 2006 1:30 pm Předmět: |
|
|
tak to pak jo |
|
Návrat nahoru |
|
Pumička Puma Owner
Registrace: 5.3. 2006 Příspěvky: 84 Bydliště: Smržovka
|
Zaslal: pá listopad 03, 2006 3:29 pm Předmět: |
|
|
Musím říct ,že je to fakt dobrý , ale co by jste bez nás dělaly. _________________ Puma -1,4 16V |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: út leden 02, 2007 7:37 pm Předmět: |
|
|
tak to jo... velmi vystizne. diki bohu moja holka rozumie tym nasim skratkam a dokonca ju to aj bavi....
p.s.: ako viete svoju pumicku som min. rok roztriezkal o svodidla a stlpy,
cca do 2tydnu uz mi vide zo servisu(sice to uz bude "smieska inych pumiciek" a zaujmavych mimotovarnych uprav).... potom hodi clanok _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
SiD Puma God
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
|
Zaslal: út leden 02, 2007 7:44 pm Předmět: |
|
|
Mircelo napsal: | ...zaujmavych mimotovarnych uprav... |
tak to uz se na clanek moooc tesim _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1966 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: út leden 02, 2007 8:59 pm Předmět: |
|
|
Mircelo napsal: | tak to jo... velmi vystizne. diki bohu moja holka rozumie tym nasim skratkam a dokonca ju to aj bavi....
p.s.: ako viete svoju pumicku som min. rok roztriezkal o svodidla a stlpy,
cca do 2tydnu uz mi vide zo servisu(sice to uz bude "smieska inych pumiciek" a zaujmavych mimotovarnych uprav).... potom hodi clanok |
Paráda . Pořád stejná motorizace? _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: čt leden 04, 2007 1:45 am Předmět: |
|
|
Johnik napsal: |
Paráda . Pořád stejná motorizace? |
jj som spriazneny so svojou 1.4= mala poistka(3900SK/rocne),malo najazdene(iba 70000km) a na objem s miniupravami velmi vykonny motor... _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|