Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: st červenec 06, 2011 11:31 am Předmět: Zase ta koroze |
|
|
Včera mě Puma pěkně vytočila
Při odstrojování tapce zadního podběhu se mi doslova rozpadla část toho plechového rantlu za který drží tapec- koroze...
Puma mi vůběc pěkně hnije, oba lemy, jeden práh. zespod nosníky, paráda...
To se o auto příkladně starám...
Ford asi o antikorozní ochraně ještě neslyšel, rodinné Mondeo MK3 (podstatně novější) jsme koupili už po opravě koroze v autorizovaném servisu, cena na faktuře jako za Pumu...Takže u Pumy na takovou opravu kašlu a příští auto musí mít pozink...
Teď se mi trochu ulevilo , jak jste na tom vy? |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: st červenec 06, 2011 2:36 pm Předmět: |
|
|
Tak ja jsem pred 2 rokama vyvaril 2 cm leveho lemu o od te doby v phode, jinak na celem aute zadna koroze ( mozna taky proto ze v zime nejezdi ) _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 06, 2011 7:06 pm Předmět: |
|
|
akorát ty lemy...musí se vyměnit _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt červenec 07, 2011 2:59 pm Předmět: |
|
|
asps: Jestli nejezdí v zimě, tak ani nemá právo reznout .
U mě to není zas tak dramatický, ale když vidím 20 let starý auta absolutně bez koroze, tak mě Puma pěkně štve Radši bych řešil závady než korozi ... |
|
Návrat nahoru |
|
bikerboyCZ Puma Owner
Registrace: 30.9. 2010 Příspěvky: 42 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so červenec 09, 2011 4:09 pm Předmět: |
|
|
Říkám to každému ale nikdo mě to nevěří. Olejem, vysáváním atd člověk udělá kus práce a auto vypadá suprově. Jenže tímhle to nekončí.Nástřik podvozku, nástřik dutin, ruční mytí,vostkování atd. to jsou věci, které prodlouží životnost karoserie. Českej človíček vůbec nezná a nestará se. Koupí si auto a myslí si že mu bude sloužit bez jeho zásahu dlouho. Většina se plete a pak nadává že ve fabrice jsou koko*i. že neumí udělat pořádně antikorozní ochranu. Z fabriky je auto nachystané na 2 roky provozu a pak je potřeba udělat dutiny. Nástřik podvozku se dělá, pokud je originální nástřik porušen nebo se ve fabrice ŠETŘILO a je to pouze postrašené.. Já osobně mám 16let staré auto - Mercedes ale koroze na autě není!! Nástřk dutin se dělal pravidelně každý rok a prahy a další věci jsou jak nové. Kde není vosk je nebo časem bude koroze. Pumy ale i třeba tranzit rezne zevnitř ven.
Prostě automobilky šetří kde se dá. Měl jsem tu 3roky starou fábii na opravu předního blatníku a v uchycení dole, kde je zástěrka to bylo už solidně nahnilé. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: ne červenec 10, 2011 10:24 pm Předmět: |
|
|
bikerboyCZ: Já to všechno vím , problém jsou předchozí majitelé, třeba takovej typickej první majitel (podle mě jedno jestli Čech nebo Němec) jezdí na garančky a víc ho nezajímá, pak auto za slušný prachy zavčas prodá a problémy podědí až další majitelé...
Jenže jsou auta a auta, takovej pozink na autě dokáže divy, doma jsme měli Civica VII s dvakrát větším nájezdem než má moje Puma, jezdil celej rok a dostával víceméně jen základní péči (mytí, vosk, spotřební věci) a to jako novej nestál co Puma, doteď bez koroze...
Problém je, že opravit korozi je drahý a s nejistým výsledkem... |
|
Návrat nahoru |
|
bikerboyCZ Puma Owner
Registrace: 30.9. 2010 Příspěvky: 42 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt červenec 14, 2011 10:02 am Předmět: |
|
|
přesně tak.. Ať je majitel čech nebo němec vždy je to stejné. Jen po čechovi dostaneš o trochu více zhuntované auto. Němec jezdí dělá garančky a za pár let auto prodá. Starosti přenechá na ostatní majitele a jde si koupit jiné se kterým zase něco pojezdí a za včas prodá.
Ať je auto třeba z Itálie nebo německa, stejně to hnít bude. Z Itálie jsou auta zevnitř SUCHÁ a tak tomu stačí dvě zimy a začínající koroze je na světě..
KOROZE jde opravit i s jasným výsledkem. Třeba lemy: vyříznout až na zdravý plech, navařit nový díl, sváry ošetřit přípravkem proti korozi nebo pocínovat. Něco jiného je podvozek a nebo podběhy. Taky se dá opravit, ale s tím, že se to bude každý rok dělat znovu- nástřik podvozku
NEBO v lepším případě opískovat podběh dát základ a nanést originální nástřik který se zalakuje do barvy auta. Tato oprava by měla vydržet alespon 7let.. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt červenec 14, 2011 11:54 am Předmět: |
|
|
bikerboyCZ: Právě, spodek a podběhy jsou na opravu horší... Kdybych v opravě viděl smysl, už jsem na cestě za tebou , ale vzhledem k ceně auta a finančním možnostem studenta to bohužel smysl nedává . |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červenec 14, 2011 1:18 pm Předmět: |
|
|
no to je právě to..taky jsem na vážkách jestli cpát peníze timhle směrem... _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt červenec 14, 2011 3:13 pm Předmět: |
|
|
johnyzi: Já už na to rezignoval, měl jsem v plánu liťáky na zimu, Recara, vyvařování a lak, ale včas jsem se vzpamatoval...
Tím nechci říct, že na auto budu kašlat, nejsem prase... I tak mě čekaj dvě nový sady gum, ventil topení, naplnění klimy...
Kdybych dal auto do top stavu, musel bych pak přestat jezdit v zimě a jako víkendovka by mě Puma asi neuspokojila...
Mrkněte schválně kolik teď stojej Pumy, možná k tomu, že si jí časem nechám na víkendy nakonec dojde, za 30 tisíc jí fakt nepustím . |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá červenec 15, 2011 11:33 am Předmět: |
|
|
no jo jenže já už jsem stejně v tom autě zahučel mnohem víc a to se nejedná o žádný úpravy ale opravy a uvedení do normálního stavu.. že ty peníze už nikdy neuvidim tak o tom žádná.. _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: pá červenec 15, 2011 1:00 pm Předmět: |
|
|
johnyzi: Položky "výměna motoru" v tvých úpravách hovoří za vše . Ale neboj, já za dva roky, co Pumu mám už do ní nasypal 30 tisíc a to jsem si taky vůbec nevymýšlel... |
|
Návrat nahoru |
|
Blady Puma Driver
Registrace: 18.9. 2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Týn nad Vltavou, Jižní čechy
|
Zaslal: st červenec 20, 2011 8:59 am Předmět: koroze |
|
|
Moje zkušenost je podobná. Já pumu koupil dá se říct, co se týče koroze v tragickém stavu. Prahy a zadní lemy na obou stranách byly dost prohnilé. Ve finále jsem se rozhodl, že lepší, než opravovat všechno postupně a stále dokola (udělají se lemy a než se udělají prahy, lemy už zase hnijou) nechal jsem udělat celolak, přičemž jsem nechal navařit komplet nové prahy a zadní lemy. Teď je nastříkaný komplet podvozek a dutiny, tak doufám, že to nějaký čas vydrží... |
|
Návrat nahoru |
|
|