Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Zase ta koroze
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Zase ta koroze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: st červenec 06, 2011 11:31 am    Předmět: Zase ta koroze Citovat

Včera mě Puma pěkně vytočila Sad

Při odstrojování tapce zadního podběhu se mi doslova rozpadla část toho plechového rantlu za který drží tapec- koroze...

Puma mi vůběc pěkně hnije, oba lemy, jeden práh. zespod nosníky, paráda...

To se o auto příkladně starám...

Ford asi o antikorozní ochraně ještě neslyšel, rodinné Mondeo MK3 (podstatně novější) jsme koupili už po opravě koroze v autorizovaném servisu, cena na faktuře jako za Pumu...Takže u Pumy na takovou opravu kašlu a příští auto musí mít pozink...

Teď se mi trochu ulevilo Laughing , jak jste na tom vy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: st červenec 06, 2011 2:36 pm    Předmět: Citovat

Tak ja jsem pred 2 rokama vyvaril 2 cm leveho lemu o od te doby v phode, jinak na celem aute zadna koroze ( mozna taky proto ze v zime nejezdi )
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 06, 2011 7:06 pm    Předmět: Citovat

akorát ty lemy...musí se vyměnit
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: čt červenec 07, 2011 2:59 pm    Předmět: Citovat

asps: Jestli nejezdí v zimě, tak ani nemá právo reznout Wink .

U mě to není zas tak dramatický, ale když vidím 20 let starý auta absolutně bez koroze, tak mě Puma pěkně štve Radši bych řešil závady než korozi Confused ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so červenec 09, 2011 4:09 pm    Předmět: Citovat

Říkám to každému ale nikdo mě to nevěří. Olejem, vysáváním atd člověk udělá kus práce a auto vypadá suprově. Jenže tímhle to nekončí.Nástřik podvozku, nástřik dutin, ruční mytí,vostkování atd. to jsou věci, které prodlouží životnost karoserie. Českej človíček vůbec nezná a nestará se. Koupí si auto a myslí si že mu bude sloužit bez jeho zásahu dlouho. Většina se plete a pak nadává že ve fabrice jsou koko*i. že neumí udělat pořádně antikorozní ochranu. Z fabriky je auto nachystané na 2 roky provozu a pak je potřeba udělat dutiny. Nástřik podvozku se dělá, pokud je originální nástřik porušen nebo se ve fabrice ŠETŘILO a je to pouze postrašené.. Já osobně mám 16let staré auto - Mercedes ale koroze na autě není!! Nástřk dutin se dělal pravidelně každý rok a prahy a další věci jsou jak nové. Kde není vosk je nebo časem bude koroze. Pumy ale i třeba tranzit rezne zevnitř ven.
Prostě automobilky šetří kde se dá. Měl jsem tu 3roky starou fábii na opravu předního blatníku a v uchycení dole, kde je zástěrka to bylo už solidně nahnilé.

_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: ne červenec 10, 2011 10:24 pm    Předmět: Citovat

bikerboyCZ: Já to všechno vím Smile , problém jsou předchozí majitelé, třeba takovej typickej první majitel (podle mě jedno jestli Čech nebo Němec) jezdí na garančky a víc ho nezajímá, pak auto za slušný prachy zavčas prodá a problémy podědí až další majitelé...

Jenže jsou auta a auta, takovej pozink na autě dokáže divy, doma jsme měli Civica VII s dvakrát větším nájezdem než má moje Puma, jezdil celej rok a dostával víceméně jen základní péči (mytí, vosk, spotřební věci) a to jako novej nestál co Puma, doteď bez koroze...

Problém je, že opravit korozi je drahý a s nejistým výsledkem...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
bikerboyCZ
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvky: 42
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt červenec 14, 2011 10:02 am    Předmět: Citovat

přesně tak.. Ať je majitel čech nebo němec vždy je to stejné. Jen po čechovi dostaneš o trochu více zhuntované auto. Němec jezdí dělá garančky a za pár let auto prodá. Starosti přenechá na ostatní majitele a jde si koupit jiné se kterým zase něco pojezdí a za včas prodá.
Ať je auto třeba z Itálie nebo německa, stejně to hnít bude. Z Itálie jsou auta zevnitř SUCHÁ a tak tomu stačí dvě zimy a začínající koroze je na světě..

KOROZE jde opravit i s jasným výsledkem. Třeba lemy: vyříznout až na zdravý plech, navařit nový díl, sváry ošetřit přípravkem proti korozi nebo pocínovat. Něco jiného je podvozek a nebo podběhy. Taky se dá opravit, ale s tím, že se to bude každý rok dělat znovu- nástřik podvozku
NEBO v lepším případě opískovat podběh dát základ a nanést originální nástřik který se zalakuje do barvy auta. Tato oprava by měla vydržet alespon 7let..

_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: čt červenec 14, 2011 11:54 am    Předmět: Citovat

bikerboyCZ: Právě, spodek a podběhy jsou na opravu horší... Kdybych v opravě viděl smysl, už jsem na cestě za tebou Laughing , ale vzhledem k ceně auta a finančním možnostem studenta to bohužel smysl nedává Crying or Very sad .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt červenec 14, 2011 1:18 pm    Předmět: Citovat

no to je právě to..taky jsem na vážkách jestli cpát peníze timhle směrem...
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: čt červenec 14, 2011 3:13 pm    Předmět: Citovat

johnyzi: Já už na to rezignoval, měl jsem v plánu liťáky na zimu, Recara, vyvařování a lak, ale včas jsem se vzpamatoval...

Tím nechci říct, že na auto budu kašlat, nejsem prase... I tak mě čekaj dvě nový sady gum, ventil topení, naplnění klimy...

Kdybych dal auto do top stavu, musel bych pak přestat jezdit v zimě a jako víkendovka by mě Puma asi neuspokojila...

Mrkněte schválně kolik teď stojej Pumy, možná k tomu, že si jí časem nechám na víkendy nakonec dojde, za 30 tisíc jí fakt nepustím Laughing .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá červenec 15, 2011 11:33 am    Předmět: Citovat

no jo jenže já už jsem stejně v tom autě zahučel mnohem víc a to se nejedná o žádný úpravy ale opravy a uvedení do normálního stavu.. že ty peníze už nikdy neuvidim tak o tom žádná..
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Vajt
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvky: 428
Bydliště: Kolín

PříspěvekZaslal: pá červenec 15, 2011 1:00 pm    Předmět: Citovat

johnyzi: Položky "výměna motoru" v tvých úpravách hovoří za vše Very Happy . Ale neboj, já za dva roky, co Pumu mám už do ní nasypal 30 tisíc a to jsem si taky vůbec nevymýšlel...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Blady
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 18.9. 2010
Příspěvky: 195
Bydliště: Týn nad Vltavou, Jižní čechy

PříspěvekZaslal: st červenec 20, 2011 8:59 am    Předmět: koroze Citovat

Moje zkušenost je podobná. Já pumu koupil dá se říct, co se týče koroze v tragickém stavu. Prahy a zadní lemy na obou stranách byly dost prohnilé. Ve finále jsem se rozhodl, že lepší, než opravovat všechno postupně a stále dokola (udělají se lemy a než se udělají prahy, lemy už zase hnijou) nechal jsem udělat celolak, přičemž jsem nechal navařit komplet nové prahy a zadní lemy. Teď je nastříkaný komplet podvozek a dutiny, tak doufám, že to nějaký čas vydrží... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund