Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 4:17 pm Předmět: čištění filtru |
|
|
ahoj, možná vyzním jako blb, ale můžu filtr Simota vyčistit a naimpregnovat sadou K&N? |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 4:27 pm Předmět: |
|
|
NE! Rozhodně NE ! Dojde k tím narušení proudění vzduchu, protože aerosol od firmy Simota má jinou molekulovou strukturu která ucpává KNka... Dojde k tím ke snížení výkonu o 5%, zvýšení spotřeby o cca 2l na 100 a může vést k nezvratnému poškození motoru ! |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 5:13 pm Předmět: |
|
|
to jako fakt? |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 5:19 pm Předmět: |
|
|
Si robí prdel, podla mna je to jedno ... _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 5:34 pm Předmět: |
|
|
samozřejmě že je to jedno _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 5:35 pm Předmět: |
|
|
no poprvé jak jsem si to přečetl tak jsem si to taky říkal, ale je to napsáno fakt chytře ted projíždím jiná fóra a drtivá většina lidi říká, že to je fuk. Ted jsem se dočetl ,že Simota a KN se vyrábí ze stejného materiálu a stejné hrubosti pouze s odlišnou konstrukcí, takže to je asi fakt fuk. Akorát, že když to nastříkám, tak už to asi nebude modré, ale to mě netíží. |
|
Návrat nahoru |
|
VaclavS Puma Driver
Registrace: 18.9. 2008 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 6:00 pm Předmět: |
|
|
tak prát filtry můžete i jarovou vodou a impregnovat syntetickým olejem, vše navíc je jen marketing ... _________________ StefanVaclav.humanart.cz |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 6:06 pm Předmět: |
|
|
tak s tím nesouhlasím, starý filtr (noname kužel) jsem vypral v jarové vodě, vydrhnul kartáčem a nastříkal WD sprayem , jenže mi to začlo žrát jak tank...
PS: myslíte, že by rozšíření vzadu +4cm na každé straně (8cm) mohlo mít vliv na spotřebu? |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver
Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 9:15 pm Předmět: |
|
|
Sice malo, ale určitě to spolu s širšíma kolama se spotřebou hejbne... |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 9:21 pm Předmět: |
|
|
předpokládám, že jsi rozšířil pomocí podložek tak by tam ani rozdíl bejt neměl..
to by mě zajímalo jestli mi vložka K&N zvedá spotřebu? _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 9:27 pm Předmět: |
|
|
jj, podložky pod bubny. A co valivý odpor když ty kola nejsou za sebou,ale jedno je v ose a druhé je o 4 cm vedle? |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt červen 30, 2011 10:51 pm Předmět: |
|
|
Lidi, nechte ty auta, jak jsou a budete mít po starostech .
Navíc to i bude fungovat jak má ... |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: pá červenec 01, 2011 7:35 am Předmět: |
|
|
skier napsal: | jj, podložky pod bubny. A co valivý odpor když ty kola nejsou za sebou,ale jedno je v ose a druhé je o 4 cm vedle? |
To na valivý odpor nemá vliv. Ten se vytvaří při kontaktu kola s vozovkou. Tzn. vliv na valivý odpor má pneumatika a povrch vozovky.
PS: Ty kola nejsou za sebou ani v originále. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: pá červenec 01, 2011 8:36 am Předmět: |
|
|
presne tak zadna naprava je uz od vyroby uzsia _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: pá červenec 01, 2011 9:09 am Předmět: |
|
|
blbě jsem to vesvětlil, myslel jsem že předek jede na jedněch kolejích a zadek na jiných širších. |
|
Návrat nahoru |
|
|