Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: so červen 04, 2011 3:43 pm Předmět: Montáž športových bezpečnostných pásov - návod |
|
|
Rozhodol som sa podeliť s ostatnými členmi fóra ohladom montáže športových bezpečnostných pásov.
Ja som použil pásy 3 - bodové OMP ROAD 3, ktoré sa dajú veľmi jednoducho namontovať a v prípade demontáže v budúcnosti nieje žiadny problém.
Potrebujeme :
- bezpečnostné pásy
- náboj (1 - 2 kusy) bezpečnostných pásov
- základné náradie: torxy, skrutkovač ...
Pásy sú na vodičovej strane od dverí uchytené pomocou originálneho oka, ktoré je súčastou pásu. Je priskrutkované o koniec spodnej tyčky na ktorej sa pasúva origo Fordácky pás.
Je tam torx, ten povolíme a priskrutkujeme oko pásu.
Na strane stredového tunela sa vela riešení neponúka, tak som zohnal na vrakovisku zo starého pásu tu kovovú časť (náboj), ktorá sa cvaká do zámku pásov. Tam som jednoducho iba rozmotal prídavné oko na uchytenie a opačným spôsobom som náboj uchytil o pás.
3 časť pásu ktorá smeruje do zadu za sedačkami sa naviazala v mojom prípade na zadnú rozperu. (je možnosť to uchytiť aj do zadných zámkov pásov v prípade že si žoženiete ešte jeden náboj k tomu)
U mňa trvala montáž cakum prásk cca. 1 hod.
Výsledok a popis prikladám do príloh ...
Komentář: |
|
Velikost: |
229.96 kB |
Zobrazeno: |
18990 krát |
|
Komentář: |
uchytenie na strane od stredového tunela |
|
Velikost: |
314.69 kB |
Zobrazeno: |
18990 krát |
|
Komentář: |
uchytenie na strane od dverí |
|
Velikost: |
336.64 kB |
Zobrazeno: |
18990 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
365.18 kB |
Zobrazeno: |
18990 krát |
|
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so červen 04, 2011 6:34 pm Předmět: |
|
|
Pásy podobně dobře udělány jako má Johnik ale víc se mi líbí ty křesla!! co je to zač nemaj chybu
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: so červen 04, 2011 6:40 pm Předmět: |
|
|
Dik, su to Autostyle model ECO - orange line.
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: so červen 04, 2011 11:20 pm Předmět: |
|
|
moc hezkej interier...ty vyplne dveri je semis nebo alcantara?
dej si jeste obsit nove volant do cerny kuze a bude to parada
|
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 7:51 am Předmět: |
|
|
ttoomm napsal: | moc hezkej interier...ty vyplne dveri je semis nebo alcantara?
dej si jeste obsit nove volant do cerny kuze a bude to parada |
Je to oranžová koženka. Predné výplne dverí dorobím behom mesiaca.
Volant ešte neviem, bud dam prečalúniť origo, alebo tam nasadim nejaký racingový semiš od OMP.
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 9:03 am Předmět: |
|
|
Perfektní sedačky Beastie i Mircelo.
Můžu se zeptat, na kolik vás oba vyšly i s pojezdama?
Montáž byla v pohodě, nebo je tam něco, a co si dát pozor?
Jak je řešen přístup na zadní sedačky, normálně se to dá sklopit jako origo sedačky?
Sedíte o něco níže než na origo sedačkách?
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 9:19 am Předmět: |
|
|
Dik, takže postupne odpoviem.
Cena sedačiek je cca. 400 E (2 kusy)
Montáž u mňa celkom v pohode nebola, musel som si dať vyrobiť na mieru spodné uchytenie o podlahu. (týždeň som to vymeriaval, rysoval, zhánal materiál atd ...)
Sedačky majú sklopné operadlo, takže dozadu nieje problém aj ked u mna je to nepodstatné ja mam zadnú lavicu vyhodenú.
Čo sa týka posedu je to masaker, sedím prakticky na podlahe, musím prelepiť vnútorné spätné zrkadlo (je vysoko, prd vidím). Vystupovanie z auta je trochu komplikovanejšie, ale ten pocit z jazdy je fakt super.
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 9:20 am Předmět: |
|
|
paráda, to musí bejt posezeníčko.. i proti origo recarům
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 9:36 am Předmět: |
|
|
No tak s tou montáží to je teda ojeb. Jsem myslel, že to je jednodušší.
Nízký posaz bych ocenil, protože v si připadám jak vosa na bonbónu. Ani jsem netušil, že to jde až tak moc nízko, že musíš předělávat zrcátko.
Uvažuju do budoucna o podobné přestavbě... tzn. zadní sedačky pryč, sportovní přední sedadla atd. a pak něco jako to má ten maník tady
Kód: | http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?f=64&t=8505 |
ale zatím to není aktuální, jen mě to láká.
|
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 9:51 am Předmět: |
|
|
taky mi v pumě připadá, že sedím strašně vysoko vzhledem k charakteru auta
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 12:04 pm Předmět: |
|
|
tak to nevim, leda by klasický sedadla byly nějak vejš, s Recaro v elektrice ten pocit rozhodně nemam, spíš když jedu s jinym autem je to pak jak v autobuse
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 2:04 pm Předmět: |
|
|
jj taky si myslim ze origo recara se daj dat hodne dolu...to me prekvapuje ze normalni sedacky ne, kdyz jsou taky vyskove nastavitelny
|
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 2:22 pm Předmět: |
|
|
No akorát že sehnat origo Recaro z Pumy je docela velký problém. Tím tuplem v látce a ještě aby nebyly nějak dorasované. A to nemluvím o ceně.
Normální sedačky jsou sice elektricky výškově nastavitelné, ale já bych uvítal, kdyby byly i "nížkově" nastavitelné.
Od doby, kdy jsem Pumu koupil, mám sedačky úplně dole a furt je to málo. Moc si nedovedu představit, že by to měl někdo výše, i když je třeba menšího vzrůstu.
|
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: ne červen 05, 2011 4:13 pm Předmět: |
|
|
Ty sedačky sou bomba no:) a jestli sedíš fakt tak nízko tak to je přesně to co by se mi líbilo ale 4OO€ je docela dost to radši nacpu do motoru
|
|
Návrat nahoru |
|
|