Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Přední blatníky-demontáž.. Jak nato ?
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Přední blatníky-demontáž.. Jak nato ?
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 5:20 pm    Předmět: Přední blatníky-demontáž.. Jak nato ? Citovat

Viz nadpis.. Bojoval jsem asi hodinu s předníma blatníkama a nic Crying or Very sad 3x šroub ze vnitřku dveří, hromada na hoře atd... Přede k už nedrží, spodek taky nic, ale nejde mi to oddělat.. Prosím o pomoc díky Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 10:23 pm    Předmět: Citovat

Notáák Crying or Very sad žádná zkušenost ? Silnice nádherný, počasí krásný a já se musím štrachat s 1.4rkou Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 10:29 pm    Předmět: Citovat

Zkušenost mám bohužel asi takovou jako ty. Moje blatníky se opravovaly a stříkaly na autě, protože to drželo jak sviňa. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
WaynE
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvky: 466

PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 10:57 pm    Předmět: Citovat

Zober rozbrusku a potom zakituj Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: st březen 02, 2011 11:55 pm    Předmět: Citovat

je akorat na takovem silikone! (v praci tomu rikame medvedi hovno)
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: čt březen 03, 2011 12:56 am    Předmět: Citovat

přsně tak ja je podřezával lámacím nožem děs a hrůza Rolling Eyes
_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Bzikkk
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 11.5. 2010
Příspěvky: 35
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt březen 03, 2011 7:17 am    Předmět: Citovat

V místech kde je blatník na tom medvědím hovně tak to nahřej horkovzduškou,a pak to z toho pěkně sundáš, a potáhne se ti to jak žvýkačka Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: čt březen 03, 2011 8:18 am    Předmět: Citovat

v praci to dealme dnes a denne je to hnus ale oddlamovacim nozikem to de!
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: čt březen 03, 2011 10:49 am    Předmět: Citovat

Aha, a když tam ten blatník budu vracet tak co ? To lepidlo tam bejt nemusí ? Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Bzikkk
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 11.5. 2010
Příspěvky: 35
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt březen 03, 2011 11:29 am    Předmět: Citovat

Pak to dej na KD Lepí+Těsní.Je to takový tmel, který na to používají karosáři.Vyrábí to Würth.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Fordman
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvky: 157
Bydliště: Soběslavice 1

PříspěvekZaslal: čt březen 03, 2011 4:44 pm    Předmět: Citovat

mě to šlo ven bez problémů a nevim o tom, že bych ho měl něčím zalepenej Very Happy
_________________
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1999 (stříbrná)
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1998 (zelená) - KO
Ford Puma 1.7 92kw 125hp 1997 (oranžová)
Ford Cougar 2.5 125kw 170hp 1999
www.autoservis-sedlacek.eu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky MSN Messenger ICQ
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: pá březen 04, 2011 7:51 pm    Předmět: Citovat

z5 ho muzes dat na Distik (tuba stoji cca 70kč)
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: so březen 05, 2011 6:09 pm    Předmět: Citovat

ja ho zalepil zpět karosářským tmelem z obi aby to nevybrovalo

2fordman tak už ti ho někdo vyměnil a moc se stim nesr.l Sad

_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Angeles-dancer
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 12.3. 2011
Příspěvky: 64
Bydliště: Dvůr Králové n. L.

PříspěvekZaslal: ne září 18, 2011 10:25 pm    Předmět: Citovat

staci oddelat tu penovou izolaci nebo co je to a tam sou jeste 2 srouby kolo do ,,rejdu" smerem u dveri to je..a pak pujde sundat.. levej de v pohode pravej je na prd kuli ostrikovacum ale postup stejnej.. je to doba ale dyby muj prizpevek nekomu pomohl...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund