Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Balvan Puma Novice
Registrace: 16.12. 2010 Příspěvky: 11
|
Zaslal: čt prosinec 16, 2010 7:44 pm Předmět: ložiska zadních kol |
|
|
Nazdar,potřeboval bych poradit,budu měnit přítelkyni komplet zadní brzdy a při rozborce jsem zjistil,že už moc nechybělo a upadlo by jí kolo,matka byla uplně povolená takže kolo tam létalo jak na tragači,už jsem pár aut dělal ale forda ještě nikdy,ale ještě jsem neviděl,aby matka co drží buben neměla žádné jištění proti povolení,takže bych potřeboval vědět jak to tam má byt správně,snad ve fordu neudělali takovou prasárnu ,že by ji nezajistili,asi to tam někdo někdy tak udělal co?díky za rady!
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: čt prosinec 16, 2010 7:53 pm Předmět: |
|
|
vypada to sice jenom jako jedna matka ale ve skutecnosti je to vide matek pohromade stlacenych nejakym plechem tudiz samojistici. dotahnes loziska tak akorat aby se buben nepohl a kousek matici povolis a hotovo
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
bakan Puma Driver
Registrace: 2.2. 2010 Příspěvky: 412 Bydliště: Broumov,Okres Náchod
|
Zaslal: čt prosinec 16, 2010 7:56 pm Předmět: Re: ložiska zadních kol |
|
|
Na tý matce by měla bejt plechová matka převlečena na tu co dotahuješ.Takhle vypadá matka Kód: | http://katalog.mjauto.cz/foto.phtml?kod=meyle7141019561S& | a na ní je plechová která zabraňuje povolení.
|
|
Návrat nahoru |
|
Balvan Puma Novice
Registrace: 16.12. 2010 Příspěvky: 11
|
Zaslal: čt prosinec 16, 2010 8:23 pm Předmět: |
|
|
Aha,takže tam někdo nacpal uplně obyčejné matky,takže díky!
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: čt prosinec 16, 2010 8:53 pm Předmět: |
|
|
z kama si kdyby si byl kousek od hodonina tak mam doma 2 ks matek navic tak bych ti je mohl podarovat
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: pá prosinec 17, 2010 8:30 am Předmět: |
|
|
Ahoj,
for VET: já sem utahoval (orig.) matici rovnou na krev (moment od výrobce-stejně sem dal trochu větší). Žádný, že bych to utáhnul a pak zase povoloval. To se dělá u felicie. To je právě jiný, musíš to pořádně utáhnout. Samozřejmě s citem, abys nestrhnul závit.
|
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: pá prosinec 17, 2010 10:42 am Předmět: |
|
|
Ja som mal na jednej pume tie matice co su poskladane z asi desiatich(tie su super lebo neverim zeby sa niekedy same povolili) a na druhej pume som mal klasicke(podlozka je sucastou matice). Neviem ci ich niekto menil. Kazdopadne som tie klasicke matice radsej utiahol poriadne - zavesil som sa na 2 metrovu tyc nasadenu na kluc co sa tyka strhania zavitu tak toho som sa vobec nebal. strhat zavit s takym stupanim a z takych materialov chce kus viac ako hrubu silu
|
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: pá prosinec 17, 2010 4:16 pm Předmět: |
|
|
Já jsem to utahoval s metrovou trubkou. To je jedno, musí to být pořádně utáhnutý. Já jsem jen reagoval na pozn.: "dotahnes loziska tak akorat aby se buben nepohl a kousek matici povolis a hotovo", toť vše.
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so prosinec 18, 2010 10:13 pm Předmět: |
|
|
Utahovací moment je pro kuželový ložiska 100Nm
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: ne prosinec 19, 2010 10:01 am Předmět: |
|
|
Já sem se řídil návodem a radami.
Komentář: |
|
Velikost: |
45.12 kB |
Zobrazeno: |
42616 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne prosinec 19, 2010 5:11 pm Předmět: |
|
|
v tom případě se omlouvám
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Black Puma Owner
Registrace: 4.6. 2009 Příspěvky: 99 Bydliště: Plzeň, Žatec
|
Zaslal: ne prosinec 19, 2010 6:06 pm Předmět: |
|
|
V pohodě, nic se neděje. Mám doma návod na pumu (opravy, demontáže atd.), ale i na jiný Fordy. Tak než se do něčeho pouštím mrknu vždycky sem.
|
|
Návrat nahoru |
|
Balvan Puma Novice
Registrace: 16.12. 2010 Příspěvky: 11
|
Zaslal: st prosinec 22, 2010 6:51 am Předmět: |
|
|
Tak všechno mám vyměněné,původní zůstal jen štít brzd a osa,jinak je všechno nové,ale jeden buben má po dotažení pořád vůli.Díly nejsou origoš,ale náhrady,tak mě napadá jestli neni špatně vysoustružené osazení pro ložisko,anebo že by byla z výroby špatná osa(delší),protože na této straně byl původní buben vymlácený tak,že se i šálek protáčel v bubnu.Takže to vidím tak,že budu muset ložiska vypodložit distanční podložkou s nějakou tou desetinkou,aby se ložiska víc utáhla.Jinak je to moje první zkušenost s opravou Fordu,a řešení je to celkem ok,všechno přesně udělané,dotáhneš na tvrdo a je to,žádné seřizování vůle a nehrozí,že se ložisko přetáhne a za chvilku odejde,jen to musí všechno pěkně sedět
|
|
Návrat nahoru |
|
PETULKAaJIRIK Puma Novice
Registrace: 16.11. 2008 Příspěvky: 3 Bydliště: Moravské Budějovice
|
Zaslal: čt leden 20, 2011 6:58 pm Předmět: |
|
|
Všechny zdravím, před několika týdny mi upadlo kolo, a nechala jsem si to u kamaráda v servisu opravit, vše mi vyměnil, ale tet mi svítí dvě kontrolky ( prokluzování kol a ABS), prý mi tam chybí nějaký plíšek, více jsem se nedozvěděla. Nevíte někdo kde by se dal sehnat? Dozvěděla jsem se že se to už prý nevyrábí. Prosím o informace, popřípadě i náhradní díl.
|
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: čt leden 20, 2011 8:01 pm Předmět: |
|
|
Neviem o aky pliesok ide. Je tam ABS cidlo ktore ked nieje zapojene, alebo je poskodene tak ti budu svietit tie kontrolky. To ABS cidlo sa da kupit napriklad v autokelly od 110 euro. Kazdopadne sa kamarata spytaj co vsetko menil a co presne potrebujes zohnat.
|
|
Návrat nahoru |
|
|