Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lubos25 Puma Owner
Registrace: 14.10. 2010 Příspěvky: 27 Bydliště: Plzeň - Radčice
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 9:13 am Předmět: Otáčky |
|
|
zdravím chci se vás zeptat jak moc vadí motoru otáčky okolo 1500 ? zda se nějak hodně ničí ? Dík =) |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver
Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 9:52 am Předmět: |
|
|
Jako na volnoběh?? 1500 je dvojnásobek normálních otáček pumy |
|
Návrat nahoru |
|
Lubos25 Puma Owner
Registrace: 14.10. 2010 Příspěvky: 27 Bydliště: Plzeň - Radčice
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 11:20 am Předmět: |
|
|
ne ne ne normál při jízdě ... ještě bych měl asi zmínit jedná se o 1,7 |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 1:12 pm Předmět: |
|
|
Tak "ničí" asi přímo ne, ale určitě ho to nijak netěší, pod dva tisíce točím akorát v zácpách _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 1:23 pm Předmět: |
|
|
1500 to je tak tesne pred chcipnutim motoru. Puma ma tie otacky polozene vyssie (pri 130 toci vyse 4000) ja by som pod 2000 urcite nesiel motoru sa to urcite nepaci a tie nizke otacky ani neznizuju spotrebu mam to overene na druhom aute s palubnym pc _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Lubos25 Puma Owner
Registrace: 14.10. 2010 Příspěvky: 27 Bydliště: Plzeň - Radčice
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 2:06 pm Předmět: |
|
|
díky všem |
|
Návrat nahoru |
|
cyberjak Puma Driver
Registrace: 28.3. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: Turnov ( Liberecký Kraj )
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 4:30 pm Předmět: |
|
|
ja jsem trochu jineho nazoru... klidne bych jezdil na 1500 a spotrebu to snizuje vyrazne ALE dulezite je kdyz jedes na takto malo otacek nechtit po motoru aby zrychloval nebo udrzoval rychlost v kopci.... |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: pá říjen 15, 2010 4:49 pm Předmět: |
|
|
taky bych rekl, ze je rozdil kdyz jedes na trojku a lechtas plyn, nez kdyby jsi tam mel pětku a plyn na podlaze... |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so říjen 16, 2010 2:07 am Předmět: |
|
|
cyberjack má pravdu. 1500 pro motor není žádná katastrofa, akorát je to vopruz a nechtěj od motoru něco jiného, než udržovat rychlost... jestli se teda v tomhle případě o rychlosti vůbec dá mluvit. |
|
Návrat nahoru |
|
Lubos25 Puma Owner
Registrace: 14.10. 2010 Příspěvky: 27 Bydliště: Plzeň - Radčice
|
Zaslal: ne říjen 17, 2010 10:19 pm Předmět: |
|
|
mě šlo jen o to zda ten motor při tomhle ježdění když chci co nejvíce uspořit tak držím okolo 1700 tak jestli mi motor po roce neodejde =D |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: po říjen 18, 2010 9:11 am Předmět: |
|
|
Tak pokud chceš fakt hodně uspořit, měl bys točit 0 ot/min. To je zaručený recept.
Měl sis radši koupit Focuse f dýzlu. _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
Lubos25 Puma Owner
Registrace: 14.10. 2010 Příspěvky: 27 Bydliště: Plzeň - Radčice
|
Zaslal: po říjen 18, 2010 3:06 pm Předmět: |
|
|
ale fujjj focuse bych nikdy =D tak jen sem ptal už sem si celkem zvykl ýe si prostě veme víc =) ale ta jízda je s tím supr navíc musim vyměnit filtr jelikož ten je totál ten předemnou tam neměl ,,box" na ten filtr takže všechen bordel šel rovnpu na filtr tak potom se to taky o kapku sníží .... |
|
Návrat nahoru |
|
|