Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 9:40 am Předmět: Má Puma výškově nastavitelné sedačky?? |
|
|
Mám v plánu do ní jít, tak by mě zajimal takový detail... |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 9:43 am Předmět: |
|
|
sedacku vodica ano. spolujazdca som nevidel a myslim ze nie. dokonca na niektorych autach je ta vyska urobena aj v elektrike ale tusim nove modely mali iba manual ak sa mylim nech ma niekto opravi _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 9:49 am Předmět: |
|
|
Ja mam rocnik 99 mam recara v kozi a neviem o tom aby sa dala nastavovat vyska. Ak sa mylim opravte ma
Na dalsej rocnik 97 su klasicke sedacky a na vodicovej je na pravo dole tlacitko ktorym sa da nastavit vyska. |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:11 am Předmět: |
|
|
Mám elektricky nastavovatelnou výšku sedadla řidiče, ale stejně je to na houby, protože to mám dole co to jen jde a ješte bych potřeboval o kus dolů. Bohužel, tato vymoženost má asi smysl jen pro lidi hodně malého vzrůstu. Opravdu neuvažuju o tom, že bych si sedačku zvýšil. |
|
Návrat nahoru |
|
smudlinkaxxl Puma Driver
Registrace: 18.11. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:12 am Předmět: |
|
|
Ani bych se tak nezabýval sedačkou jako tim že to nemá nastavitelnej volant |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:23 am Předmět: |
|
|
jj posaz v Pumě není rozhodně ideál (aspoň pro mě), toho nenastavitelného volantu je škoda, ale zase taková tragédie to není.
skier: prostě se do nějaké Pumy posaď a uvidíš, jestli ti padne. |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:35 am Předmět: |
|
|
K posazu v pumě... Mě zbyvá asi 5 Cm k tomu aby mi bylo vidět koleno z okýnka Se někdy asi nechám vyfotit, ale to by se mi všichni smáli |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:39 am Předmět: |
|
|
no já zrovna taky nejsem žádný obr... mám 175cm... Myslíte ,že je možné v ČR sehnat dobrou pumu, nebo jen Německo?? Protože, kdyby už jsem šel do toho Německa, tak bych stejně zřejmě skončil o focuse... |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 10:57 am Předmět: |
|
|
Kolego, a už jsi někdy Pumou jel? Protože jestli ti přijde Puma jako adekvátní alternativa k Focusu, tak bys možná mohl být nepříjemně překvapený (na jednu či druhou stranu).
Jinak mi 175 cm přijde jako dobrý rozměr do jakéhokoliv auta... ani moc velký ani moc pidi. Toho bych se nebál. V Pumě jsem relativně v pohodě i se 185 cm.
A ať tak či onak, hodně štěstí v loterii s názvem "koupě ojetého automobilu"... _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
smudlinkaxxl Puma Driver
Registrace: 18.11. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 11:05 am Předmět: |
|
|
Přítel má 2 metry a v pumě sedí vpohodě
Neni to zase takovej problém, akorát ho štve ten volant no.
Jinak celkově auta v německu..to je těžky za velký peníze seženeš opravdu luxus, za normální peníze stejnou ojetinu jako v ČR, ale bude na tom trochu lépe, ovšem co se týče dovozu a papírování to je věc druhá. |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 11:16 am Předmět: |
|
|
Charon: Díky za kompliment k mé sexy výšce V Pumě jsem právě ještě neseděl, tak mohl by ses trošku rozepsat?
Je mi jasné ,že pro focus hraje praktičnost. Puma zase vítězí neokoukaností... |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 11:23 am Předmět: |
|
|
skier napsal: | Je mi jasné, že pro focus hraje praktičnost. Puma zase vítězí neokoukaností... |
... a jazdnými vlastnosťami. Reklamný slogan to dokonale vystihuje :
"Ford Puma a driver´s dream"
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
skier Puma Driver
Registrace: 11.7. 2010 Příspěvky: 395
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 11:31 am Předmět: |
|
|
No já myslím, že focus ma taky parádní jízdní valstnosti... To je puma až o tolik lepší? (je mi jasne co mi reknou na focus foru...)
Ikdyz ono asi srovnavame nesrovnatelne, Focus jako male rodinne vozitko a Pumicka jako maly sportacek... |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver
Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 11:45 am Předmět: |
|
|
skier napsal: | Charon: Díky za kompliment k mé sexy výšce V Pumě jsem právě ještě neseděl, tak mohl by ses trošku rozepsat? |
Slovo "sexy" bych nepoužil... spíš... "praktická"
Mám Recara v kůži, takže mé zkušenosti ti budou nejspíš k ničemu. Sedí se mi docela pohodlně, ale ke klasické pozici "dlouhé nohy, krátké ruce" tomu kousek chybí. Ale nestěžuji si. A nakonec i v málokterém autě sedíš "na podlaze".
skier napsal: | Je mi jasné ,že pro focus hraje praktičnost. Puma zase vítězí neokoukaností... |
Chápu, v jaké jsi pozici a jak uvažuješ, byl jsem tam taky, než jsem si Pumu koupil. Faktické vlastnictví prvního auta, neřku-li prvního sportovního auta tvé vnímání aut změní. Focuse osobně neznám, nejel jsem s ním... ale řekl bych, že v praktickém rodinném hatchbacku neucítíš to mrazení, když se tacháč přehoupne přes čtyři tisíce a letí dál k sedmi, jako v Pumě. Nemyslím, že budeš mít takový příjemný pocit, že tě auto těsně obklopuje... že sis ho oblékl, a ne jen sedíš uvnitř. A ani asi nebudeš tak dobře cítit volant a řadit jemným pohybem zápěstí, jako Pumaři. Na druhou stranu, ve Focusu nejspíš uvezeš víc jak dva lidi v pohodlí a nebudeš si užívat sportovní podvozek hlavně proto, aby ses rychle vyhnul dírám v silnice, kterých je v české dolině víc, než je zdrávo.
Možná máš načteno, možná jsi o tom už hodně přemýšlel, ale nic ti nedá tolik, jako první projížďka a skutečný pocit z auta.
"Drivers dream" je asi silné označení, ale jako vstup do světa sportovních aut je Puma ideální - naučí tě toho mnoho a je relativně "blbuvzdorná". Focus bych spíš tipoval na "tak trochu lepší" rodinný hatchback.
Hodně záleží na tom, co od auta chceš... jestli jen rychlost, nebo cit... zážitky... protože drtit se dá i Felicie nebo Citroen BX - otázka je, jaké pocity to v tobě vyvolá. _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: út červenec 13, 2010 12:25 pm Předmět: |
|
|
No já mám teda 2 metry a slovo v pohodě bych rozhodně nepoužil. Malý auto už si nikdy nekoupim Sedačku mám úplně vzadu, úplně dole a musím jí mít dost položenou abych se aspoň nedotýkal stropu, volant mezi kolenama. Prostě žádná ideální pozice
Jinak záleží na tom k čemu to auto chceš, já bych teď bral spíš toho Focuse než Pumu (ale pořád by mi přišel vevnitř hnusnej )
Ceny v Německu mi přijdou docela vysoko, stejně jako u jiných aut na které jsem koukal. Dobrá Puma se dá sehnat, ale vymez si na to dost času a objeď si víc míst. Já jich viděl asi 10, než jsem vybral. zatim vypadá že dobře |
|
Návrat nahoru |
|
|