Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Zdeny Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: so červenec 10, 2010 6:14 pm Předmět: |
|
|
tohle me uz napadlo taky ale nejak sem jeste nemel cas ani chut to udelat akorat ti poredim jednu vec a to celkem dulezitou! jeste si ten kabel nekde precvakni a dej si tam pouzdro na pojistku bo ta pojistka tam jenom tak z prdele nebyla ale jinak super
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer


Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: so červenec 10, 2010 8:44 pm Předmět: |
|
|
Tak tohle je teda neuveritelna pr*secina!
Napad sice dobrej a asi to i funguje, ale jakykoliv trosku kvalifikovany clovek by nad tim brecel...
Kdyby jsi tam alespon dal tu pojistku, jak pise Vet, tak bych to jeste pochopil, ale proc jsi to nezapojil normalne na kabel pred nebo (jeste lip) za tu pojistku?! Nedej buh, ze se ti s tim neco stane, nebo ze se ti zkratuje ten tvuj kabel k tomu prepinaci... To by byl celkem slusnej taborak
_________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: ne červenec 11, 2010 8:02 pm Předmět: |
|
|
Tak pojistku mám eště v plánu, jen jsem chtěl vyzkoušet zda to takto bude fungovat.. A taky sem si říkal že když sou tam ty pojistky 3 a tato nejslabší že se nemuže nic stát...Každopádně nevím kam za pojistku, nebo na drát bys to dal(každopádně dávat to za pojistku je přece nesmysl! vždyt když pojistka bude funkční tak to bude fungovat pořád).. Pojistkovou skřínku sme rozdělávat nechtěl(a ani nevěděl jak:DD) a jinej přistup sem tam nenašel..
Jinak se tedy omlouvám, a klidně to smažte.. Mě se to zdálo jako dobrej a funkční nápad takže uvítám když to někdo udělá líp abych to mohl obkoukat...
|
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer


Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: ne červenec 11, 2010 11:15 pm Předmět: |
|
|
Ne, myslenka je v pohode, to se ti povedlo.
Jen by to chtelo doladit
Za tu pojistku jsem to myslel tak, ze bys prerusil ten vodic, co jde od pojistky dal, nastavil bys ho normalne jinym vodicem (zapajel, zaizoloval), privedl bys to na ten prepinac (treba od toho vyhrivani zadniho skla) a tim prepinacem bys to vypinal jako ted. Princip by byl stejnej, provedeni mozna trosku slozitejsi, ale rozhodne by to bylo bezpecnejsi.
Nevim sice proc a jak jsou tam ty tri pojistky, jak tvrdis. Ale nikdy nikde zadna pojistka neni jen tak pro nic za nic. A cim slabsi, tim dulezitejsi, protoze chrani pred odpojenim ty obvody, co maji spolecnou tu silnejsi pojistku.
_________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
stanki Puma Driver


Registrace: 25.11. 2007 Příspěvky: 110 Bydliště: Sabinov, SR
|
Zaslal: pá červenec 16, 2010 11:37 am Předmět: |
|
|
ja som uz tiez nad niecim takym uvazoval... A nezblbne elektronika casom ked to budem takto prepinat? nemusi to byt len pri vipnutom motore? A dalsia vec ma stve ze pri odpojeni EBSC sa odpoji aj ABS... nevie niekto ako to odpojit aby ABS ostalo funkcne?
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: pá červenec 16, 2010 2:12 pm Předmět: |
|
|
tak uz to mam taky funguje to luxusne! stim rozdilem ze jsem tu pojistku nevrtal ale napajel jsem na ni kabely z jedne strany sem tam jeste pripajel pojistkove pouzdro a to vsechno pripojil na vypinac ktery je original na preni mlhovky z fiesty vse funguje paradne az na jeden malicky nedostatek, vypinac porad indikuje zapnuti kdyz abs a asr funguje takze planuju reseni pres rele aby indikace vypinace svitila jen kdyz bude asr vypnute! puvodne sem chtel pouzit vypinac z focusa ktery ma asr vypinatelne jenomze ten vypinac je o trosicku kulatejsi nez nase takze tam nevesel (nebo respektive vesel ale kdyz se zmackl tak zustal vyset a musel jej clovek sroubovackem vyloupnout! prace cca 30minutek.
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: pá červenec 16, 2010 2:16 pm Předmět: |
|
|
STANKI: Zatím se nic nezblblo A přepínám i za jízdy.. Jenom té kontrolce chviličku(30m) trvá než zase zhasne
|
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: pá červenec 16, 2010 2:28 pm Předmět: |
|
|
a co tak odpojovat predne abs senzory(pripojit miesto senzora konstantny odpor) ??? ABS by fungovalo aspon na zadnych kolesach.
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: so červenec 17, 2010 12:57 pm Předmět: |
|
|
si myslis ze kdyz odpojis jeden senzor tak ti zbytek abs bude fungovat?! pokud ano tak te vyvedu z omylu abs funguje jako celek takze pokud odpojis jedno cidlo tak se cele abs vypina! a podle me je blbost cvakat kabel nekde u kola kde by do toho mohlo zatekat kdyz to jde jednoduseji pres pojistku navic kdyz tam te odpojovac nebudes chtit tak staci vytahnout pojistku skubnout za kabel kterej si tam natahl a mas to zrusene kdezto kdyz rozcvaknes kabel na cidle tak uz ho nikdy do puvodniho stavu nedas! tot muj nazor!
HAUK
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: ne červenec 18, 2010 2:10 pm Předmět: |
|
|
zjavne si ma nepochopil. mne neslo o odpojenie ale o nahradenie cidla. takze abs bude fungovat aj nadalej. Co sa tyka toho cvakania cidla tak ak si len troska sikovny a mas aspon troska rozumu tak to spravis tak aby sa ti tam voda nedostala(nikto nevravel ze to musis cvaknut hned pri kolese). to je zasa moj nazor.
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: ne červenec 18, 2010 7:13 pm Předmět: |
|
|
jaj sry predtim jsem to nepochopil! ale uz to chapu! nevim me prijde lepsi tahle moznost s pojistkou! to abs nepotrebujes kdyz gumujes!
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st březen 30, 2011 6:47 pm Předmět: |
|
|
Kudy si protahl kabely do kabiny?? Smile ted budu taky protakovat kabely do kabiny z motoroveho prostoru a nenapada me kudy Smile dík
|
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: čt březen 31, 2011 7:42 am Předmět: |
|
|
propichni sroubovakem tu gumu co pres ni vede kabelovy svazek k palubce je to pod sklem na ridicove strane. neprorezavej ji takto kdyz ji propichnes a protlacis tama tn kabel tak to bude i tesnit!
_________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
PUMAra Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010 Příspěvky: 375 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt březen 31, 2011 9:50 am Předmět: |
|
|
Hotovo:) dík moc
|
|
Návrat nahoru |
|
|