Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Návod na vypínání ABS a TC tlačítkem...
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Návod na vypínání ABS a TC tlačítkem... Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: so červenec 10, 2010 2:04 pm    Předmět: Návod na vypínání ABS a TC tlačítkem... Citovat

Takže myslím že každej z Vás si s Pumou občas rád zablbne nebo i zajede nějákej ten sprintík.. A hodně z Nás(včetně mě do dneška) chodí jak blbouni vytahovat pojistku, což mě od tohoho záměru hodněkrát odradilo a rači sem překousl o kousek horší akceleraci a o hodně méně zábavy. Proto jsem se rozhodl vytvořit si vypínač na ABS a TC...

Takže co budeme potřebovat: vypínač mlhovek, nebo topení oken z fiesty nebo z pumy(cca 100kč)

Špatnou pojistku(0kč)

Kus drátu(0kč)

cca 30minut času(k nezaplacení) Laughing


Takže nejprve do staré pojistky uděláme 2 dirky a připájíme kní dráty.
Potom pojistku dáme místo 3A pojistky ABS(místo 30tek mi to nefungovalo)
Dráty protáhneme z motorového prostoru do kabiny kolem gumového těsnění.
Sundáme část palubní desky a vložíme vypínač místo záslepky.
Připojíme dráty k vypínači, vrátíme gumové těsnění k kabině a máme hotovo...

Jak je vidět je to opravdu snadná věc a možná pro všechny naprosto jasná, ale třeba já bych za takovejto návod byl docela rád páč jsem se dotoho pouštěl s obavami.

Jako poslední krok bych trochu upravil vrch knoflíku, aby jste neměli jako já 2x tlačítko výhřevu oken a snad i zapojil podsvícení tlačítka(to bylo nad moje síly) Laughing Laughing

Jen bych chtěl upozornit že po znovu zapnutí těm kontrolkám chvilku trvá než zhasnou, ale systémy fungují hned(to aby jste nadtím nešpekulovali 2hodiny jako já proč to nezhasíná) Wink



IMG_0259.JPG
 Komentář:
 Velikost:  117.55 kB
 Zobrazeno:  16861 krát

IMG_0259.JPG



IMG_0258.JPG
 Komentář:
 Velikost:  115.2 kB
 Zobrazeno:  16861 krát

IMG_0258.JPG



IMG_0257.JPG
 Komentář:
 Velikost:  79.6 kB
 Zobrazeno:  16861 krát

IMG_0257.JPG


Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: so červenec 10, 2010 6:14 pm    Předmět: Citovat

tohle me uz napadlo taky ale nejak sem jeste nemel cas ani chut to udelat akorat ti poredim jednu vec a to celkem dulezitou! jeste si ten kabel nekde precvakni a dej si tam pouzdro na pojistku bo ta pojistka tam jenom tak z prdele nebyla Smile ale jinak super Smile
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
pumAvatar
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvky: 688
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: so červenec 10, 2010 8:44 pm    Předmět: Citovat

Tak tohle je teda neuveritelna pr*secina! Rolling Eyes
Napad sice dobrej a asi to i funguje, ale jakykoliv trosku kvalifikovany clovek by nad tim brecel... Crying or Very sad
Kdyby jsi tam alespon dal tu pojistku, jak pise Vet, tak bych to jeste pochopil, ale proc jsi to nezapojil normalne na kabel pred nebo (jeste lip) za tu pojistku?! Nedej buh, ze se ti s tim neco stane, nebo ze se ti zkratuje ten tvuj kabel k tomu prepinaci... To by byl celkem slusnej taborak Twisted Evil

_________________
Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: ne červenec 11, 2010 8:02 pm    Předmět: Citovat

Tak pojistku mám eště v plánu, jen jsem chtěl vyzkoušet zda to takto bude fungovat.. A taky sem si říkal že když sou tam ty pojistky 3 a tato nejslabší že se nemuže nic stát...Každopádně nevím kam za pojistku, nebo na drát bys to dal(každopádně dávat to za pojistku je přece nesmysl! vždyt když pojistka bude funkční tak to bude fungovat pořád).. Pojistkovou skřínku sme rozdělávat nechtěl(a ani nevěděl jak:DD) a jinej přistup sem tam nenašel..

Jinak se tedy omlouvám, a klidně to smažte.. Mě se to zdálo jako dobrej a funkční nápad takže uvítám když to někdo udělá líp abych to mohl obkoukat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
pumAvatar
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 4.11. 2008
Příspěvky: 688
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: ne červenec 11, 2010 11:15 pm    Předmět: Citovat

Ne, myslenka je v pohode, to se ti povedlo.
Jen by to chtelo doladit Wink

Za tu pojistku jsem to myslel tak, ze bys prerusil ten vodic, co jde od pojistky dal, nastavil bys ho normalne jinym vodicem (zapajel, zaizoloval), privedl bys to na ten prepinac (treba od toho vyhrivani zadniho skla) a tim prepinacem bys to vypinal jako ted. Princip by byl stejnej, provedeni mozna trosku slozitejsi, ale rozhodne by to bylo bezpecnejsi.

Nevim sice proc a jak jsou tam ty tri pojistky, jak tvrdis. Ale nikdy nikde zadna pojistka neni jen tak pro nic za nic. A cim slabsi, tim dulezitejsi, protoze chrani pred odpojenim ty obvody, co maji spolecnou tu silnejsi pojistku.

_________________
Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!"
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
stanki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 25.11. 2007
Příspěvky: 110
Bydliště: Sabinov, SR

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 11:37 am    Předmět: Citovat

ja som uz tiez nad niecim takym uvazoval... A nezblbne elektronika casom ked to budem takto prepinat? nemusi to byt len pri vipnutom motore? A dalsia vec ma stve ze pri odpojeni EBSC sa odpoji aj ABS... nevie niekto ako to odpojit aby ABS ostalo funkcne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 2:12 pm    Předmět: Citovat

Exclamation tak uz to mam taky funguje to luxusne! stim rozdilem ze jsem tu pojistku nevrtal ale napajel jsem na ni kabely z jedne strany sem tam jeste pripajel pojistkove pouzdro a to vsechno pripojil na vypinac ktery je original na preni mlhovky z fiesty Very Happy vse funguje paradne az na jeden malicky nedostatek, vypinac porad indikuje zapnuti kdyz abs a asr funguje takze planuju reseni pres rele aby indikace vypinace svitila jen kdyz bude asr vypnute! puvodne sem chtel pouzit vypinac z focusa ktery ma asr vypinatelne jenomze ten vypinac je o trosicku kulatejsi nez nase takze tam nevesel (nebo respektive vesel ale kdyz se zmackl tak zustal vyset a musel jej clovek sroubovackem vyloupnout! prace cca 30minutek. Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 2:16 pm    Předmět: Citovat

STANKI: Zatím se nic nezblblo Laughing A přepínám i za jízdy.. Jenom té kontrolce chviličku(30m) trvá než zase zhasne Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
majsi
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009
Příspěvky: 140

PříspěvekZaslal: pá červenec 16, 2010 2:28 pm    Předmět: Citovat

a co tak odpojovat predne abs senzory(pripojit miesto senzora konstantny odpor) ??? ABS by fungovalo aspon na zadnych kolesach.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: so červenec 17, 2010 12:57 pm    Předmět: Citovat

Very Happy si myslis ze kdyz odpojis jeden senzor tak ti zbytek abs bude fungovat?! pokud ano tak te vyvedu z omylu abs funguje jako celek takze pokud odpojis jedno cidlo tak se cele abs vypina! a podle me je blbost cvakat kabel nekde u kola kde by do toho mohlo zatekat kdyz to jde jednoduseji pres pojistku navic kdyz tam te odpojovac nebudes chtit tak staci vytahnout pojistku skubnout za kabel kterej si tam natahl a mas to zrusene kdezto kdyz rozcvaknes kabel na cidle tak uz ho nikdy do puvodniho stavu nedas! tot muj nazor!

HAUK Very Happy

_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
majsi
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009
Příspěvky: 140

PříspěvekZaslal: ne červenec 18, 2010 2:10 pm    Předmět: Citovat

zjavne si ma nepochopil. mne neslo o odpojenie ale o nahradenie cidla. takze abs bude fungovat aj nadalej. Co sa tyka toho cvakania cidla tak ak si len troska sikovny a mas aspon troska rozumu tak to spravis tak aby sa ti tam voda nedostala(nikto nevravel ze to musis cvaknut hned pri kolese). to je zasa moj nazor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: ne červenec 18, 2010 7:13 pm    Předmět: Citovat

jaj sry predtim jsem to nepochopil! ale uz to chapu! nevim me prijde lepsi tahle moznost s pojistkou! to abs nepotrebujes kdyz gumujes!
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st březen 30, 2011 6:47 pm    Předmět: Citovat

Kudy si protahl kabely do kabiny?? Smile ted budu taky protakovat kabely do kabiny z motoroveho prostoru a nenapada me kudy Smile dík
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
vet
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.10. 2008
Příspěvky: 468
Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)

PříspěvekZaslal: čt březen 31, 2011 7:42 am    Předmět: Citovat

propichni sroubovakem tu gumu co pres ni vede kabelovy svazek k palubce je to pod sklem na ridicove strane. neprorezavej ji takto kdyz ji propichnes a protlacis tama tn kabel tak to bude i tesnit!
_________________
Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992

www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
PUMAra
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.6. 2010
Příspěvky: 375
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt březen 31, 2011 9:50 am    Předmět: Citovat

Hotovo:) dík moc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund