Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Beny Puma Owner
Registrace: 23.8. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: čt červen 24, 2010 5:24 pm Předmět: Snížení zadku |
|
|
Chci se zeptat, mam tvrdci a nizsi pruziny, ale zadek se mi zda jeste moc vysoko, uvazoval jsem o 2 moznostech: 1. koupit stahovaky pruzin a proste to stahnout a 2. pruziny riznout, co myslite ze bude lepsi? |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: čt červen 24, 2010 6:07 pm Předmět: |
|
|
obojí je na nic..... kolik do toho hodláš dát peněz???hlavně nepiš co nejmíň páč to se nemá cenu do ničeho pouštět...pokud dáš dolů zadek musíš i předek to za prvné.investuj 4000 do 4 pružin od eibachu a je to.ovšem dle mých zkušeností se na úpravy pdvozku vykašli páč série je stejně nejlepší kompromis na ty naše tankodromy.jestli chceš něco ladit dej tam nové origo tlumiče a bude to mít dvakrát větší přínos než řezaní pružin.když už tak to uřízní ale nezapomeň na to že je to nevratná úprava každopádně si myslim že maximálně seženeš za 500Kč jiné nooo.vetší hodnotu nemaj... _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt červen 24, 2010 11:01 pm Předmět: Re: Snížení zadku |
|
|
Souhlas, v každé lepší recenzi se dočteš, v čem Puma vyniká-podvozek, takže pokud chceš, aby auto fungovalo, tak jak má, dej podvozek do 100% stavu, budou ti stačit originální díly...
Snížení je u Pumy dobré, tak akorát k tomu, abys někde vorval spodek... |
|
Návrat nahoru |
|
Beny Puma Owner
Registrace: 23.8. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: čt červen 24, 2010 11:43 pm Předmět: |
|
|
jen pro info, ja uz tam mam sportovni snizenej podvozek, akorad jsem chtel jeste trochu vzadu, uz ted se original tomu mimu nemuze rovnat a kdyz to poslu jeste trochu dole, tak ta stabilita bude jeste lepsi |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: čt červen 24, 2010 11:54 pm Předmět: |
|
|
No hele, tak si tam hoď dva pytle cementu a ono si to dřepne. Je to bez řezání |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: pá červen 25, 2010 11:22 am Předmět: |
|
|
Zajímalo by mě, jak jsi přišel na to, že tvoje úprava je lepší než originál, na okruhu jsi vyzkoušel oba setupy a pak to hodil do počítače?
Podle mě můžeš srovnat tak akorát komfort... |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: pá červen 25, 2010 11:26 am Předmět: |
|
|
jedno reseni je dat na cele auto pruziny od wolfa (primo na pumu), tam je snizeni 35mm a davaji se na origo tlumice..., to by ti melo stacit... _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Beny Puma Owner
Registrace: 23.8. 2008 Příspěvky: 65
|
Zaslal: pá červen 25, 2010 11:46 am Předmět: |
|
|
tak mi vysvetli proc jsem byl v mimoni 5. ve slalomu a na puma srazu 1. , ver mi ze ta moje uprava je mnohem lepsi nez original, ale uz tu nebudu nic resit, tady se kloudny rady nedockam, a snizeny to mam cely o 3 cm oproti originalu |
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer
Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: so červen 26, 2010 10:49 pm Předmět: |
|
|
To je tak když si někdo myslí, že s flexou dokáže víc než výrobce.. |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver
Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne červen 27, 2010 12:24 am Předmět: |
|
|
Souhlasim, že domácí úpravy tohohle typu jsou ošemetná záležitost, ale nemyslim si, že to vždycky musí dopadnout jako zprasenina.
Ty stahováky na pružiny jsou volovina. Zrovna tak je zkracovat asi neni dobrý už jen proto, že nebudou mít při odlehčený nápravě předpětí a mohli by vyskočit z misky.
Ale pokud vyndáš tlumič, tak v hornim uložení je v takovym pogumovanym náboji. Tam si myslim, že zbroušenim patřičnych ploch toho náboje by se to o nějakej centimetr až dva dalo poslat níž. Samozřejmě pak horní část tlumiče vyleze přesně o tolik víc směrem do kabiny, tak se bude muset nějakou podložkou ošetřit vůle tam, což ale neni problém.
Jinak se mi taky zdá, že puma má v sérii divně zvednutej zadek a napadlo mi, že dost možnej konstrukční důvod je prostě jen ten, aby se dala dobře vyndat rezerva...
PS: A jen pro informaci, pružiny na pumu pro wolfa dělá eibach... _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
|