Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Vajt Puma Driver


Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
|
Návrat nahoru |
|
MarekBlack Puma Owner


Registrace: 24.3. 2007 Příspěvky: 73 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 28, 2010 10:00 am Předmět: |
|
|
Já sem zase někde četl že těch pumic se 160ti koníky vyrobili pouze 500 kusů |
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer


Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver


Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: st duben 28, 2010 4:15 pm Předmět: |
|
|
Je tam napisane ze auto bolo kupene v GB a profesionalne prestavane za cc 6000 eur. Kedze uz ma nemecke papiere a certifikaty tak s prihlasenim nie je problem. Tachometer je v milach ale to by nevadilo ale ta cena... No asi to stoji za ta _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
DarthVader Puma Driver


Registrace: 20.2. 2008 Příspěvky: 109
|
Zaslal: st duben 28, 2010 6:34 pm Předmět: |
|
|
Bylo jich postaveno jen 501 kusu jen s pravostrannym rizenim pro GB. Melo jich byt 100 (500 pro GB, 500 pro zbytek evropy). Jenze z toho nakonec seslo chvili pred zahajenim vyroby (nizky zajem). Pokud byla prestavba, jednoduse - vzal jsi Racing Pumu a pak normalni a prohodil - napravy, bodykit, brzdy, motor (a vse s tim spojene), interier atd. atd. Toto je nejjednodussi prestavba . |
|
Návrat nahoru |
|
satan77 Puma Driver


Registrace: 29.12. 2008 Příspěvky: 229 Bydliště: Bohužiaľ Zem (BA)
|
Zaslal: st duben 28, 2010 11:17 pm Předmět: |
|
|
akurát posledné dni som ich aj ja kukal na mobile.de, tie posledné kúsky, teda tie najdrahšie, Sú tam pekné racing pumky. _________________ Ja to auto milujem |
|
Návrat nahoru |
|
Charon Puma Driver


Registrace: 7.3. 2010 Příspěvky: 151 Bydliště: Praha/Chrudim
|
Zaslal: po červenec 26, 2010 2:40 pm Předmět: |
|
|
Dnes jsem se na foru britského Autocaru dočetl zajímavou informaci o historii Racing Pumči:
"At the time Ford priced it at £23,500 which was astronomical for what it was (i.e. a Puma with a body kit and loud exhaust).
Anyway, Ford ended up giving the (many) unsold cars that were just sitting in the Tickford car park to their managers as company cars
then selling them on at more realistic prices second-hand. The production run was meant to be 1000 but was stopped around 500 units."
Smutné... _________________ Life is racing, everything else is just waiting |
|
Návrat nahoru |
|
smudlinkaxxl Puma Driver


Registrace: 18.11. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červenec 26, 2010 4:58 pm Předmět: |
|
|
Hmm to se docela měly ty lidi co si je koupili za takovou cenu. |
|
Návrat nahoru |
|
Arvy Puma Owner


Registrace: 16.7. 2009 Příspěvky: 53 Bydliště: Prešov
|
Zaslal: po říjen 22, 2012 9:28 pm Předmět: |
|
|
jedna turbo racing pumka |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
Zaslal: po říjen 22, 2012 9:37 pm Předmět: |
|
|
co jsem se bavil s lidma v německu, tak přijel s ní chlápek (testovací jezdec Fordu, který si ji půjčil ze showroomu, sam vlastni RS500) a říkal, že mu to nepříjde rychlejší, lepší než standartní Puma. Že sedačky jsou super apod, ale že je to nepohodlný. Když jsem říkal, že brzdy musí být super, tak říkal jako že slušný, ale že dělaj hrozně hluku a vyžadujou údržbu.
Takže jako FRP designově krásná věc, ale výkon zas tolik nevzrostl (kroutak), je to mirne pruznejsi diky zprevodovani, 17ctky moc akceleraci nepridaji, na okruhu nas FRP udela diky lepsi trakci v zatackach, ale hlavne diky tomu, ze brzdí o nekoliko metru pozdeji. a kdyz se podivate na diskuse v anglii, tak doporucuji spis standartni pumu, kvuli velkemu mnozstvi unikatnich a drahych dilu frp a ne zas tak velkeho rozdilu v jizde. _________________ AR 147JTDm | 2007 | Distinctive
K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat
http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver


Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: po říjen 22, 2012 10:53 pm Předmět: |
|
|
Arvy napsal: | jedna turbo racing pumka |
Proč nedat rovnou link na celý thread o tomhle autě?
Kód: | http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?f=64&t=10961 |
Tyhle fotky a další jsou na poslední straně. |
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: pá květen 03, 2013 7:54 pm Předmět: |
|
|
Nojo, jenže to už není tak hezky a navíc to s 1.5t není ani sporťák ale GTčko, který by dle mě mělo hodně velkej problém držet krok i se seriovou 1.7.. |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá květen 03, 2013 8:06 pm Předmět: |
|
|
Cougar se mi moc libí
Co mě od něj nejvíc odradilo je jeho unikátnost co se týče ND... Plechařina sehnat je složitý a dílů málo. Je to to samý jak mondeo jen jiná kastle.
Tomu bazaru bych věřil  _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: pá květen 03, 2013 8:10 pm Předmět: |
|
|
Mě se taky moc líbil(ve srovnání s RACING Pumou ale dost nuda), i jsem se rozhodoval mezi pumou a ním..
Pro mě byl ale zádrhel motor..
S 2 litrem je to zdechlý a 2.5tka jede možná o trošičku líp než puma - rovně. V zatáčkách by si na pumu nešrt, spotřeba je větší a pojistka je největší páč ta 2.5tka je přes 2500ccm.. |
|
Návrat nahoru |
|
|