Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kašty Puma Driver
Registrace: 28.8. 2006 Příspěvky: 139 Bydliště: Zlín
|
Zaslal: st duben 21, 2010 5:04 pm Předmět: TUNING MOTOR PÁRTY XII - Vyškov 23.4. - 24.4. |
|
|
Kdo dorazí ? Pokud vyjde počasí, jedu s kámošema už v pátek... |
|
Návrat nahoru |
|
Hadzzi Puma Owner
Registrace: 29.9. 2009 Příspěvky: 28
|
Zaslal: st duben 21, 2010 5:30 pm Předmět: |
|
|
Pocitej se mnou Jedeme uz v patek... |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: st duben 21, 2010 5:36 pm Předmět: |
|
|
Jedu v sobotu Jedete někdo sprintíky? Já si dám jenom pár volných jízd tak snad na nějákou pumku taky natrefím |
|
Návrat nahoru |
|
Hadzzi Puma Owner
Registrace: 29.9. 2009 Příspěvky: 28
|
Zaslal: st duben 21, 2010 5:43 pm Předmět: |
|
|
Jj i sprinty budou Videl bych to na sraz pred sprinty a porovnani na par sprintech Taky sem zvedavy kolik pum se sejde |
|
Návrat nahoru |
|
sebera Puma Owner
Registrace: 19.7. 2007 Příspěvky: 73 Bydliště: Orlova
|
Zaslal: st duben 21, 2010 8:00 pm Předmět: |
|
|
jj s Hadzzim už v patek nějak se potkame a pokecame |
|
Návrat nahoru |
|
Kašty Puma Driver
Registrace: 28.8. 2006 Příspěvky: 139 Bydliště: Zlín
|
Zaslal: čt duben 22, 2010 2:16 pm Předmět: |
|
|
tak kdyby náhodou chtěl někdo pokecat, tak se mi tam ozvěte na 775281578 |
|
Návrat nahoru |
|
Ace Puma Driver
Registrace: 27.7. 2006 Příspěvky: 435 Bydliště: Holice
|
Zaslal: čt duben 22, 2010 2:32 pm Předmět: |
|
|
ahoj, taky se chystám, že dojedu v sobotu ráno, tak se nás tam třeba několik sejde... _________________ Puma 1,7 VCT... Tuning Forever!
Puma 1,6... wife´s tuning car
Puma 1,7 vct .. next daily car
Mondeo 2.0i mk4... family car
Mondeo 1,8i mk3... ex family car
Fiesta IV 1,3...ex daily car
Alfa Romeo 145 1,4 boxer...ex amateur race car
Fiesta III...ex amateur race car
Focus 1,8 TDCI...ex family car |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: čt duben 22, 2010 5:34 pm Předmět: |
|
|
jasneee ze jedu tam prece nemuzu chybet:D me si tam urcite najdete protoze zadna jina puma s nabouranyma dverma tam asi nebude jinak na sprinty du ale jenom na volneeeeee P.S: kašty tebe si najdu to se neboj jakovzdy (a ty me radsi nehledej nebo me zase vzbudis vis jak sem byl zmateny mynule jak si unas byl ) _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
nighthunter Puma Novice
Registrace: 17.8. 2009 Příspěvky: 17 Bydliště: Praha 5
|
Zaslal: čt duben 22, 2010 11:07 pm Předmět: |
|
|
Mozna trosku OT, ale jak radite pri sprintu? Je lepsi normalne projit vsechny rychlosti nebo vyuzit zatahu Pumy i v nizsich otackach a radit treba 1-2-4? Proste vynechat treba dvojku nebo trojku a usetrit cas na razeni? |
|
Návrat nahoru |
|
Hadzzi Puma Owner
Registrace: 29.9. 2009 Příspěvky: 28
|
Zaslal: pá duben 23, 2010 7:21 am Předmět: |
|
|
Rozhodne vsechny stupne... Nizsi otacky se neresi... Je treba auto dostat do co nejvyssich otacek kde je nejvyssi vykon a pak preradit aby si mel co nejlepsi otacky na dalsim stupni |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: so duben 24, 2010 4:25 pm Předmět: |
|
|
Já mám asi divnou pumku ale já řadil jen 1dnou |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: so duben 24, 2010 6:45 pm Předmět: |
|
|
ja jsem musel radit 2krat (tedy jsem pouzil 3 rychlostni stupne:)) _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: so duben 24, 2010 10:40 pm Předmět: |
|
|
Tak to mám asi špatnej mezikus mezi volantem a pedálama Kolik jsi jel na konci? |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: so duben 24, 2010 10:52 pm Předmět: |
|
|
nighthunter napsal: | Mozna trosku OT, ale jak radite pri sprintu? Je lepsi normalne projit vsechny rychlosti nebo vyuzit zatahu Pumy i v nizsich otackach a radit treba 1-2-4? Proste vynechat treba dvojku nebo trojku a usetrit cas na razeni? |
Při Performance Testu Tuning Magazinu jsem zkoušel prakticky vše. Od řazení v nejvyším kroutícím momentu, po brzké řazení až po nejvýhodnější řazení při max výkonu. Řadit jen nškteré stupně jednoznačně nedoporučuju.
Jediné co nevím je zda řadit na 1/4míle nakonci dráhy čtvrtý stupeň či ponechat třetí a trápit ji na omezovač. Já to srdce trápit jí nikdy neměl.
Max rychlost se mi obvykle pohybovala mezi 130-135km/h (nej. čas od 16,5-17,5sec) dle atmosférických podmínek, sklonu dráhy, povrchu dráhy a cihly na pedálu. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
vet Puma Driver
Registrace: 23.10. 2008 Příspěvky: 468 Bydliště: Strážnice (okr.Hodonín)
|
Zaslal: ne duben 25, 2010 9:22 am Předmět: |
|
|
to zdeny: nevim jakou sem tam mel rychlost ale soude podle otacek to tipuju tak 110-120
to semo1: jestli se s pumou jeste nekde potkame tak vytahuju pojistku na asr a na sprintu te predjedu to si pis _________________ Ford Puma 1,7 92KW R.v: 1998
EX: Renault 19 Cabrio 1,8 65KW R.v: 1992
www.MAGIC-TUNINGTEAM.wz.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|