Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Jonage Puma Driver
Registrace: 23.2. 2010 Příspěvky: 212 Bydliště: Jablonec nad Nisou, Praha
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 9:02 am Předmět: Porovnání Pumy před a po faceliftu |
|
|
Ahoj.
Chtěl bych tady přehlendně popsat, a zároveň se dozvědět, jaké všechny změny podstoupila Puma při faceliftu v roce 1999 (snad se nepletu, kdyžtak mě opravte).
Sám Pumu nemám, ale jsem ní moc nadšený a těším se, že si jí ještě letos koupím. Proto by mě zajímalo, v čem je novější Puma lepší.
Vím o následujících změnách:
1. Přístrojová deska
- stará Puma má mechanické počítadlo, nová digitální
2. Sedačky
- stará puma má jinak řešené sedáky předních sedaček a snad i posouvání
3. Klimatizace
- nová Puma má jiný panel klimatizace s integrovanou autozásuvkou
doplneno z diskuze:
4. Radio s koleckem
- od r. 99 vylepsene radio skoleckem ovladani hlasitosti misto tlaciteck
5. Packy pod volantem(lucasy)
- faceliftovany model dostal novejsi packy - daji se zamenit
6. Brzdy
- starsi model ma mensi kotouce v predu i bubny vzadu nez novy, rozdil je vsak spis minimalni
7. Kola
- starsi model dostaval seriove "vrtulky", novejsi pak "vice vypletena" hlinikova kola
8. Ramena
- novy model ma jina ramena uchyceni kol, take jine zapalovaci kabely(ty jsou vsak vzajemne kompatibilni)
9. Třetí brzdové světlo
- od r. 2000 se začalo montovat do víka kufru třetí brzdové světlo
To jsou věci, které jsou vidět a kterých jsem si všimnul z fotek. Ale učitě jsou i věci, které nejsou vidět.
Napište co je ještě nového
S pozdravem, Jonage
Naposledy upravil Jonage dne pá duben 16, 2010 8:05 pm, celkově upraveno 3 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Lukinho Puma Owner
Registrace: 8.2. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 9:50 am Předmět: |
|
|
Určitě bych doplnil větší brzdy u novějšího modelu. |
|
Návrat nahoru |
|
MarekBlack Puma Owner
Registrace: 24.3. 2007 Příspěvky: 73 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 9:56 am Předmět: |
|
|
U mě v práci má týpek novější pumu a má jiné origo kola a ve víku kufru zabudované brzdové světlo...to že má recaro sedačky mu jen tiše zavidím ,ty ovšem ale nedávali do každé novější pumice |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 11:59 am Předmět: |
|
|
Další změna, ale až od roku 2000 (nevím jistě, ať mě kdyžtak někdo opraví) je pozinkovaná karosérie, dost podstatná věc . |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 1:22 pm Předmět: |
|
|
myslim ze nie. puma sa nezinkovala ale mozno nejake kusy na export ano. ale urcite nie je pravidlo aby rv2000 bol pozink.
inak dalsie rozdiely:
- ramena su po facelifte ine
- zapalovacie kable sa tiez trochu lisia ale pasuju medzi sebou
- nove modely mali zavesenie zadnych tlmicov na oko stare na vydlicku
- ine zdruzene packy svetiel a stieracov (su zamenitelne) _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 1:56 pm Předmět: |
|
|
zadna puma neni pozink... _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 2:30 pm Předmět: |
|
|
Zajimavy je, ze ja mam rv. 99 a mam ty novejsi sedacky, digi tachometr, ale kola mam vrtulky, zapalovac mam schovanej v popelniku a nemam 3. brzdovy svetlo. brzdy tam jsou ty mensi (predfaceliftem).
Ze by nejaky mezifacelift? _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 2:36 pm Předmět: |
|
|
To jsem na to úplně stejně, taky mám vrtule a nemám 3 světlo jinak vše jako na FL. Ale brzdy mám teda ty větší, ventilovaný, tak nevím |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 2:37 pm Předmět: |
|
|
obcas sa to tak robi ze tam strcia veci ktore im ostali z predchadzajucich modelov.
napriklad francuzi to maju ako pravidlo co im prislo pod ruku to tam strcili _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Vajt Puma Driver
Registrace: 25.7. 2009 Příspěvky: 428 Bydliště: Kolín
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 6:00 pm Předmět: |
|
|
Tak to je zmatek
Třeba ty kola bych občas přisuzoval zdejším bazaristům, různě je přehazují, týká se to všech aut...
...nějaké další díly třeba i majiteli, něco nahradil starším/novějším dílem apod.
Ale že by z pásu najednou sjížděly Pumy se dvěma druhy sedadel, třetíma dveřma s, a bez třetího brzdového světla?? |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 9:12 pm Předmět: |
|
|
Ja sem nad tim uvazoval a napadlo me toto:
Ford neudelal skokovy facelift jak ho zname ale plynuly prehod vyroby na novejsi model. Podle vseho prvni prislel digi tachac a sedacky, radio Model 6000 s koleckem a ne cudlikama a pak prisli i ty narocnejsi technicky zalezitosti. Proste kdyz dosly sedacky na sklade tak se nedoplnoval stary model ale bral uz se novy atd. Proc naskladnovat stary veci u kterych se ukoncuje vyroba. Jen teorie, ale podle me je to logicky. _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 10:04 pm Předmět: |
|
|
jj facelift byl podle me proste postupnej a modely 2000 sjizdeli z linky uz na konci 99 ale jak rikam, jeste ne se vsema zmenama |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: čt duben 15, 2010 11:12 pm Předmět: |
|
|
To jsou tady zase teorie .
Třetí brzdové světlo a větší brzdy mají až poslední modely.
Zapalovač v popelníku je správně 99+, starší ho mají vedle.
Ještě ste tu zapomněli zmínit zástěrky. Nejstarší pumy mají ty regulérní, kdežto facelift jen pseudo plastíky. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 6:26 am Předmět: |
|
|
Johnik: zapalovac v popelniku je od 97 do 99!!! Mimo je od 99+ _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Jonage Puma Driver
Registrace: 23.2. 2010 Příspěvky: 212 Bydliště: Jablonec nad Nisou, Praha
|
Zaslal: pá duben 16, 2010 8:45 am Předmět: |
|
|
A můžete to někdo porovnat?
Např. jaký jsou novější obyč sedačky oproti těm starším?
Osobně se mi ty novější líběj víc než ty starý, protože mají povedenější sedák, ale jen vzhledově. Jak je to s posazem?
No a co porovnání nové a staré přístrojovky? Jasně že nová počítá i statisíce, což je určitě výhoda, ale co se týče čitelnosti a podsvícení?
Co se týče tech brzd a ramen, je tady taky nějaký výrazný posun k lepšímu? |
|
Návrat nahoru |
|
|