Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 11, 2010 11:28 am Předmět: Volnoběžný ventil |
|
|
Prosiim pomooc!
Kde sezenu nejlepsi pomer cena/vykon??
Znamej ho ma asi za 2,5tis a v kelly ho maj za 13kil..
Nevite o jeste levnejsi variante a hlavne kvalitni znacce?
PLS poradte..
Kdyz dobrzduju bez kvaltu a uplne zastavim spadnou mi otacky az do 500 a pak aby to nechciplo tak si je to zase samo hodi na 1500 a az pak ustaleny volnobeh 900..(Nedela to vzdy, ale dost casto)
Jinak pri vyrazeni za jizdy si to drzi vzdy jine.. To by asi taky nemelo..
Spotrebu mam porad 10l tak me napadlo estli nemuze byt resenim prave onen ventil.
Uz nevim co s tim
|
|
Návrat nahoru |
|
stanki Puma Driver
Registrace: 25.11. 2007 Příspěvky: 110 Bydliště: Sabinov, SR
|
Zaslal: po leden 11, 2010 4:24 pm Předmět: |
|
|
tie otacky robia blbosti asi na kazdej pume, ale nie az tak ja tebe. A nestacilo by ten ventil vicistit? Sak skusit to mozes a mas to zadara. A ja by som tiez vycistil aj moj ale neviem kde je a ako na to. Bohuzial na fore neje rozpisany. nema niekto foto??
|
|
Návrat nahoru |
|
kuku Puma Owner
Registrace: 24.2. 2008 Příspěvky: 35 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po leden 11, 2010 4:36 pm Předmět: |
|
|
Ahoj! Skus najprv toto, zo škrtiacej klapky vedie smerom k hlave čierna tenka hadička a hned pod nou, na tej klapke, je dalši vyvod. Ten by mal byt zaslepeny. Ked naštartuješ tak tam strč prst, ono to vytvara podtlak takže to ucítiš. Ja som vymenil aj tu dlhu hadičku a na tu zaslepku som použil rovnaky priemer 4 alebo 5mm teraz neviem presne, dlhu asi 4cm a natlačil som do nej silikon. Problem s otáčkami som mal dlho, nezistili to ani na diagnostike. Tento problem som vyriešil priamo pred predajnou ked som kupil hadičku a vymenil som to...
|
|
Návrat nahoru |
|
JimiCrow Puma Driver
Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: po leden 11, 2010 4:50 pm Předmět: |
|
|
Čágo.Zrovna jsem se chystal napsat totéž.Scháním volnoběžný ventil klidně i použitý ovšem funkční.
|
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út leden 12, 2010 4:24 pm Předmět: |
|
|
Muj je funkcni, ovsem otazka je na kolik procent jsou tyhle starsi ventili funkcni.. Klidne ti ho prodam!!
|
|
Návrat nahoru |
|
JimiCrow Puma Driver
Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: út leden 12, 2010 10:14 pm Předmět: |
|
|
Mám taky problém s otáčkama.Ovšem jen když je studenej motor.Kde bereš tu jistotu, že zrovna výměna volnoběžnýho ventilu vyřeší tvůj problém?A pokud ano,tak mi přece nebudeš prodávat špatnej ventil.
|
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st leden 13, 2010 4:02 pm Předmět: |
|
|
Mohu se zeptat proc se mi zde ztratil prispevek? Nebylo tam nic vulgarniho ci k jinemu tematu! Proste ste mi ho jen tak smazali! To se mi nezda byt fer, jeste ke vsemu kdyz vsichni co by k tomuto tematu meli co rict na me prdej!
ZACINA TO TU BYT O NICEM
Jinak mam za to, ze je to volnobeznej ventil uz jen kvuli tomu, ze vlastnim FORDA.. (Vetsina problemu zalozenejch na otackach motoru je u starsich Fordu diky volnobeznymu ventilu) A kdyz jsem ho cistil tak to bylo chvilku v cajku a je to zase horsi..
mod.edit: jednoduchy duvod - priste pouzij edit! v pravidlech je celkem dobre popsane kdy se ma pouzivat! jako u zkusenejsiho clena klubu jsem necekal ze je takove veci pripominat a ze by bylo potreba na to upozornovat!
mod.edit2: jeste sem kontroloval soukrome zpravy a na pravidla jsi uz byl nekolikrat upozornovan i s tim ze pokud je nejaky problem, tak at si pises primo a ne pres topic (muze se stat ze nekdo z moderatoru prehlidne a vysvetleni se ti nedostane)
|
|
Návrat nahoru |
|
JimiCrow Puma Driver
Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: st leden 13, 2010 4:58 pm Předmět: |
|
|
Mám problém s otáčkama už od doby co jsem Pumu koupil.Vyměnil jsem komplet airbox,protože člověk co to měl přede mnou byl asi flegmatik(chyběla hadice sání a koleno do airboxu).Tím se ovšem problém nevyřešil.Vyčistil jsem volnoběžný ventil,škrtící klapku,váhu vzduchu,prošel hadice,hadičky.A nic.Teď jsem objednal použitej ventil z jiný Pumy,tak doufám že to problém vyřeší.Rozhodně nechci investovat plnou palbu za nový součástky a co půjde si prostě zkusím opravit sám,protože mě to baví.Co se týče tvé otázky volnoběžný ventil dělá jen Ford a nemusíme si říkat kolik to asi bude stát.Ovšem máš záruku že to bude fungovat.Dálší možnost je vrakoviště, takže buď nějaká Puma nebo Fiesta.Já ho sehnal za 500,-.Otázka je, jestli bude fungovat a jestli to vyřeší můj problém.A ještě jedna věc,musím motor zahřívat ve vysokých otáčkách nějakých pět minut, abych byl vůbec schopen odjet.Ty to máš ještě dobrý Tak hodně zdaru.
|
|
Návrat nahoru |
|
yoshi Puma Owner
Registrace: 25.8. 2009 Příspěvky: 73
|
Zaslal: čt leden 14, 2010 12:22 pm Předmět: |
|
|
Stanki, tu je ten volnobežný ventil.
Komentář: |
Tu je ten volnobežný ventil. |
|
Velikost: |
4.64 kB |
Zobrazeno: |
9316 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá leden 15, 2010 4:03 pm Předmět: |
|
|
Blbost! Samozrejme se dela i druhovyroba...Kamos uz ho prave kupoval asi za litr novej! Coz je urcite lepsi uz to peto priplatit..
Jinak jsem taky zastancem kupovani starsich, ale dobrych veci.. Taky nemam vse nove original, ale co se tyce motoru je lepsi tam tyhle vsechny cidla co jsi jmenoval proste zakoupit novy a mas jistotu....!
|
|
Návrat nahoru |
|
|