Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pikoracer Puma Novice
Registrace: 2.5. 2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 4:35 pm Předmět: Bodykit Ford puma Racing |
|
|
Zdravím, nemáte niekto záujem o bodykit ford puma racing? Nerobí niekto odliatky laminátových dielcov? Keby malo viac ľudí záujem nieje problém dodať laminátový bodykit za cca 740eur. A ak by sa to oplatilo vyrobiť odliatky kto by mál záujem píšte. Bodykit obsahuje predné blatníky, zadné blatníky, predný a zadný nárazník. Je možné dodať prednú laminátovú kapotu ale to je skôr pre racing. Je možnosť objednať aj diely z carbonu ale to je už iná cenová relácia.
Komentář: |
|
Velikost: |
12.38 kB |
Zobrazeno: |
17271 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
125.14 kB |
Zobrazeno: |
17271 krát |
|
Naposledy upravil Pikoracer dne so leden 02, 2010 10:54 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
semo1 Puma Owner
Registrace: 18.2. 2008 Příspěvky: 902
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 7:47 pm Předmět: |
|
|
no to je sice pekne ale vsetkych by asi zaujimalo ako to vyzera odliate a nie ako to je na obrazku origo pumy racing nikto neda 740€ len tak za to co nevidel
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 8:04 pm Předmět: |
|
|
Tu je Rallyecross bodykit na Pumu. Možno sa to bude niekomu hodiť ...
Kód: | http://www.ks-motorsport.cz/tuning/automobily/index.php?category_right=41&PHPSESSID=d452f7a7f5d013d99ede08cc22aa2a0c |
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Pikoracer Puma Novice
Registrace: 2.5. 2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 8:20 pm Předmět: |
|
|
Takže poprvé na obázku nieje origo puma racing. Je to prestavba. A ta cena nieje za odliatok ale komplet Kit. Ak by mal niekto záujem mohli by sme ten kit kúpiť a spraviť odliatky kópie týchto blatníkov a nárazníkov. Myslím že by to mohlo byť finančne dostupné.
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 8:46 pm Předmět: |
|
|
Jasne že FRP je krajší, som to sem dal len ako alternatívu. Inak laminát asi nebude to pravé na dopasovanie na karosériu (zadné blatníky). Karoséria "pracuje" a mohlo by to praskať, nie ?? Origo FRP bodykit ma zadné blatníky plechové.
už sa to tu riešilo :
Kód: | http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3537&start=15 |
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Pikoracer Puma Novice
Registrace: 2.5. 2008 Příspěvky: 16
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 8:51 pm Předmět: |
|
|
Laminát sa bežne používa na kitcarové autá aj zadné blatníky. Karoseria pracuje ale urcite ten laminát nepraskne také vychýlky tam niesu.
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 9:14 pm Předmět: |
|
|
Nemyslel som že praskne laminátový diel, ale že na tom zvykne praskať farba.
OT : Inak obrázky možeš uploadnuť do jedného príspevku aj s komentom a "necituje" sa posledný príspevok na ktorý odpovedáš.
mod.edit: diky, pres pm jsem prave upozornil....
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: pá leden 01, 2010 11:02 pm Předmět: puma racing |
|
|
Ja som stale nejak nepouceny ako je to s napravami. Rozsirim si plechy a co dalej ? Ved tam je nejakych cca 10cm na obe strany nie ?
Davat podlozky pod kolesa by bola dost gadzovina.
|
|
Návrat nahoru |
|
july Puma Racer
Registrace: 5.5. 2007 Příspěvky: 586 Bydliště: Sabinov
|
Zaslal: so leden 02, 2010 10:29 am Předmět: |
|
|
(jano)..jedine rozumne riesenie zvolit disky z primeranim ET + nejake decentne podlozky,ale treba ratat s tym ze napravy aj tak budu namahane,videl som aj 100mm podlozky na aute,to uz je extrem tak na akurat na showcar nie na bezne jazdenie
_________________ ..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ... |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: so leden 02, 2010 1:49 pm Předmět: |
|
|
Zas tak složité to není . Je nutné si vyřešit několik otázek. Předpoklad je aby zůstaly kvalitní jízdní vlastnosti. Budu uvažovat, že se zachovají původní body uchycení, tzn. uložení ramene a tlumiče.
1)Na to rozšíření bude nutné použít individuální ramena. Je to jen pár kusů, takže bych volil svařenec, dural by byl drahej.
2)Hlava kola bude muset mít upraveno uchycení tlumiče a pružiny pod vyšším úhlem. Tlumič s pružinou můžou být až pod úhlem 45° na které se určitě nedostanete, takže z toho bych neměl strach. To uchycení jsem vyděl že šlo udělat otočné na 2 šrouby (1 se povolil a měl krátkou dráhu na doladění).
3)Nutnost použít delší poloosu.
4)Pravděpodobně by to chtělo stejně vyřešit úhly a geometrii nápravy, ale na to jsem moc línej a neznám rozměry (nemám je naměřené).
Na 10cm podložky a podobný pí*oviny bych se vy*ral.
_________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
july Puma Racer
Registrace: 5.5. 2007 Příspěvky: 586 Bydliště: Sabinov
|
Zaslal: so leden 02, 2010 5:59 pm Předmět: |
|
|
(jano)..sa mi zda dost vela roboty kolo toho JOHNIK E este si zabudol na dlhsie tycky riadenia jedine zohnat casti prednej napravy z Racingu+poloosi a riadenie a zadok sa da rozsirit bez vacsich problemou
_________________ ..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ... |
|
Návrat nahoru |
|
sqo Puma Driver
Registrace: 17.2. 2008 Příspěvky: 281
|
Zaslal: so leden 02, 2010 7:18 pm Předmět: puma racing |
|
|
No a tieto veci som mal na mysli, ze to neostane len pri bodykite. Treba riesit aj podvozok a to nieje uz len tak. Aspon ja v garazi by som si to nedokazal spravit. Jednak sa do toho velmi nerozumiem a jednak to stoji vela dalsich penazi.
Rozmyslal som kupit pumu racing z anglicka a prehodit volant a zbytok. Napr. drziak volantu sa da odbodovat a na druhej strane je vsetko akoby nachystane na znova pribodovanie. Kamarat robil taku prestavbu klasickej pumy a a dokazal to v domacich podmienkach prestavat.
A bolo by tam hned viac uprav nielen bodykit.
Len na to treba aspon 5000€ a mozno aj viac ... cena zavisi na vselicom...
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: ne leden 03, 2010 3:39 pm Předmět: |
|
|
přestavba auta z anglie neni jen volant musiš počítat světla rízení pedály uchycení brzd válce přehozeni elektroinstalace vyměna sedadel a kupa dalších věcí už jsem o tom přemýšlel ale cenově se to absolutně nevyplatí dostaneš se stoprocentně nad 50tis plus cena auta dovoz a další serepetičky nehledě na nemožnost legal.přihlášení bez českych papiru
Nicmeně pokud by o tom někdo přemýšlel mužu sehnat auto z anglie jakekoliv .
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|