Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JimiCrow Puma Driver
Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: út prosinec 01, 2009 11:23 pm Předmět: Výměna brzdové kapaliny svépomocí |
|
|
Zdarec.Nějak se mi to nepodařilo najít pokud to tu někde je.Jak na to?Tím myslím, s kterým kolem začít a je to vůbec možné(ABS)?Už to někdo dělal,prosím o postup.Kolik brzdovky DOT 4 koupit(2L s rezervou)?Atp.Díky za info a jakékoliv poznatky. |
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 2:50 am Předmět: |
|
|
Pripada i t jako by jsi mel auto poprve jestli mas BAS nebo ne na tom nic nemeni povolis sroub na trmenu a mackas a mackas a mackas pak dolijes nejlepe ovzdusnis a jedeme _________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 8:55 am Předmět: |
|
|
zkus trochu pohledat.už se to tu řešilo. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 9:13 am Předmět: |
|
|
Kapaliny je třeba koupit 1L, aby si jí měl navíc. Do hadiček a nádobky se ti vejde 0,75L. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 12:16 pm Předmět: |
|
|
Delam to odsavackou,je to dobry ze nepotrebujes druhyho kdo bude slapat a kapalina se Ti nenapeni.Melo by se to takhle delat ve zn. servisech. |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 12:42 pm Předmět: |
|
|
me kapalinu menili ted kdyz sem menil brzdy (mimochodem ,diky eltone) a akorat mi daly hadicku do nadobky, to vse vysaly nejakou pumpou a pak tu hadicku nasadily i na hadicku co vede k brzdam. Ten strojek vypadal zajimave...skoro jako R2D2 _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
JimiCrow Puma Driver
Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 4:25 pm Předmět: |
|
|
Nikdy jsem brzdovou kapalinu neměnil a je zřejmé že nejsem automechanik.Přesto myslím jako spousta z vás, kteří taky nejste, že se rádi v autě pohrabete a pokud možno co jde uděláte sami.Jde mi o to že se řeší se kterým kolem začít odvzdušňovat atd.Brzdy jsou dost podstatná věc,přesto bych si je rád udělal sám.Pokud je tu někde podrobnější návod budu rád za link,jinak já nic konkrétně na Pumu nenašel.Zatim zdarec |
|
Návrat nahoru |
|
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 5:04 pm Předmět: |
|
|
no je to jednoduché. vyprázdni nějakou stříkačkou nádržku na kapalinu co to jde. pak ji naplň novou. A budeš ji muset pořád hlídat, aby Ti tam nedošla a POŘÁD DOLEJVAT! Já jsem spotřeboval cca2litry DOT4 a dělal jsem to poprvé.
(brzdy jsou dělané na dva okruhy a do kříže, takže pravé přední a levé zadní je jeden okruh a pravé zadní a levé přední je druhý.)
Začíná se tím nejvzdálenějším kolem od nádržky. Takže pravým zadním(pokud je nádržka v předu v levo).
někdo ti pořádně našlape pedál(cca5krát) a drží sešlápnutý. ty povolíš odvzdušňovák a necháš vytéct co to půjde a utáhneš. pak může ten u pedálu teprve povolit a znovu našlape, podrží sešláplý pedál a ty povolíš odvzdušňovák a až přestane téct, tak zase utáhneš a pedál se může pustit. to opakuješ několikrát(3-5krát)*. když ho pustí, když máš otevřený odvzdušňovák, tak ti to nasaje vzduch a moc si nezabrzdíš. Pořádně dotáhni ty odvzdušňováky, aby ti pak nepřisávali vzduch a neteklo to jimi, ale zase je neutrhni!
následuje levé přední a stejný postup. pak levé zadní a pravé přední.
Dávej bacha, ať Ti nevyteče brzdová kapalina na kolo, je to docela žiravina a když to pak pořádně neumyješ technickým benzínem, tak ti to rozežere tu povrchovou vrstvu. Já si tam dal několik hadrů. Samozřejmě bacha na ruce. Je to svinstvo a pak to dost pálí. a není to dvakrát zdravé. tak radši techničákem otřít pořádně vše.
*Na odvzdušňováky je idealní dát hadičku a ponořit ji do nádoby s trochem hydraulické kapaliny. A když při povolení odvzdušňováku vylejzají z hadičky bublinky, tak je tam vzduch. A je třeba to opakovat, dokud to bublá a až to přestane, tak pro jistotu ještě jednou.
Až takhle uděláš všechny kola, tak to jeď projet a párkrát prudce zabrzdi, aby Ti neměkl pedál.
Snad jsem to nenapsal moc zmateně a pomůže Ti to... _________________ ______________________________________________
navod na FTP: http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=42121#42121
Fotky:
4. ford puma sraz komlet od vsech: http://picasaweb.google.com/4fordpumasraz
Mimonske valky XIII: http://picasaweb.google.com/macisek/MimonXIII
Motokary: http://picasaweb.google.com/macisek/Motokary |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: st prosinec 02, 2009 8:59 pm Předmět: |
|
|
Doporucuji ti odsavacku! _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
JimiCrow Puma Driver
Registrace: 21.11. 2009 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrov u Karlových Varů
|
Zaslal: čt prosinec 03, 2009 10:24 pm Předmět: |
|
|
To Macany:Super díky tohle jsem chtěl "slyšet".Myslím že to pomúže nejen mě.. |
|
Návrat nahoru |
|
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: so prosinec 05, 2009 8:18 pm Předmět: |
|
|
pokud ti to neva tak jsem z toho udělal článek a už čeká na schválení jako dalších 12 _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
janicka Puma God
Registrace: 14.3. 2008 Příspěvky: 1199 Bydliště: Holice
|
Zaslal: so prosinec 05, 2009 10:13 pm Předmět: |
|
|
heled Lopezi...co to sepsat vsechno od prvniho sroubku a vydat "Jak na PUMU?" myslim, ze by to melo uspech...nikde se to neda sehnat v CJ...ja bych si to koupila, abych nemusela pulku veci resit stylem pokus-omyl _________________ FORD PUMA 1.6 ZETEC SE
Ford Puma 1.7...ta ACEova |
|
Návrat nahoru |
|
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: út prosinec 08, 2009 9:41 pm Předmět: |
|
|
2janička proberem to s Eltonem a třeba na tom ještě něco narejžujem on to vymyslí ja to sepíšu _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
|