|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 7:06 pm Předmět: |
|
|
Tak co se tyce OMEGY tak se delali 2.5l a 3.0l MV6.. Ta 3 litrova mela nejakych 200koni a s tim kroutakem pochybuju, ze by byla ve zpetnym zrcatku.. Leda, ze by v tom sedel nejakej trouba..
I tak by se dalo turbo dodelat, ale zase kdyz to naturbujes tak to pujde od spoda a pak bych si tou Pumickou taky az tak jistej nebyl, ale verim tomu, ze na start 1. a 2. kvalt by se mozna aspon o pul auta predjet dala..
Abychom ovsem neutikali od tematu. 1. co bych zminil je rozdil nafty a benzinu! Kdyz se budem bavit o rozjezdech a naslednych sprintech myslim, ze by Focus dostal protoze by nestihal radit.. Je totiz potom znat kazda vterina a Pumka ma prvni 2 kvalty pomerne dost dlouhy a na to navazuje pruznej 3.kvalt takze Pumi ma vyzbroj dobrou, ale na dalnici by dle meho nestihala..
Jinak nekde na okreskach kdyby byli 2 dobry ridici tak si proste neujedou!!!
Ty auta pojedou hodne podobne a na to o kolik je ten focus drazsi a novejsi si myslim, ze je Pumka DOST SLUSNY auto..!
Osobne rad dokazuju tem masirakum s novejma autama- pokud tedy nejde o sport verze (RS, ST atd- protoze tyto auta jsou o kus jinde), ze i stara mrska Pumka ktera stala minimalne o 300tis.- 1mega min je proste auto kterymu neujedou..
Kdyz uz to totiz nekdo veme vazne a pak opravdu dostane na prdel od auta ktery je o pul mega levnejsi, musi to opravdu tezce nest |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: čt květen 21, 2009 7:41 pm Předmět: |
|
|
s tim razenim mas asi pravdu. Diesly musi radit asi fakt casteji, navis ten focus na 6-ti kvalt takze to ma cely poskladany jeste vic nakratko.... _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: pá květen 22, 2009 8:56 am Předmět: |
|
|
Kluci nechci nic rikat, ale zapomneli jste na jednu podstatnou vec...ted diesel ma teziste o dost vic na predku a zrovna na rozjezdu si troufnu rict, ze by vam urcite o nejakej kus poodjel, jelikoz on nic neprohrabe Mockrat jsem si daval sprintik po melniku od semaforu s kamosem a jeho fabii RS a at jsem se snazil jak jsem chtel, tak prvnich padesat metru je vzdycky jeho...zacal jsem vyhravat, az kdyz jsem obul 17ky...ty se do toho asfaltu jinak zakousnou... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá květen 22, 2009 9:07 am Předmět: |
|
|
No moc se mi nezda, ze by jsi s tezsima kolama a vetsima gumama tudis vetsim odporem mel nejakou vyhodu, ale ja beru situaci kdy se oba normalne rozjedete- bez mezi plynu a pak za to zacnete rvat! S tou fabii jde o to, ze je maximalne stejne tezka jako Pumka..! Proto te natrhaval, ma fakt prisny rozjezdy.. Ten Focus ma minimalne 200kg nadvahu takze by si s tou fabii taky moc neskrt... |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: pá květen 22, 2009 10:11 am Předmět: |
|
|
Pravda, ten focus ma nejakejch 1200 kg. A diky velkymu kroutaku ma problem prenest tu silu na asfalt a tudiz ztraci cas tim hrabanim. Chce to hodne dobryho ridice aby s tim vystartoval bez hrabani. Kdyz je v tom pako tak na hladkym povrchu prohrabe ten fousek celou dvojku. A jen pro presnost, uvazujme ze ma ten focus kola 225/40/18 _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: pá květen 22, 2009 11:10 am Předmět: |
|
|
vyhoda vacsich kol? vacsie kola su na sprint urcite nevyhodou.. _________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: pá květen 22, 2009 1:43 pm Předmět: |
|
|
jak se to veme. Kdyz mas ptebytek vykonu tak vetsi kola byvaji i sirsi takze pomuzou prenest ten vykon. Takze misto hrabani na miste se krasne rozjedes, ale je to relativni to priznavam... _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
Sopen Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 235 Bydliště: Česká Lípa
|
Zaslal: út květen 26, 2009 2:55 pm Předmět: |
|
|
Jj, sorry ta omega byla opravdu bez turba. V Motoru je totiž něco jako turbo pripominajici, ale je to jakasi pretlakova komora ci co. |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt květen 28, 2009 9:59 am Předmět: |
|
|
Myslel jsem to jako vyhodu pri rozjezdu...je jasny,ze jak se tam da trojka kvalt a vyssi, tak jsou vetsi kola kvuli vetsimu odporu a vaze nevyhodou...Mne osobne to treba na 17kach tachometrovejch 220km/h jako na 15kach ani nejede...Nebo mozna jede, ale to by musela bejt sakra dlouha rovina... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: čt květen 28, 2009 11:37 am Předmět: |
|
|
Seš si opravdu jistej tim co píšeš. Nemůžeš mít třeba většim kolem, na výstupu větší převod? To znamená, že to auto bude o chlup pomalejší při rozjezdu, ale na delším úseku nabere větší rychlost. Za předpokladu, že odpor valení zanedbám. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: pá květen 29, 2009 12:12 pm Předmět: |
|
|
No samozrejme...teoreticky mam vetsi maximalku, jenze vykon pumy na to nestaci... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|