Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Zahřátí motoru
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Offtopic

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Zahřátí motoru
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 3:00 pm    Předmět: Zahřátí motoru Citovat

Pánové a dámy.
Potřebuju poradit ohledně sporu co se rohořel v práci.
Zahřívá se rychleji dieslový motor nebo benzínový?
(nemyslim co driv zacne topit ale kterej motor se driv zahreje na provozni teplotu)

_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
vain
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 18.12. 2007
Příspěvky: 53

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 3:36 pm    Předmět: Citovat

Nejsem žádný odborník, ale teoreticky by to podle mě měl být nafťák, jelikž se nafta co je mě známo spaluje při větší teplotě než benzín a tedy se motor rychleji zahřeje, ale jak říkám, teoreticky, pravda to být nemusí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
sanchenss
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 2.6. 2008
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 3:42 pm    Předmět: Citovat

rychlejs se zahřeje benzín, ale nevim proc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 4:01 pm    Předmět: Citovat

Podle me by se tychleji mel zahrat benzinak, protoze naftaky jsou preci jenom vetsi, protoze snaseji vetsi tlaky = vic hmoty a tudiz je toho vic k zahrivani. A nejsem si jestej ale myslim ze pri spalovani benzinu vznika vyzsi teplota nez u nafty....Surprised ....
_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Martuch.rs
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvky: 93
Bydliště: Kutna Hora

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 9:15 pm    Předmět: Citovat

Rychleji benzin,vis proc? ma mensi ucinnost nez nafta vice tepla odchazi pryc u dieslu je to pomaleji protoze pracuje s vyssi ucinnosti a malo tepla odchazi na ohrev protomaji diesli pridavne vytapeni vody aby driv topili.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
july
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvky: 586
Bydliště: Sabinov

PříspěvekZaslal: st duben 22, 2009 10:00 pm    Předmět: Citovat

(jano)..benzin skor,mam firemnu dodavku Peugeot Boxer 2.2HDI a ta kym sa zohreje...
_________________
..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Lucius
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvky: 455
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 6:56 am    Předmět: Citovat

mal som dve rovnake auta (Citroen XM) bol to rovnaky rocnik jeden bol 2.0i a druhy 2.1TD. tomu ropaku to trva vzdy dlhsie kym sa zahrial. Takze teoreticky benzin sa hreje rychlejsie ale mozno pri inych autach to neplati Question Idea
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 8:42 am    Předmět: Re: Zahřátí motoru Citovat

Tak jednoznacne vic prebytkoveho tepla ma naftovy motor nez benzinovy. Logicky staci, kdyz mrknete na velikost chladice. Naftaky ho maj vzdycky vetsi nez srovnatelny benziny...Jenze otazka znela co se drive zahreje na provozni teplotu a v tom pripade je vysledek obraceny jelikoz ja bych to bral tak, ze takto zahrate auto ma cely obsah chladici kapaliny zahratou na provozni teplotu a v tom pripade vyhrava benzin, jelikoz diesel se v praxi zahriva jednou tak dele.. Wink
_________________
************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Martuch.rs
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvky: 93
Bydliště: Kutna Hora

PříspěvekZaslal: čt duben 23, 2009 10:15 pm    Předmět: Citovat

Mas pravdu as na to ze diesl ma vic prebytkovaho tepla,to neni pravda.u dieslu se promeni vic tepla v praci ale u benzinu min a vic tepla odchazi do okoli. nebo jinak z 1litru paliva vyroby diesl vic prace a min tepla nez benzin.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: pá duben 24, 2009 3:01 pm    Předmět: Citovat

No tak to nevim, ale proc by pak diesely mely znatelne vetsi chladice?? Nepletes si to nahodou s ucinnosti motoru? Tam je to o chlup na strane dieselu...
_________________
************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: st duben 29, 2009 9:00 pm    Předmět: Citovat

To: Aluna

Nemáš pravdu, naftový motor má vyší učinost, menší ztráty, malé odpadní teplo.
Co máme focuse TDCIčko tak se ohřeje tak po 7-9 Km, puma tak po 1,5Km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: čt duben 30, 2009 9:03 am    Předmět: Citovat

Precti si muj prispevek jeste jednou...psal jsem, ze diesel ma vetsi ucinnost, ale s tim ohratim to bude asi naopak...ale kdyz mi nekdo vysvetli ten vetsi chladic u dieselu, rad se necham poucit... Wink
_________________
************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: út květen 05, 2009 11:25 am    Předmět: Citovat

Větší chladič může být třeba proto že je tam víc vody, a celkově je ten motor větší a robustnější, nevím Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Offtopic Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund