Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Karel Puma Driver
Registrace: 19.8. 2008 Příspěvky: 154
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 6:57 pm Předmět: Dutiny |
|
|
Zdravím, včera jsem se byl zeptat v servisu na vystříkání dutin.
když jsem se ho zeptal co všechno vystříkávaj? Odpověděl, že budou sundávat tapec předních dveří (aby viděli, že je to všude vystříkaný), zadní nárazník, zadní světla (aby se dostali prý pořádně do zadního blatníku), prahy, motorovej prostor a taky sundávaj tapec "pátejch dveří" (aby to udál všude)....
Až doteď jsem si myslel, že dutiny jsou PRAHY A BLATNÍKY (LEMY).
Nebo je to normální při tom rozebrat půlku auta
Je opravdu potřeba vystříkávat výko kufru a dveře
p.s. Ten člověk dělá poctivě ale až takhle
Co vy na to: Reznou na Pumici dveře a víko kufru Je potřeba trhat dolů plasty, nebo stačí udělat prahy a blatníky (lemy)
Díky za užitečné rady Karel |
|
Návrat nahoru |
|
pumAvatar Puma Racer
Registrace: 4.11. 2008 Příspěvky: 688 Bydliště: Pardubice
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 7:26 pm Předmět: |
|
|
No, opravdu jeste nevim, jak je to u Pumice, ale u Fava na to byly nachylne dvere a u Felicie rezly hlavne prave 5. dvere (od kufru). A u obou rezly mista, kde se spojovaly zadni kridla s dverma kufru (kdyz teda kridla mely). Takze si myslim, ze prevence je lepsi, nez pak predelavat cele dvere a davat to do barvy (metalu). Zatim to asi prezije, ale vyhledove... Porad je to jen plecharina na kolech a silnicari se soli nesetrej. A letos byla zima opravdu desna...
Kdyztak bys potom sem mohl jeste dat orientacni cenu, at vime, co nas ceka _________________ Puma is my Avatar! - "Řidič si nevybírá auto... Auto si vybírá řidiče!!!" |
|
Návrat nahoru |
|
cyberjak Puma Driver
Registrace: 28.3. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: Turnov ( Liberecký Kraj )
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 8:57 pm Předmět: |
|
|
Takze jelikoz delam v barvach tak o tom trosku wim... Dutiny je poteba udelat vsude.. popravde newidel jsem jeste pumu ktere by rezli kufrove dvere ale po pravde sundat tapec neni takovy problem a kdyz to dela nekdo sikovnej tak to ani nez...vi ... to same dvere prahy a blatniky to je samozrejmost..,, jinak vyyrazne doporucuji udelat spodek hlavne prosim vas ne napr. : resistin ml(dutiny) nebo resistin car (spodky) to se delalo za komance kdyz nic jineho nebylo ... v dnesni dobe kdy se na spodky pouziva kaucukove materialy s primesy vosku ktery nejen to auto utlumi hlukove(samozrejme v mezich normy zadny zazrak se nekona) ale hlavne zadny maly kaminek vam to neodre a nezacne reznout... jinak DOPORUCUJI --> HB BODY 933 na spodky a HB BODY 900 na dutiny... kdo to zna da me za pravdu... |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: čt duben 09, 2009 9:57 pm Předmět: |
|
|
můžu použít na ten spodek i BODY 950?ten je totiž přelakovatelnej.ještě mám dvě otázečky.jakou trysku do pistole mám dát až to budu stříkat?1.7 to asi neprojde co? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 8:57 am Předmět: |
|
|
Hele kluci jen nevim jestli to neni tak trochu zbytecny...Podle me, kdyz to ma shnit, tak tu rez nic nezastavi...Povim vam moji zkusenost ceho jsem byl svedkem...Deda mel nadhernou Feldu, kazdy tri roky se delaly dutiny i spodek a vedle strejc mel o rok novejsi a nic takovyho nedelal...Samozrejme po deseti letech Felda mela shnilej spodek jako pra*e a dedova vypadala docela dobre...JENZE to byl jen povrchovy klam...Kdyz byl na technicky tak tam technik sahnul do prahu a prst mu projel zkrz.. To samy, kdyz mu v pneuservisu prehazovali gumy, poradne to ani nemohli zvednout jak to bylo shnily...Takze to bylo zrezly uplne stejne jak ta strejcova, akorat ze to bylo shovany pod vrstvou toho sajrajtu se kterym se ten spodek strika... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 9:07 am Předmět: |
|
|
Ja mam Pumu 3/98 pred rokom bola zozrobená na plech a potrebovala len nové lemy a ošetrenie podvozku protikoróznym voskom.Lemy dostala nové ošetril sa podvozok voskom a nič viac. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1966 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 9:58 am Předmět: |
|
|
To Aluna: Chápu co tim myslíš. Oxidaci materiálu nezastavíš, z fyzikálního hlediska vlastně ani nemůžeš. Ale můžeš ji trochu přibrzdit. Jen jde oto, jestli ti ta námaha za to stojí. Ta tvoje story mi připomíná jednu reklamu s vodnim kamenem a pračkou. Při použití nejmenovaného výrobku vydrží prát o půl roku déle.
Kolik je na kastly obvykle záruka? 15 až 25 let? _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Pajos_ Puma Driver
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 315 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 11:24 am Předmět: |
|
|
Tak to ja vam zase povim moji story! Otec jezdil jeste s LADOU - žigulik
na pravidelne vystriky dutin! Delal mu to znamej a delal to parafinovym olejem. Nikdy u toho nic nesundaval jen to strikal do vsech moznejch der ve dverich a v prazich ktery tam jsou uz od vyroby..
Meli jsme to auto HODNE dlouho a po nejakych 10 letech ho otec zboural o strom. Zadni kufr se krasne otevrel az na cistej plech - a muzu vam rict, ze lepsi(čerstvější) kus plechu jsem na aute nikdy nevidel!
Takze ja s Pumkou na dutiny urcite budu jezdit taky!!!
A newim newim estli je az tak nutny sundavat tapce a jeste blatniky... |
|
Návrat nahoru |
|
cyberjak Puma Driver
Registrace: 28.3. 2009 Příspěvky: 142 Bydliště: Turnov ( Liberecký Kraj )
|
Zaslal: pá duben 10, 2009 2:52 pm Předmět: |
|
|
misakxt napsal: | můžu použít na ten spodek i BODY 950?ten je totiž přelakovatelnej.ještě mám dvě otázečky.jakou trysku do pistole mám dát až to budu stříkat?1.7 to asi neprojde co? |
Jasne ze muzes ale je tam jeden problem a to ten ze 950 neobsahuje ani kaucuk ani vosk --> muzes ale lepsi je 933 (930 , 932) samozrejme prahy a lemy je jasna volba 950 ty budes chtit striknout ale vylozene spodek jedine 933... aspon tak zni moje doporuceni... Ma pumka pujde na konci leta na 933 a dutiny 900...
Jinak co se tyce trysky tak na spodky jsou spec. pistole (nejsou drahe maloobchodni prodejni cena okolo 600) ktere maji trisku 4-5mm coz znamena ze 1,7mm to proleze jen kdyz to fest naredis a to pak je na nic... |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: so duben 11, 2009 9:54 am Předmět: |
|
|
Taky na dilne pouzivame na spodky BODY 933 ale nekdy kdyz neni zrovna od znacky BODY tak pouzivame to stejny od znacky 3M. _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: so duben 11, 2009 2:37 pm Předmět: |
|
|
u nás je taky prodejna 3M..na kolik to vyjde od 3M?kolik je toho tak potřeba na podběhy??ještě me napadla jedna věc.,..čim se to ředí??technickym benzínem jako dřív?? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Nic.Nebude Puma Driver
Registrace: 8.6. 2007 Příspěvky: 192 Bydliště: Praha (Chodov)
|
Zaslal: so duben 11, 2009 3:28 pm Předmět: |
|
|
cyberjak napsal: | ...popravde newidel jsem jeste pumu ktere by rezli kufrove dvere... |
Nekdy se stav-ukazu ti ze je mozne vse
Pajos_ napsal: | Nikdy u toho nic nesundaval jen to strikal do vsech moznejch der ve dverich a v prazich ktery tam jsou uz od vyroby.. |
Souhlas, jen bych doplnil, ze nektere diry je treba "pridelat". Ale na vystrikani dutin jsem jezdil s fackem, bawcem i pumickou a nikdy nesundavali nic. Jen proste vyvrtali diry kde nebyly a do nich narvali tolik oleje, kolik se tam veslo. Skoda, ze se podobne nechoval predchozi majitel me pumicky. _________________ Míň keců = víc spaní.
Bart Simpson |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: ne duben 12, 2009 9:37 am Předmět: |
|
|
to misakxt, od firmy 3M to stoji neco kolem 150kč, nicim se to neredi jen na to našroubuji pistol protrepu, pripojim hadici se vzduchem a strikam ( jasne ze auto musi byt predem nachastane, vyvarene, odmastene adt...) _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God
Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: ne duben 12, 2009 3:09 pm Předmět: |
|
|
já jsem to myslel třeba čim to umeju?z pistole a třeba z rukou když se ulemtám kolik toho tak vypotřebuješ na 4 podběhy?já kolik si toho mám obejdnat.díky.na focuse prdim ten už je schnilej ale pumu mám zatim nedotčenou tak to udělám. Kód: | http://www.naradi-alcon.cz/7229-pistole-vytlacovaci-na-pur-peny/24444-pistole-strikaci-na-spodky-lb-12/ | myslíš že by mi mohla tahle na domácí lemtání stačit?? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
asps Puma Driver
Registrace: 29.1. 2009 Příspěvky: 301
|
Zaslal: ne duben 12, 2009 9:07 pm Předmět: |
|
|
Jo ta pistole je v poho mam na dilne podobnou taky me stala neco kolem 250Kč. Pistol pokazde prostriknu nitroredidlem a to staci, kdyz si tim zas.ru ruce tak to dostanu dolu MASLEM nebo benzinem. Me staci na 4 podbehy a celej spodek dve plechovky _________________ Ford Puma 1.4 1999 |
|
Návrat nahoru |
|
|