Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - DO pomoc
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
DO pomoc Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 5:28 pm    Předmět: DO pomoc Citovat

Zdavim vas,
potreboval bych radu od elektrikare nebo nekoho kdo stim ma zkusenosti jde o jednu vec

Koupil jsem si central 2 draty jsou ovladaci 2x + jenomze kdyz je to v klidu tak to ma minus a pri zmacknuti ovladace jde do toho impuls + na par vterin

V pume jsem nasel 4draty 1. cerny....kostra 2. oranzovy/cerny....... stale +12 a pak fialove a zluto cerny to jsou ovladaci na zamknuti a odemknuti


ted resim problem na jednom kablu v pume je kostra a na druhem 12+ kdyz auto zamknu impulsem na kabel s kostrou tak se premeni na 12+ a ten druhy zase na kostru ............

Problem je v tom ze ze z RJ jde furt minus a pri staceni + tudiz jak jde impuls +12V v pohode jak prestane zkrat protoze je minus...Sad
a v pume se zdratu 12V stane minus a pak zas naopak
Potrebuji to neak vyresit jestli to jde dekuji moc


zjistil jsem ze jak jem pripojil ovladaci kabek z rj pres zarovku tak se to v¨pohode zamklo ale pak se rozvistila zarovka a kdyz jsem odemknul tak zase naopak,, jenomze ta zarovka asi nemuze sviti furt....

_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 6:01 pm    Předmět: Citovat

z toho co píšeš to moc nechápu.,napiš mi co je na těch čtyřech drátech v normálnim stavu a potom co na ně přivádíš když se ti to zamkne.ještě mi napiš jakej signál ti jde z toho koupenýho ovládání-jo už to čtu po čtvrtý a došlo mi že máš dva plusový výstupy z DO.při zamčení jedno plus a při odemčení druhý plus jo?.pokud to spolu nezvládnem tak ti doporučuju napsat na fordfans pumadědkovi.těžko budeš hledat lepšího elektrikáře na pumu.nejlépe nascanuj schéma zapojení toho DO a vlož ho sem.jo už se tim dál prokousávám.tvůj problém je že ty potřebuješ aby si měl buď trvale na výstupu plus nebo mínus??chápu to dobře?tobě to vlastně chodí ale musíš tlačítka pořád držet buď zamknhout nebo odemknout jo?aha už to mám.jedinej problém je že na výstupu z DO když mu nedáváš zádnej povel je pořád na tvrdo kostra a ty potřebuješ aby tam nebylo nic a při zmáčknutí plus(buď zamknout nebo odemknout).píšu to jak mi to myslí :)ještě se snažim pochopit tu anabázi s žárovkou
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 6:33 pm    Předmět: Citovat

Tady je to schema +/-


schema.JPG
 Komentář:
 Velikost:  50.31 kB
 Zobrazeno:  15903 krát

schema.JPG



_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 6:44 pm    Předmět: Citovat

koukni na tohle a přemýšlej zatim se mnou
Kód:
http://www.levnealarmy.cz/get_file.php?did=230&lang=cz&download=0
je tam schéma zapojení podle způsobu ovládání.Teď mě tak napadlo.ty vlastně takhle na tvrdo ovládáš motory ale neni puma ovládaná pulsem do jednotky od centrálu?to by si to musel zapojit jinak.kam vedou ty 4 dráty ze dveří??takhle to dělaj zloději.vyzkratujou ti blinkr a auto se odemkne-tedas pokud nemáš oddělený výstupy.jo ale vlastně postupně zjišťuju že puma nemá ŘJ na centrál když nemá DO že jo?v tom případě bych to zapojil podle toho obrázku přímé ovládání servomotorů
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 6:58 pm    Předmět: Citovat

Problem je vtom ze ja nemam Rj od centralu (ale taky se mi podarilo zaknout pumu i tak ze nesla otevrit zevnitr jsme ztoho zmateny jinak k obrazku

Prvni oibrazek vypada tak kdyz to zapojim na ty draty od dveri nelze zkrat

a ted ten druhy , kdybych v Rj co mam prikoupenou nemel v klidovem stavu - byl by problem celkem vyresen tudiz

viz tema stacim tlacitko otevrit
1 impul predava RJ dverim kde je kostra ta se v okamziku zmeni na + a druhy vodic ze dveri na -kostra dvere jsou otevrene nedochazi ke skratu proto z RJ nic nejde a je tam to co vydavaji draty ze dveri tak samo by se to melo zamknout protoze zmacknu na ovladaci zaknout a druhy kabel da impul na dvere kde je minus a dojde k zavreni a furt dokola

akorat nevim co se stane kdyz dvere budou zamcene a ja zmacknu zamknout tudiz na kablu bude + a impul na neho pujde plus ale to by melo byt ok , testoval jsem to z druhy zdrojem tak úproto byl mozna problem ale kdyz vsechno pujde z baterky auta malo by to byt ok


**********************************************************
reseni ??? Jak z rj vyjebat tu kostru ??? aby tam pri staceni byl jenom impuls a pak misto kostry nic



Fotografie-0057.jpg
 Komentář:
 Velikost:  22.5 kB
 Zobrazeno:  15884 krát

Fotografie-0057.jpg



_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy


Naposledy upravil negro25 dne po březen 02, 2009 7:02 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:02 pm    Předmět: Citovat

myslim že na výstupu s DO je dioda takže by se nemělo stát nic..maximálně si jí tam na ty dva ovládací výstupy ještě dej aby se ti nevracelo napětí zpátky do DO.ale s tim snad počítaj.snad jsem tě pochopil dobře.co to máš za DO??
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt


Naposledy upravil misakxt dne po březen 02, 2009 7:03 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:03 pm    Předmět: Citovat

Tak nejlépe aby to auto stálo u mě v servisu Smile
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:05 pm    Předmět: Citovat

jeste bych úpotreboval vedet jak z te RJ dostat v klidovem stavu tu kostru , jestli by slo aby se to udelalo tak ze pri staceni to vyvola impuls +12V ale po impulsu aby se stoho dratu nestala kostra
_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:08 pm    Předmět: Citovat

asps napsal:
Tak nejlépe aby to auto stálo u mě v servisu Smile
tak poraď
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:10 pm    Předmět: Citovat

Kód:
http://www.ultimateracing.cz/p_info/1778-ridici-jednotka-na-do-s-orig.-klicem/


Tady je ten central ........


******************************************************
Potrebuji z Rj v klidovem stavu dostat pric kostru s ridicich impulsu pomocccccccccccccc

Jinak diky za to ze tu sdilis muj problem Smile


*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
Jeste k tematu jak je navod zapojeni na levnealarmy prosim o vysvetleni znacek
NC
COM
NO

_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:15 pm    Předmět: Citovat

tak už mě to trklo ale je potřeba to dotáhnout.ty potřebuješ pulsní jednotkou ovládat přímo servomotor-TO JE TEN PROBLÉM!!!tak se koukni na ten obrázek schemá zapojení od toho maxicaru...musíš použít schéma z prvního a čvrtýho obrázku-chápeš??,místo toho uzamčení odmečení tam napoj servomotor jako je to na obrzáku 1!!!!taky tě to už trklo?NC je normal close
COM je zem
NO je normal open


tak co už je to jasný?

_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:19 pm    Předmět: Citovat

Ale to prave nepujde jelikoz v te pume je na tech kablikach od servo motoru na jednom + a na druhem minus a pri privedeni plus z RJ na kabel minus se auto zavre ale ty dva draty co vedou ze dveri zmeni polarizaci ten co byl + je ted minus a ten co byl minus je plus...


a pokud jde trvale z RJ ZEM a prohodi se to tak vznikne zkrat

******************************************************
******************************************************

Potreboval bych z RJ kabel ve kterem neni nic jen kdyz zmacknu tak impuls + a za cca 2 sec tam neude zase nic ...... tohle by mi pomohlo

_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:28 pm    Předmět: Citovat

nemáš od toho centrálu od ultimateracing schéma zapojení jako je na těch levných alarmech?hele nemáš náhodou přesně tohle?našel jsem ho na levnealarmy.cz a je tam i návod jak to zapojit přímo na servomotory
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt


Naposledy upravil misakxt dne po březen 02, 2009 7:33 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
asps
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 29.1. 2009
Příspěvky: 301

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:33 pm    Předmět: Citovat

for: misakxt moc rád poradím, ale jsem z toho k.k.t! Zejtra se podívám jak jsem si to zapojoval na Pumu Já
_________________
Ford Puma 1.4 1999
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: po březen 02, 2009 7:35 pm    Předmět: Citovat

Prave ze tam nic neni to je ten problem . nemohlo by to vyresit neake rele ))

teoreticky: Z ridici jednotky jde -kostra slo by to do rele na druhem konci propojeno ten kabel ze dveri z RJ jde impuls pres rele to pusti + a jakmile se ten drat ze dveri z kostry zmeni na plus ze by to uz neslo zpet do RJ ze by to zustalo v tom rele tak to taky jde


k te zarovce kdyz z RJ kabel na kterem je kostra je pripojen pres zarovku na kabel ve dverich kdyz je klid je na nem -kostra kdyz aktivuju ovladac vysleto + odemknou se treba dvere (prvne to bylo RJ -kostra a kabel ve dverich kostra kdyz ten inpuls vyslu ve dverich se to zmeni z kostry na +12V a proud jde zpatky do rj kde ale je po impulzu zase zem takze by vzniknul zkrat ale jelikoz tam je ta zarovka tak do ni jde z jedne strany + a z druhe minus takze se rozviti ale neni zkrat a ja bych potreboval neake rele ktere tohle zvladne a nevybije mi batreku Smile

_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.13 sekund