Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Puma vs. Mini Cooper
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Puma vs. Mini Cooper Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: ne leden 25, 2009 9:57 pm    Předmět: Re: TTčko Citovat

to misakxt: Hele drahy dily se najdou na kazdym aute....ale urcite je to vetsi "lidovka" nez Mini
to ttoomm: hele zrovna toho turba bych se moc nebal, da se zrepasovat za rozumny penize a neodchazi po par tisicich kdyz ses na nej hodnej. A jestli si myslis ze ta 1,8T pri 180 konich dostava zabrat tak se dela i verze 225 koni to je pak zahul Wink...

_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: ne leden 25, 2009 10:58 pm    Předmět: Citovat

jj vim, ta 1,8 turbo 20V ma hodne velkej potencial, vim ze ses delala 110kw varianta pro octavie, suerby, passaty, audiny atd. a tak ta 132kw varianta která je krom ty TT třeba ve starý octavii RS a pak ta nejextrémnější a pak 225 PS jak píšeš ty, což ale bylo maximum výrobcě, hodně lidí to načipuje ještě na víc a co hůř, maj tu slabší verzi 132kw který má přejijenom nějaký díly slabší, to samý platí 110kw varianta vs. prostřední 132kw. Papírově stejný motory jen s jinym softwarem ale ve skutečnosti se lišek víc než by člověk řek.

Teď k podvozku u TT, myslim že určitě nemá tu hliníkobou víceprovkovou jako Passat a A4, má podvozek komtpletně převzatej z Golfu/Octavie/Toleda což je jeden z důvodů proč neni TT považovaná za pravej sporťák, neni špatně naladěnej ten podvozek, ale sporťák vyloženě to není, což bylo možná cílem, ne každej chce prkno ňáký žejo....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st leden 28, 2009 2:02 pm    Předmět: Citovat

já mám TT 165 kW/225 HP (motor APX) quattro
... výměna prasklý hlavy motoru + svodů od turba mě stála cca 88 000,- Kč, co k tomu dodat Surprised
... na druhou stranu např. výměna zadních tlumičů "jen" 7 500,- Kč a třeba vadnej ukazatel teploty 2 000,- Kč

souhlas s ttoomm : ono to tak nějak vypadá, že je to vlastně všechno hodně podobný (je to přeci jeden koncern, ne ), ale skutečnost je dost odlišná ... a navíc tohle auto je doslova prošpikovaný všema možnejma elektro ptákovina jako např. automatickým stažením okna o cca 5 mm při otevření dveří a jeho zpětným dotažení při zavření dveří, a nebo např. pidi ventilátorkem, kterej ve vnitřním prostoru středový konzole chladí autorádio, aby se náhodou nepřehřálo, když bude puštěný topení na plný koule apod. Cool = u TT je mnohonásobně větší prostor pro různý závady, dílčí poruchy atd. + samostatná kapitola je celej "turbo okruh", kde odcházej ruzný čidla, termostaty, regulační ventily, váha vzduchu ...
- a na závěr jedna specialtika : tohle TT má dvě lambda sondy - 1. před a 2. za katalyzátorem, takže až se vám vysype, tak musíte koupit novej (origo AUDI cca 25 000,-) a ne ho nahradit nějakým rezonátorem, nebo trubkou za 500,-, protože ECU vyhodnocuje oba signály a bez funkčního katu jde rovnou do nouzového režimu a vy jste v p....i Cool

pokud nemáte pravidelnej přísun peněz, ale jako student třeba jen brigády, tak tohle auto jako náhradu Pumičky rozhodně nedoporučuju

ttoomm napsal:
... a pak 225 PS jak píšeš ty, což ale bylo maximum výrobně ...


tohle není pravda, ještě se dělalo TTS s motorem 1,8 a výkonem 180 kW/245 HP (kód motoru BFV) a skutečné maximum byl 6-ti válec 3,2 l s výkonem 184 kW/250 HP (kód motoru BHE)

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: st leden 28, 2009 4:29 pm    Předmět: Citovat

Pořád mě napadá jedna otázka ale nevim jestli nebude mimo mísu.Dá se vůbec Puma srovnat s klasickym 180HP TTčkem?na jednu stranu je mi jasný že i ten 180HP motor pojede moc pěkně a pravděpodobně bude i TTčko uvnitř větší a kvalitnější ale zase na druhou stranu je to pořád jenom modifikovanej podvozek golfa 4 a v tomhle na tom Puma taky neni špatně.mohl by si mě uživatzeli Pumy aspoň přiblížit klasický 180HP TTčko???snad to neni úplně dementní otázka.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: st leden 28, 2009 5:38 pm    Předmět: Citovat

Podle me je to dobra otazka, ja osobne si myslim ze Zadny Audi z ty doby se v jizdnich vlastnostech a hlavne v radosti z jizdy, nemuze srovnavat. Audi ma motor strasne daleko pred napravou a to proste clovek podvozkem neodladi at dela cokoli.
Ale ted z jinyho soudku. Tahle diskuze me privedla na myslenku za co vymenit pumu az prijde cas. A kupodivu me brouzdani po bazarech privedlo na Alfu 147 Smile s tiptronicem, v dvoulitru, s 10 airbagama, v kuzi a automatickou klimou s 70 000 km vyjde na 150 000. Co vy na to? Smile

_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: st leden 28, 2009 10:13 pm    Předmět: Citovat

To Frostik: no vidiš na tu 225hp variantu jsem zapomněl, vrchol pak byl samozřejmě V6 s dvouma koncovkama výfuku, pak byla taková ta special edition s černou střechou a sloupkama-jakoby celá horní polovina auta byla černá, tam se dával taky V6 myslim ne?

A jinak když máš tu možnost srovnat Pumu s TT tak nám napiš kde jsou hlavní rozdíly, určitě to bude pro nás hodně zajímavý, jestli je to prostě jako nebe a dudy jet s Pumou nebo TT nebo jestli jsou podobně zábavný atd...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 10:42 am    Předmět: Citovat

to cubec : tu ALFU radši ne, s twinsparkem budou akorát problémy
(není ten tiptronic spíš selespeed ? - pokud jo, tak ruce pryč a 3x si odplivnout - pokud ho servisoval někdo autorizovanej, tak stačí si odplivnout jen 1x !)
to misakxt a ttoomm :
- to srovnání je dost těžký, protože je to opravdu nebe a dudy, zkusím napsat pár bodů a pak to když tak doplňovat (v 180 HP TT jsem nejel, takže budu popisovat rozdíly proti 225 HP quattro - akorát vím, že 180 HP TT má větší=hlubší kufr, protože nemá vzadu quattro)
- posaz za volantem je jinej - do Pumy jsem nasedal a tak nějak jsem zapadl do sedačky, tady si hned sedám "níž" a sedačka má ještě o ždibíček lepší posaz a boční vedení než v Pumě, boční okna jsou nižší, takže jsem měl ze začátku celkově "stísněnější" pocit - Puma má volant s o něco menším průměrem než TT
- v TT se na zadních sedačkách (které jsou samozřejmě pouze v Coupe) nikdo dospělej nesveze a menší člověk by tam musel sedět sám a dát si nohy šikmo (na několika místech jsou kvůli tomu výstražné nálepky - i např. na dveřích kufru); vyšší člověk bude mít ale problém i jako řidič/spolujezdec vpředu
- náhon quattro není permanentní 4x4, ale zadní náprava se připojuje přes Haldex a celé to hlídá stabilizace podvozku, která pokud se nevypne , tak je problém TT vůbec donutit při blbnutí (resp. riskantní jízdě) k nějakému smyku = na letišti na sněhu jsem TT odtrhl až na trojku okolo 4500 ot/min za zuřivého točení volantem
- s sériovým podvozkem jsem maximálně spokojenej, při vysokejch rychlostech je TT naprosto stabilní (220 km/hod na zimních gumách bez sebemenší nejistoty nebo nějakého nestabilního plavání - u Pumy to bylo tak 185, pak už jsem měl pocit, že po silnici trochu "plave") - na přední i zadní nápravě jsou rozpěry, takže je auto celkově tužší než Puma a zadní náprava má tlumiče šikmo, takže jeji "propružení" na nerovnostech je podle mě příjemnější - nevím jak to líp popsat ... sériový kola jsou 7,5x17 a pneu 225/45, což je podle mě tak akorát na terénní jízdu po městě i okreskách; dávat 18ky s nižším profilem se nechystám, ale sériový kola o hmotnosti 13,8 kg/ks budu měnit příští měsíc, protože jsou těžký jako prase (od ATS budou vážit cca 8,5 kg / od OZ ještě o něco míň)
- k motoru napíšu snad jen, že tohle TT má větší turbo (typ KKK K04) něž to 180 HP, kde je "jen" K03 a to bohužel znamená větší prodlevu než se roztočí naplno, takže subjektivní pocit mám, že Puma jakožto "atmosféra" byla v nízkejch otáčkách živější a to i vzhledem k vyšší hmotnosti TT - dle návodu cca 1400 kg - moje Puma měla odváženejch 1017 kg; na druhou stranu, co se děje ve vyšších otáčkách nemá smysl popisovat, vzhledem k rozdílnýmu výkonu i točivými momentu, kterej má TT 280 Nm/; turbo má velkou výkonovou rezervu a úpravou ECU se bez jakýchkoliv dalších úprav (maximálně koupit přímý sání) dá dosáhnout 255 HP a 350 Nm (výkonový maximum turba K04 by mělo být 280 HP)
- ze spoda je motor kompletně zakrytej plastovým krytem, kterej má jen nasávací otvory pro chlazení převodovky = motorovej prostor je mnohem čistější než u Pumy, kde jsem ho měl permanentně zas ...
- motorovej prostor TT je oproti Pumě dost zaplněnej a je problém se k čemukoliv dostat, což kromě toho, že je otrava furt něco rozebírat, znamená, že jakékoliv práce v servisu jsou automaticky dražší
- oproti Pumě má TT 6-tku, což je super z důvodu úspornější jízdy; řazení samo o sobě má kratší dráhy, ale zase jde hodně zlehka, takže tužší chod řazení Pumy mi vyhovoval víc (jen pro zajímavost H. Integra má řazení stejně tuhé jako Puma)
- dílenské zpracování a celkový design jak exteriéru, tak i interiéru je rovněž jinde (přeci jenom Puma měla vnitřek "Fiestoidní" a v TT je spousta unikátních dílů), ale to je spíš subjektivní, co se komu líbí - jám mám například interiér koženej a ke všemu ještě modrej (karoserie je stříbrná) a řeknu to takhle "už mi to nevadí"
- TT je podstatně líp zatlumený, takže rozdíl mezi aerodynamickým hlukem a hlukem motoru mezi 170 km/hod a třeba těma 220 km/hod je minimální
- žárovky se měněj stejně blbě v obou autech, výměna baterie je horší u TT
- v TT jsou navíc přední mlhovky, který jsou už v základu a ne jako příplatková výbava
- a jestli je "zábavný" ? ... prostě je
ad "radost z jízdy" - tak nějak nechápu co je to za hodnotící kriterium ? ... jsem rád, že mám TT = mám radost, když jezdím s TT
- samozřejmě tohle je výsledek porovnání aut, která jsou obě "ojetá" a obě v "nějakém stavu" - je jasný, že pokud by např. TT mělo v háji podvozek, mohlo by porovnání být ve prospěch Pumy ...

mod.edit: prihlaseno

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 11:18 am    Předmět: Citovat

No ja nevim, ale srovnavat pumu s tt je jako srovnavat nejaky mondeo s petkovym bawem. Za ty prachy by byla ostuda, kdyby to auto nebylo jinde...Nastesti taky jinde je... Laughing
_________________
************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 1:15 pm    Předmět: Citovat

Frostik napsal:
to cubec : tu ALFU radši ne, s twinsparkem budou akorát problémy
(není ten tiptronic spíš selespeed ? - pokud jo, tak ruce pryč a 3x si odplivnout - pokud ho servisoval někdo autorizovanej, tak stačí si odplivnout jen 1x !)

Hele nevim co je to za pravodovku, pisou tam automat ale nema to stardni kulisu automatu ale jen razeni + a -...

_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 7:33 pm    Předmět: Citovat

tak to bude si myslim určitě selespeed jestli je tam + a - jen, dělal se vůbec do 147 normální automat?

Selespeed je automatizovná manuální převodovka žejo kde spojku ovládá motor elektrickej nebo hydraulika nevim
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 7:52 pm    Předmět: Citovat

hele nevim jak ty robotizovany prevodovky fungujou...
s tim 4x4..tak ta spojka haldex funguje tak ze kdyz predek ztraci prilnavost tak prenese potrebnej tocivej moment na zadek....Hele nechci se hadat ale mam pocit ze audi nepouziva koncernovou haldex spojku ale mezinapravovej diferencial Torsen... Surprised ..ale jistej si nejsem...

_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 8:05 pm    Předmět: Citovat

No pokud budu trochu snít tak si myslim že je pro všechny ohromná škoda že ford rok nepočkal a nepostavil Pumu na základech prvního Focusu.Podlě mě by docílil ještě lepších jízdních vlastností hlavně použitím zadního multilinku a tím i mnohem větší stability ve vysokých rychlostech.O brzdový soustavě ani nemluvě.Pokud vezmu i v úvahu že můj 3dv. focus má suchou hmotnost 1070kg tak je na tom úplně stejně jako Puma a je mnohem větší,bezpečnější a pevnější.Nehledě na to že si mohl připravit půdu pro zástavbu mnohem výkonějšího motoru např jako ST170 nebo RS.To by bylo jiný poježděníčko.Aspoň by jsme se nemuseli koukat na záda těm přečipovanym hitlerwágenům TDI Laughing
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 9:00 pm    Předmět: Citovat

o Haldexu nevim jestli se dá vůbec říct že je to 4x4 náhon...jestli se to nastavený jako u ostatních "civilních" aut jako octavia a zadek se připojí jen při prokluzu předku tak je ten zadek v podstatě pořád vypnutej žejo a auto je 100% předokolka, příde mi to dobrý tak leda na sníh nebo tak tam příde ke slovu zadek častějc ale normálně? Sice fajn, že se zadek max. na pár sekund připojí na mokrý křižovatkce když na to šlápneš ale na tradiční výhody čtyřkolek jako je jízda na mokru stabilnější můžeš zapomenout žejo...škoda že to neni jako třeba u R8 tam je tušim 60:40 ve prospěch zadku Smile to mi příde ideální...tak nějako to má i gallardo ale to posílá možná na zadek ještě víc tak 70% bych tipnul ale možná je to taky 60:40 jako u R8 jsou to v podstatě podvozkově hodně podobný auta...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cubec
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.2. 2008
Příspěvky: 374
Bydliště: Karlovy Vary

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 10:11 pm    Předmět: Citovat

Teoreticky je ten Haldex vymakanej, ale prakticky jak uz to tu bylo poznamenano to vyuzijes leda na snehu nebo pri prudkym rozjezdu...ale 98% casu to mas "obycejnej" predohrab...bohuzel..kdyby tam byl ten torsen tak to je jina zabava Smile sice je tezsi ale za to je to staly 4x4
_________________
-=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Hydrovar
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 8.3. 2007
Příspěvky: 86
Bydliště: Znojmo

PříspěvekZaslal: čt leden 29, 2009 10:27 pm    Předmět: Citovat

no koukám, že se mi tenhle thread nějak zvrhnul Laughing
_________________
1,4 ZETEC SE, r.v. 98
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Pokec a zábava Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund