Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
diesel Puma Owner
Registrace: 15.10. 2008 Příspěvky: 41 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 9:00 am Předmět: Motor, otacky, zvuk |
|
|
Mel bych takovy dotaz, kdyz mam nizke otacky treba na trojku tak v cca 1500 otackach a slapnu poradne na plyn tak ma motor zvuk jako traktor. Strasne divny ale kdyz uz je pres cca 2200 tak to zmizi a je to v pohode. Nevite jestli je to normalni? Nebo bych akorat nemel jezdit na tak nizke otacky. Dik za odpoved
mod.edit: upraven nazev thredu |
|
Návrat nahoru |
|
Wintel Puma Driver
Registrace: 4.9. 2008 Příspěvky: 143 Bydliště: Karlovy Vary - Praha
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 9:26 am Předmět: Motor |
|
|
Pokud je to, to co myslim, tak je to jen zvuk sání. Kdyz se při nízkých otáčkách otevře naplno, tak dělá hlasitý zvuk. Dost záleží na filtru vzduchu. |
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 10:07 am Předmět: |
|
|
vim presne co myslis, neni to nic jinýho než převodovka, je tam náká vůle v diferenciálu, dělaj to všechny pumy.... |
|
Návrat nahoru |
|
diesel Puma Owner
Registrace: 15.10. 2008 Příspěvky: 41 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 11:03 am Předmět: Re: Motor |
|
|
Wintel napsal: | Pokud je to, to co myslim, tak je to jen zvuk sání. Kdyz se při nízkých otáčkách otevře naplno, tak dělá hlasitý zvuk. Dost záleží na filtru vzduchu. |
Ja mam otevreny filter Green. Ale myslim si ze by to celkem odpovidalo |
|
Návrat nahoru |
|
MiroPB Puma Driver
Registrace: 17.7. 2007 Příspěvky: 328 Bydliště: Považská Bystrica, Bratislava
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 11:53 am Předmět: |
|
|
v takych nízkych otáčkach by som moc na podlahu nesliapal. Radsej by som podradil _________________ Ford FOCUS 5D 1,6 16V r.v.2004
PUMA 1,7 VCT r.v.12/1999 - predané
Nissan Almera 3D 1,4 16V 87PS - totálka
-------------------------------
|
|
Návrat nahoru |
|
Scary Puma Racer
Registrace: 26.6. 2007 Příspěvky: 645 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 1:06 pm Předmět: |
|
|
mne take nic nerobi
ale suhlaism ze pri otackach pod 2000 sa ani moc nejazdi _________________ 1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... |
|
Návrat nahoru |
|
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
diesel Puma Owner
Registrace: 15.10. 2008 Příspěvky: 41 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 4:44 pm Předmět: |
|
|
Ok vemu si z toho ponauceni |
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út listopad 11, 2008 11:24 pm Předmět: |
|
|
Jj a to máš VCT, která tomu trošku pomáhá v nízkých otáčkách... to my bez variabilní vačky "chrochtáme" pod 2000 ot. ještě více. Já teda jezdím i po městě na 5 kolem padesátky, ale dá se to jen po rovince s ustálenou rychlostí, při potřebě zrychlit podřazuju, jinak to nejde _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Macany Puma Racer
Registrace: 13.7. 2006 Příspěvky: 804 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
ttoomm Puma Driver
Registrace: 16.2. 2008 Příspěvky: 415
|
Zaslal: st listopad 12, 2008 6:12 pm Předmět: |
|
|
Myslim ze kdyz jedes 50 na 5 tak urcite mas mensi spotrebu nez na 4 ale jde o to o kolik, nicmene tech par deci nestojí za to utrpeni motoru, precijenom 1,7 v Pume neni zadnej small-block americkej |
|
Návrat nahoru |
|
july Puma Racer
Registrace: 5.5. 2007 Příspěvky: 586 Bydliště: Sabinov
|
Zaslal: st listopad 12, 2008 7:37 pm Předmět: |
|
|
(jano/ hm..trojka 1500 ot.,plny plyn to je tak na 1.9TDI a nie na Pumu,pekne do otacok a ,,jede to,, _________________ ..........DLD Acoustics................
..tuning zraz Svidnik 139.7db ... |
|
Návrat nahoru |
|
Sopen Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 235 Bydliště: Česká Lípa
|
Zaslal: čt listopad 13, 2008 3:05 am Předmět: |
|
|
Pri jizde aktualni spotrebu vidim a co jsem si vsiml, tak je celkem markantni rozdil jet 50km/h na 4 nebo 5.
Cim pomaleji se toci motor (a vykon pri tech otackach k pohybu auta i tak bohate staci) je spotreba na 100km pomerne o dost jinde. Ted nevim kolik. Uz si nepamatuju kdyz jsem to zkousel.
Pumu mam ted na 2dny v servise. Az se mi vrati, schvalne to zjistim a dam vam ten rozdil spotreby vedet. |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:50 am Předmět: |
|
|
Jen tak pro upresneni...nevim o jakym trpeni motoru se tady mluvi...Jediny co by mohlo motoru vadit pri seslapnuti plynu na vysoky kvalt v malych otackach je tah na kliku. Jenze nemate nakladak a nalozeno nekolik tun aby ta klika byla tak namahana aby se s ni neco stalo...Uz jsem videl 2 praskly kliky ze Scanie, ale z osobaku? to jsem teda jeste neslysel...Takze o nejakym trapeni nemuze byt rec, to jsou maximalne babsky povidacky... _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
cubec Puma Driver
Registrace: 5.2. 2008 Příspěvky: 374 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: čt listopad 13, 2008 1:08 pm Předmět: |
|
|
s tim ze pri 50 na petku moc neusetris bych si dovolil nesouhlasit ....jezdil sem kazdej den do prace cca 15 km mimo mesto a motor sem tocil max do 2700ot...a mel sem spotrebu 6,2 l..ted kdyz jezdim trosinku rchleji a spij pres mestsky okkruhy tak to musim tocit vic a spotreba je 9,3..takze rozdil vcelku mohutnej _________________ -=sokolovska-e1-CuB4=-
Ford Mondeo MkIII 2,0 TDci 96kw Liftback(2007)
Ex - Ford Mondeo MkIII 2,0 TDDi 85kw kombi(2002)
Ex - Ford Puma 1,7 92kW
nyní dělá radost přítelkyni člena R.o.u |
|
Návrat nahoru |
|
|