Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - sportovni podvozek
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Podvozek

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
sportovni podvozek Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 19, 2006 3:12 pm    Předmět: Citovat

já mám v plánu taky snížení podvozku o cca 30-40 mm a chtěl bych to řešit pouze výměnou pružin za nižší (asi EIBACH / Bilstein / HaR), protože sportovní podvozky jsou hodně tvrdý (InterAlloy, KW, KONI ...), resp. šíleně drahý (AVO) a na naše silnice-t.j. na běžný ježdění, se mi sériovej podvozek zdá tvrdej tak akorát Smile
_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
deadlift
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 27.4. 2006
Příspěvky: 162
Bydliště: VC

PříspěvekZaslal: čt červenec 20, 2006 12:43 pm    Předmět: Citovat

cvrkon napsal:
no ja chci jit do kitu proto ze me asi stejne ceka i vymena tlumicu takze uz bych to mel alespon v jednom, spis bych potreboval nejakej link kde to sehnat, zrovna se poohlizim po filtr a resim jestli GREEN nebo K+N a jestli primy sani nebo air box, ale po zkusenosti co sem zde cetl kdyz nekdo montoval Greena se mi do toho moc nechce a K+N nikde neni k sehnani a hlavbne je to trosku jinej peniz .(



Pokud chces si hrat s podvozkem tak urcite celou sadu,to je spravne tech. reseni, tet neresim penize. Smile To same u motoru taky jedine kit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st červenec 26, 2006 3:21 pm    Předmět: Citovat

deadlift napsal:
Pokud chces si hrat s podvozkem tak urcite celou sadu,to je spravne tech. reseni ...


- s tím souhlasím, jenže jsem tak nějak neobjevil celou sadu, která by byla snížená (znovu opakuju, že pouze o 30-max. 40 mm), ale měla vlastnosti sériovýho podvozku Pumičky; u všech jsem našel jen popis jako "tvrdší, sportovní, tuningová", jenže to já nepotřebuju, resp. nikde není uvedeno "o kolik tvrdší" ( ? o 10 %, 20 %), takže nevím, jak si správně vybrat

- taky jsem někde četl, že na snížení do 35 mm, není nutné měnit tlumiče, t.j. že nedojde k jejich "propružení" (nebo jak to vlastně napsat Smile )

takže co s tím, máš nějakej konkrétní typ/radu ? ... předem díky ... Smile

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Drago
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 23.7. 2006
Příspěvky: 49
Bydliště: Litoměřice

PříspěvekZaslal: st červenec 26, 2006 7:52 pm    Předmět: Citovat

Co treba tyhle pruziny ?

http://www.autodoplnky.cz/index1.php?wp=1&typ=DMA&showid=6429&idauto=1311

nebo

http://www.autodoplnky.cz/index1.php?typ=DMA&showid=5688&idauto=1311


no a to nejlepsi vyjde trochu draz Smile
http://www.autodoplnky.cz/index1.php?typ=DMA&showid=6198&idauto=1311
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: po září 25, 2006 10:31 pm    Předmět: Citovat

kdyz nechas tlumice original a das tvrdsi pružinu s nizsim zdvihem, tak ti to akorad bude poskakovat, protoze to neni vyvazeny s tlumicema.. Chce to celou sadu (kdyz uz neco)..

Original podvozek je ale na nase okresky akorad.. Ten tvrdsi podvozek ma podle me jen jednu vyhodu a to reakce na zmenu volantem a teda jeste vzhled no..

Muj nazor je ze se seriovym podvozkem jde vetsina nasich okresek projet rychlejs..

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: ne říjen 01, 2006 10:24 pm    Předmět: Citovat

...
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010


Naposledy upravil Matěj dne st únor 17, 2010 4:53 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: po říjen 02, 2006 9:16 pm    Předmět: Citovat

v pohode jen jsem chtel na pravou miru uvest rozdil mezi sportovnim podvozkem a tuningovym podvozkem.. Laughing Laughing
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010


Naposledy upravil Matěj dne st únor 17, 2010 4:53 pm, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lion
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 19.6. 2006
Příspěvky: 122
Bydliště: Rajhrad u Brna

PříspěvekZaslal: út říjen 31, 2006 3:23 pm    Předmět: Citovat

http://www.kunden-viosys.de/cgi-bin/915/vio.matrix?kd=475ba7ae7402cd9&or=36&typ=step4_fartikelliste&kd_Warengruppe=Sportfahrwerke tak tohle dělá supersport a není to ani tak drahý
_________________
Ford Puma r.v. 1998 1.7 ZETEC VCT 92kW 125HP
Ford Escort XR3i r.v. 1990 1.6 EFI 75kW 102HP
Peugeot 306 sedan r.v. 1996 1.9 SRDT 66kW 90HP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Bruni
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 5.2. 2007
Příspěvky: 70
Bydliště: Košice,SK

PříspěvekZaslal: čt březen 01, 2007 6:35 pm    Předmět: Citovat

thomas: v com mas ten proflex podvozok?

matej: radsej volit sportovejsi tlmic ako nizsiu pruzinu,idealne komplet kit...

_________________
Japan positive
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: út březen 06, 2007 8:37 pm    Předmět: Citovat

Má někdo zkušenosti s kombinací pružin HR a tlumičů Kayaba? Kolegovi to doporučují v servise jako skvělý podvozek v hodnotě 20 000,- bez montáže. Já tady čtu názory že jedině odlazený kit. Co tomu říkáte vy?
_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: út březen 06, 2007 10:48 pm    Předmět: Citovat

ty HaR mám namontovaný, ale v kombinaci s tlumiči Sachs

stručně zhodnoveno je to tak tvrdý, že to auto je k použití jen na krátký vzdálenosti

když bys tam měl jako tlumiče ty kayaby tak si myslim, že by to bylo podobný

jinak jízdní vlastnosti na kvalitnim povrchu bomba na nekvalitnim je to dost nebezpečný uskakuje prdel

_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2007 2:54 pm    Předmět: Citovat

Uskakuje prdel? To mě dost odrazuje. Rád bych taky něco provedl s podvozkem - posadil auto o pár centimetrů níž, ale ne skončit v pangejtu. Snad mě něco napadne taky kolem těch dvacíti táců - nebo hodˇte návrh co by se dalo.
_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2007 3:45 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:02 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2007 8:38 pm    Předmět: Citovat

to MAW: čoveče já už nevím co je pravda ani co je dobrý. Asi co člověk - to názor. Každej kritizuje něco jinýho. V tom kitu se shoduje většina, ale značky firem se haní jedna přes druhou.

to KW je dobrý? O tom se ještě nikdo nezmínil.

_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: pá březen 09, 2007 8:49 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:02 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Podvozek Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 1 z 6

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund