Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 19, 2006 3:12 pm Předmět: |
|
|
já mám v plánu taky snížení podvozku o cca 30-40 mm a chtěl bych to řešit pouze výměnou pružin za nižší (asi EIBACH / Bilstein / HaR), protože sportovní podvozky jsou hodně tvrdý (InterAlloy, KW, KONI ...), resp. šíleně drahý (AVO) a na naše silnice-t.j. na běžný ježdění, se mi sériovej podvozek zdá tvrdej tak akorát _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
deadlift Puma Driver
Registrace: 27.4. 2006 Příspěvky: 162 Bydliště: VC
|
Zaslal: čt červenec 20, 2006 12:43 pm Předmět: |
|
|
cvrkon napsal: | no ja chci jit do kitu proto ze me asi stejne ceka i vymena tlumicu takze uz bych to mel alespon v jednom, spis bych potreboval nejakej link kde to sehnat, zrovna se poohlizim po filtr a resim jestli GREEN nebo K+N a jestli primy sani nebo air box, ale po zkusenosti co sem zde cetl kdyz nekdo montoval Greena se mi do toho moc nechce a K+N nikde neni k sehnani a hlavbne je to trosku jinej peniz .( |
Pokud chces si hrat s podvozkem tak urcite celou sadu,to je spravne tech. reseni, tet neresim penize. To same u motoru taky jedine kit. |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st červenec 26, 2006 3:21 pm Předmět: |
|
|
deadlift napsal: | Pokud chces si hrat s podvozkem tak urcite celou sadu,to je spravne tech. reseni ... |
- s tím souhlasím, jenže jsem tak nějak neobjevil celou sadu, která by byla snížená (znovu opakuju, že pouze o 30-max. 40 mm), ale měla vlastnosti sériovýho podvozku Pumičky; u všech jsem našel jen popis jako "tvrdší, sportovní, tuningová", jenže to já nepotřebuju, resp. nikde není uvedeno "o kolik tvrdší" ( ? o 10 %, 20 %), takže nevím, jak si správně vybrat
- taky jsem někde četl, že na snížení do 35 mm, není nutné měnit tlumiče, t.j. že nedojde k jejich "propružení" (nebo jak to vlastně napsat )
takže co s tím, máš nějakej konkrétní typ/radu ? ... předem díky ... _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Drago Puma Owner
Registrace: 23.7. 2006 Příspěvky: 49 Bydliště: Litoměřice
|
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po září 25, 2006 10:31 pm Předmět: |
|
|
kdyz nechas tlumice original a das tvrdsi pružinu s nizsim zdvihem, tak ti to akorad bude poskakovat, protoze to neni vyvazeny s tlumicema.. Chce to celou sadu (kdyz uz neco)..
Original podvozek je ale na nase okresky akorad.. Ten tvrdsi podvozek ma podle me jen jednu vyhodu a to reakce na zmenu volantem a teda jeste vzhled no..
Muj nazor je ze se seriovym podvozkem jde vetsina nasich okresek projet rychlejs.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: ne říjen 01, 2006 10:24 pm Předmět: |
|
|
... _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Naposledy upravil Matěj dne st únor 17, 2010 4:53 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po říjen 02, 2006 9:16 pm Předmět: |
|
|
v pohode jen jsem chtel na pravou miru uvest rozdil mezi sportovnim podvozkem a tuningovym podvozkem.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Naposledy upravil Matěj dne st únor 17, 2010 4:53 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
lion Puma Driver
Registrace: 19.6. 2006 Příspěvky: 122 Bydliště: Rajhrad u Brna
|
|
Návrat nahoru |
|
Bruni Puma Owner
Registrace: 5.2. 2007 Příspěvky: 70 Bydliště: Košice,SK
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 6:35 pm Předmět: |
|
|
thomas: v com mas ten proflex podvozok?
matej: radsej volit sportovejsi tlmic ako nizsiu pruzinu,idealne komplet kit... _________________ Japan positive |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: út březen 06, 2007 8:37 pm Předmět: |
|
|
Má někdo zkušenosti s kombinací pružin HR a tlumičů Kayaba? Kolegovi to doporučují v servise jako skvělý podvozek v hodnotě 20 000,- bez montáže. Já tady čtu názory že jedině odlazený kit. Co tomu říkáte vy? _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: út březen 06, 2007 10:48 pm Předmět: |
|
|
ty HaR mám namontovaný, ale v kombinaci s tlumiči Sachs
stručně zhodnoveno je to tak tvrdý, že to auto je k použití jen na krátký vzdálenosti
když bys tam měl jako tlumiče ty kayaby tak si myslim, že by to bylo podobný
jinak jízdní vlastnosti na kvalitnim povrchu bomba na nekvalitnim je to dost nebezpečný uskakuje prdel _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: pá březen 09, 2007 2:54 pm Předmět: |
|
|
Uskakuje prdel? To mě dost odrazuje. Rád bych taky něco provedl s podvozkem - posadil auto o pár centimetrů níž, ale ne skončit v pangejtu. Snad mě něco napadne taky kolem těch dvacíti táců - nebo hodˇte návrh co by se dalo. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: pá březen 09, 2007 3:45 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:02 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: pá březen 09, 2007 8:38 pm Předmět: |
|
|
to MAW: čoveče já už nevím co je pravda ani co je dobrý. Asi co člověk - to názor. Každej kritizuje něco jinýho. V tom kitu se shoduje většina, ale značky firem se haní jedna přes druhou.
to KW je dobrý? O tom se ještě nikdo nezmínil. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: pá březen 09, 2007 8:49 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:02 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
|