Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
redgoblin Puma Racer
Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
vhpl13 Puma Novice
Registrace: 24.2. 2009 Příspěvky: 8
|
Zaslal: st únor 25, 2009 5:56 pm Předmět: |
|
|
názor lajika hold pokrok jde stále dopredu a budoucnost je v nových materialoch takže se chystám na Denza a to že všude píšou že Motorcrafty su najlepšie pre pumu to može byt zapríčinené aj tým že potrebujú zdvyhnút alebo minimálne udržat prodejnost svých výrobkú _________________ je fakt radost na ní jezdit |
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer
Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
MikeTT Puma Novice
Registrace: 18.5. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: po květen 18, 2009 8:56 pm Předmět: |
|
|
Tak i na toto tema musim reagovat.Mame v rodine vuz Ford Scorpio 2.9 Cosworth a po velkem laborovani se svickama sem nemohl udelat nic jinyho nez uznat ze motory fordu pokud sou staveny na Motorcrafty tak s jinejma to moc nejde.Po vzneseni dotazu na Technickou Univerzitu Liberec a zkouseni v laborce sme konecne zjistili ze Motorcraft ma 50% vnitrni odpor oproti ostatnim.Jsou schvalne takhle udelany a pokud pouzijes jine budes nadmerne zatezovat zapalovaci civky.Samozrejmne i s jinyma to pojede ale neni to ono a ta vydrz je otazkou.Opetzalezi na kazdem z vas co svemu motoru dopreje jestli svicky za par kacek a k tomu par drinku v hospudce za usporene penizky nebo opravdu to co mu nalezi. |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: út květen 19, 2009 8:20 am Předmět: |
|
|
Kdyz uz si o tom zacal, mohl by jsi nam napsat oproti jakym ostatnim?? Kdyz se podivas treba do nabidky Densa, tak tam jsou stovky druhu...vicemene, na kazdy auto jinej typ a pochybuju, ze by se u typu primo na pumu sekli s nejakym odporem _________________ ************ Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium ***********
*** Ford Puma - motor yamaha 1679ccm, 92kw, 1108kg *** - prodáno
***** YZF R1 - motor yamaha 998ccm, 110kw, 194kg ***** - prodáno |
|
Návrat nahoru |
|
MikeTT Puma Novice
Registrace: 18.5. 2009 Příspěvky: 10
|
Zaslal: út květen 19, 2009 8:21 pm Předmět: |
|
|
Kazdej vyrobce si nechava do prvovyroby svicky v nejaky kvalite to sou ty co tam sou original kdyz to auto koupis.Kdyz se poradne podivas tak zjistis ze na svicich Motorcraft je maly napis Japan a jinak to sou svice NGK.A opet rikam davejte si tam co chcete.Ja vam jen rikam co je objektivne zjisteno a ty svice byly od Bosche a od Brisku |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: so říjen 24, 2009 2:17 pm Předmět: |
|
|
Chtěl jsem se zeptat, zda laik zvládne výměnu svíček nebo s tím musím do servisu? Díky |
|
Návrat nahoru |
|
Levi Puma Driver
Registrace: 30.7. 2008 Příspěvky: 200 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 6:37 pm Předmět: |
|
|
Osobně si myslim, že to snad zvládne kdokoli.....i když se možná najde někdo kdo by svíčky asi ani nenašel, ale pokud je nadeš, tak je zvládneš i vyměnit |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 7:28 pm Předmět: |
|
|
To se musí odšroubovat ten kryt motoru, že?! |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: ne říjen 25, 2009 8:36 pm Předmět: |
|
|
No v zasade nemusi ale to by si potreboval ultratenke prsty a specialny kluc ktory este nevymysleli
oki ale teraz uz vazne kryt musi ist samozrejme dolu _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 8:20 am Předmět: |
|
|
Ještě jsem se chtěl zeptat, jak je složité vyměnit zapalovací kabely? |
|
Návrat nahoru |
|
Lucius Puma Driver
Registrace: 27.10. 2008 Příspěvky: 455 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 8:58 am Předmět: |
|
|
mna to tiez caka trochu som na to pozeral a zvladnes to aj bez vacsich technickych znalosti a bez nastrojov jednoducho ich odpojis od sviecky a na druhej strane vycvaknes. ziadny problem a netreba k tomu ani ziadne nastroje. popliest ich tiez nemozes lebo maju vsetky inu dlzku _________________ Ford Puma 1,7 VCT 92Kw 1679ccm r.v.1998
Kia Rio 1.4i 71Kw 1399ccm r.v.2007 |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 2:36 pm Předmět: |
|
|
Ale vymienaj tie káble po jednom (odpoj starý a hned tam daj nový) ... je to istota. Može sa stať, že ich na cievke prehodíš. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
fifinho Puma Owner
Registrace: 30.6. 2009 Příspěvky: 91
|
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:29 pm Předmět: |
|
|
Mohli by jste mi nějáký kable doporučit? V AutoKelly mají Starliny za 600,- a Bosch za 1000,-... |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: ne listopad 01, 2009 11:20 am Předmět: |
|
|
A tyhle?
Kód: | http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovaci-kabely-sada,ford-puma-1-7i-16v-rok-97-98-motor-zetec-se,873,211#results |
|
|
Návrat nahoru |
|
|