Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
aVAL Puma Driver
Registrace: 8.12. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: LIBEREC
|
Zaslal: po červenec 07, 2008 1:26 pm Předmět: |
|
|
no ... tak to mam asi smulu, ja to mam presne naopak ... cca 90% zustalo prilepeny na tapecu ... takze koupim umelohmotnou dratenku a zkusim to tim ... _________________ -= aVAL =- |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po červenec 07, 2008 2:20 pm Předmět: |
|
|
trochu tech benzinu a sirku ale jen trochu vlhky hadr no a zbytek uz doskrabes dratenkou ps plast vydrzi dyl nez molitan vyskouseno _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
AD Puma Owner
Registrace: 8.5. 2008 Příspěvky: 27 Bydliště: Dačice
|
Zaslal: po červenec 07, 2008 4:29 pm Předmět: |
|
|
to je take reseni ja zkousel redilo jako jestli to nepusi to lepidlo tedy i prilepenej molitan a to s tim ani nehlo _________________ AD |
|
Návrat nahoru |
|
|