Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Patres-ZA Puma Owner
Registrace: 31.1. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: Žilina
|
Zaslal: pá březen 14, 2008 1:59 pm Předmět: Teplota motoru |
|
|
Je normalne ze rucicka na teplote co mam na pristrojovke mi nestupne az hore? Ostane iba na tom ciernom...podla mna mam koli tomu aj taku velku spotrebu cca 12,5L / 100 ak stale idem na sitici mozete mi niako poradit? Ja by som si ju aj vymenil ale neviem de sa nachadza ta sonda.Ď
Komentář: |
|
Velikost: |
40.11 kB |
Zobrazeno: |
9776 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 14, 2008 2:06 pm Předmět: |
|
|
Spatny termostat, ktery je stale otevreny a tudiz se motor nezahreje. Vymenit termostat zvladnes za hodinku
Odpojit baterii, shodit klinovy remen, vysroubovat alternator, vypustit vodu z okruhu (sroub na chladici), odpojit dve silne hadice, vysroubovat domecek pro termostat, vymenit termostat. Hodit zpet v obracenem postupu.
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: pá březen 14, 2008 9:35 pm Předmět: |
|
|
i na volnoběh by se to mělo zahřát víc..
možná je špatné čidlo teploty vody..
|
|
Návrat nahoru |
|
Patres-ZA Puma Owner
Registrace: 31.1. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: Žilina
|
Zaslal: pá březen 14, 2008 11:53 pm Předmět: |
|
|
takze co mam vlastne zle? aky mam zvolit dalsi postup? moze byt ta spotreba aj koli tomu taka vysoka ci to si iba ja namyslam
|
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God
Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: so březen 15, 2008 10:45 am Předmět: |
|
|
Vyskúšaj vymeniť ten termostat,malo by to pomôcť.Mna to v blízkej dobe čaká tiež nakoľko mi z neho uniká chladiaca kvapalina...
_________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
jjoe Puma Racer
Registrace: 3.6. 2007 Příspěvky: 510 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so březen 15, 2008 10:14 pm Předmět: teplota |
|
|
Jak to asi mam stoupnout maximalne pri beznem provozu? Nikdy jsem si nevsim ze se to blizi k cervenemu.
_________________ už bez Pumy |
|
Návrat nahoru |
|
supecek Puma Driver
Registrace: 27.2. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Kojetín okr.Přerov
|
Zaslal: po březen 17, 2008 10:28 am Předmět: |
|
|
Jestli máš vadný termostat, jakože určitě jo, nastartuj studený motor a chytni si rukou po chvíli na vstupní hadici do chladiče,. pokud bude teplá a teplota se bude zvyšovat je to vadný termostat, bo je furt otevřený! odpovídá tomu i ta vysoká spotřeba. Bude li studená pak je termostat OK a chyba je jinde.... Nevím jak komu, ale mě NIKDY, ani v horkém létě i s klimou a třeba při popojíždění v koloně teplota nešla do červeného! A při řekněme razantní sportovní jízdě mám ručičku teploměru skoro kolmo, mezi písmeny R a M.
|
|
Návrat nahoru |
|
koco Puma Driver
Registrace: 15.3. 2007 Příspěvky: 272 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: po březen 17, 2008 1:46 pm Předmět: |
|
|
Ja mavam pocas jazdy rucicku okolo pismen N-O-R. Ci je zima, alebo leto.
Ked ju mam nizsie, tak motor radsej ani nevytacam.
|
|
Návrat nahoru |
|
Patres-ZA Puma Owner
Registrace: 31.1. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: Žilina
|
Zaslal: po březen 17, 2008 9:36 pm Předmět: |
|
|
uz mam objednaný ten termostat zdalo sa mi to niake lacne 115.-SK ale hadam to je ono
|
|
Návrat nahoru |
|
supecek Puma Driver
Registrace: 27.2. 2007 Příspěvky: 119 Bydliště: Kojetín okr.Přerov
|
Zaslal: po březen 17, 2008 11:02 pm Předmět: |
|
|
to: Patres-ZA cena není rozhodující, záleží na výrobci i dodavateli. Zkus mrknout na do katalogu náhradních dílů. Tam nabízí 3 termostaty za 3 různé ceny. A všechny 3 ti udělají stejnou službu...
|
|
Návrat nahoru |
|
|