Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Koroze
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Koroze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 7:17 pm    Předmět: Koroze Citovat

Prosim o pár rad, chytám se Pumičku vzít na rampu a potřeboval bych pár typů:
1, Na karoserii u zadních blatníků (překvapivě) mám mírně korozi, skoro to není vidět, ale je to vyloženě jen pár malinkejch teček, prostě začátek, tak se chci zeptat jak to co nejlíp zasvavit, napadlo mě to prostě nečim ostrym odstranit, máznout tam základovku, nechat zaschnout a barvu karoserie, dalo by se to takhle udělat?
2, všechny auta jsem stříkal černým ochranným sprejem na podvozky SOUDAL (něco jako asfalt), klidně i lemy blatníků, ale aby to nebylo vyloženě vidět, třeba jen 3 mm u blatníků, prostě tam, kde odlétavají kamínky od kol, chtěl bych ale natříkat celý podběhy, jak mám odstranit ten jakoby tapecírung co je kolem kol?
3, co byste mi ještě poradili ošetřit na podvozku, ňáky hodně choulostivý místa kromě zmíněnejch zadních lemů...
4, jaká je nejlepší barva na bubny? Určitě černou bych chtěl, vyloženě jen kvůli korozi...

Dik moc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 7:37 pm    Předmět: Citovat

AD1:
No jo, rez na zadních lemech - daň za nepozinkovanou kastli. Sad
Myslím, že je to případ od případu. Když je to jen trošku a někdo to KVALITNĚ opraví, tak to možná nějakou dobu vydrží. Nicméně pokud je to chycené více, tak nějaké flikování asi nemá moc cenu, protože za 1/2 roku je to zase venku. Pak pomůže jen důkladná oprava.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 7:39 pm    Předmět: Citovat

1 - u zadních blatníků to moc překvapivé není, protože se Pumy sice nějakým krámem proti korozi ošetřovaly, ale oboustrannej zinek mám pocit dával na Pumy od r.2000 a vejš. Jestli je to chycený, tak bys to měl seškrábat v těch místech až na kov, natřít odrezovačem a po hodince odstranit zase sesmirkovat ten bílej povlak po odrezovači. Pak doporučuji základní barvu buď dvousložkovou, neobo syntetiku - sice schne dýl, ale acetonka se na ni nelepí co se týče výdrže. Nejlepší by byla samozřejmě suříková - pokud máš starý zásoby - dneska už ji neseženeš, ale ta byla co se týče rezi nad zlato. Pak se to musí překytovat a začistit. Pak špric kit (stříkačák) a vybrousit na čisto - nakonec lak. Pokud to máš osekaný od kamínků - nepomůže nějaká kamufláž. Raděj pořádně ať je nějakej pátek klid. Retušování tě bude taky stát prachy, ale za půl roku - s jistotou do dvou let je to zas to samý a ještě horší. Takže ten zadní blatník raděj pořádně a zatříknout až do horní hrany. Fakt se to vyplatí páč to mám za sebou. Jo můžeš to stříknout zinkem ve spreji - před základem.

2 - Tapecírunk - kobercovej podběh je v zadu na třech Torx šroubech a dvou 10. maticových vrutech. Tam to v těch lemech udělej taky odrezovačem, zinek, základovka, a nějakej fajnovej gumoasfalt - ty používáš Soudal - já dával Body.

3 - pokud už děláš spodek mrkni na kapsy dole v předních blatnících - kde se napojují na prahy. Pěkně vyber bahýnko a všechen ten humus a dobře očisti. Pak samozřejmě ošetři výše zmíněným způsobem a ještě odělej odvodňovací dírku, aby se tam nedrželo mokro. Pak to vymázni tím Soudalem nebo Body a rozhodně nešetři tam kde bude ta dírka pro odtok.

co se týč bubnů - to ti neporadím, páč se na to chystám, ale asi použiju rady kolegů co to už dělali - je tady o tom thred.

Písni PumaDědkovi on dělal komplet celej podvozek i s konzervací.

_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 7:51 pm    Předmět: Asfalt a tapecírunk Citovat

OK dík, co bys řek tomu, kdybych ten podvozek odmastil, jakž takž vyčistil a komplet vzal na dvakrát tím SOUDAL asfaltem? to by mělo stačit ne, to je průžný a měkký, takže i proti kamínkům, atd. dal bych to i na ty podběhy všude prostě, myslíš, že by to stačilo?

P.S. a jak se sundavaj ty spešl šrouby na tom tapecírunku teda?

Dik moc

edit: jj jasný, ono to moc chycený není, jen vyloženě pár těch teček zvenku, nevíš jak zjistit jestli to mam pozinkovaný, někdo tu psal že to měli pumy od r. v. 2000, já mám přelom 99/00

mod.edit: pouzivej tlacitko edit - viz pravidla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 8:02 pm    Předmět: Citovat

To jo, ale pokud je chcycenej a ty ho gumou uzavřeš tak mu tím uděláš jako by doupě, kde bude sílit a rozrůstat. kde je to chycený - jdi až na kov!!!

Kde je to dobrý - odmasti a přeplácej - ono ta origo ochrana podvozku je vždycky lepší, takže kde vyloženě nemusíš - nechej originál a ten přebabrej gumoasfaltem.

To nejsou spešl šrouby - normální samořezný vruty, ale nejsou na normální, ani křížovej šroubovák, ale na Torx - hvězdicovej šroubovák - tuším že to jsou 8, ale z hlavy si nejsem jistej.

y torxy jsou přímo naproti tobě - až sundáš kolo - hned u tlumičů, pak koukneš nahoru a budou tam plechový prolisovaný matky 10 i s podložkama v kuse - dvě a pak normální vruty k zástěrkám na 10 klíč - taky dva.

edit: Až začneš smirkovat, tak zinek uvidíš - je stříbrnej. pokud uvidíš šedo-béžovej povlak, tak je to ten starší typ ochrany proti korozi. Ten rok pozinkování si fakt nejsem jistej ale před rokem 2000 bych s tím nepočítal.

mod.edit: slouceny prispevky - viz pravidla a tlacitko edit

_________________
Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz

Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
ttoomm
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 16.2. 2008
Příspěvky: 415

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 9:58 pm    Předmět: zinek Citovat

a nešlo by to zjistit nějak jinak než smirkováním, pustím se do toho až bude teplejc, teď dělat s barvou je blbost v těchle teplotách, není to zapsaný někde v papírech jestli je to pozink nebo ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
PumaDedek
Banned
Banned


Registrace: 23.1. 2007
Příspěvky: 658

PříspěvekZaslal: út březen 04, 2008 10:18 pm    Předmět: Re: zinek Citovat

Cool Co jsem zjištoval,tak pozik se dělal,u aut od poloviny r.2000.a to pro export,v plným vybavení a u vozů v koženém provedení interieru.To mi zjištoval kámoš z SRN...Dá se to poznat,podle vinu,ale u nás,asi nee. Sad
_________________
Důvod zákazu přístupu na fórum: Poškozování dobrého jména klubu, soustavné porušování pravidel, urážení členů fóra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund