Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DOM Puma Racer
Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: čt únor 21, 2008 1:40 pm Předmět: servo |
|
|
takze mam uz v poriadku altik, takze idem riesit servo. Neskoro som si vsimol, ze tecie, teda somuz tak kupil pumu a teraz mi trocha šušti, chrasti, alebo neviem ako to nazvat. Neviete co s tym urobit? |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt únor 21, 2008 1:52 pm Předmět: |
|
|
dolít servokapalinu
taky by chtělo upřesnit KDE to teče _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
DOM Puma Racer
Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: čt únor 21, 2008 1:57 pm Předmět: |
|
|
uz som ju dolial samozrejme ... tecie to v spoji tej medenej hadicky so servom... teda tak to vyzera |
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: čt únor 21, 2008 2:20 pm Předmět: |
|
|
ted nevim jak to vypada ale pokud se dá vyšroubovat asi jo a teče to přes závity a ne pod nim tak skus závit a konec med hadicky omotat bílou izol páskou(náhrada za konopí) pokud to nepomůže tak to bude chtít vymenit tu hadicku _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 9:59 am Předmět: |
|
|
Jak píše Lopez - teflonová páska na závity která se dnes už používá místo konopí. Koupíš v každejch domácích potřebách, nebo tam kde je instalatérství. Je to ale jen těsnící páska, takže jestli s tím budeš chtít opravit závit kterej má být funkční - nároky na tah, apod - raděj všechno nový. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: pá únor 22, 2008 9:23 pm Předmět: |
|
|
Anubis napsal: | - teflonová páska . |
a ja si nemohl za boha vzpomenout jak se menuje _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
DOM Puma Racer
Registrace: 19.11. 2007 Příspěvky: 507 Bydliště: Bratislava/Michalovce
|
Zaslal: ne únor 24, 2008 10:24 am Předmět: |
|
|
no uz som dolial kvapalinu a utesnil ale to chrastenie neprestalo co bude treba vymenit? robi to hlavne ked je motor v zabere alebo ked su vytocene kolesa |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po únor 25, 2008 11:25 am Předmět: |
|
|
těžko říci, co to je, zkus zajet do servisu a zeptat se..
jinak vše kolem řízení mám, stačí se zmínit..
čerpadlo, řízení, nádobky, hadice, trubky.. atd.. |
|
Návrat nahoru |
|
|