Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: po listopad 12, 2007 7:30 am Předmět:
nemluve o tom ze policajti urcite nebudou zkoumat obycejna kola jestli tam jsou povolene na tom aute nebo ne.. neco jineho je, kdybys tam mela nejake trosku vetsi kola s mensim ET.. pak uz se o to policajti najednou zacinaj zajmat (nevim proc :D ) ale co se tyka plechu.. tak pohoda ;) _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
Zaslal: po listopad 12, 2007 8:50 am Předmět:
Takze se taky pridam...vcera jsem totiz presel z letnich 215/35 R17 na hnusny origo litaky se zimnima 185/55 R15 no a poznatky: I kdyz jsem tam nechal 2 a 3cm podlozky je to hnusny jak pr... ale k jizdnim vlastnostem...Kazdopadne tlumeni der se vubec nezlepsilo jaxem predpokladal, ba naopak, jak je to uzsi, tak i mrnavou diru mi to prenese dovnitr, ale zas na hrbolech to tolik neposkakuje, to je ale spis neodpruzenejma hmotama, protoze ty patnacky se mi zdaj o dost lehci a ten podvozek s tim ma jednoznacne min prace... Jinak pro Jitku, nemej strach, ze by se ti fizlove zajimali o velikost plechacu...ty maj jiny starosti s nama sedmnackarema... Jeste k ty jizde ve snehu jsem chtel rict, ze tam je sirka primo umerna vaze auta, kdyz se jede svedsko tak Focus wrc ma siri snehovejch gum 175mm pri vaze auta 1230kg pro nejlepsi jizdni vlastnosti ve snehu. Vaha pumicce by zhruba odpovidala, takze kdo bydli nekde ve Spindlu, tak je to pro nej jasny...Kdo v Praze a na hory casto nejezdi, tak muze klido nechat 195 protoze to zas lip funguje na vode a ja jsem presne mezi, tak jsem dal 185mm
Jasně, že jo. Když máš už ty 14 plecáče, tak na ně obuj ty 185/60-14 a budeš spokojená. Radši ty prachy za nové ráfky vraz do kvalitních zimních pneumatik. A policajti se dívají jen na to jestli nejsou sjeté. Aspon mě se nikdy na nic jiného nedívali. A na tecnické jak kde. Já jezdím do Kroměříže a tam jsou naprosto v pohodě a ani oni to nekontrolují, protože ví, že po technické si tam každý dá to co mu vyhovuje.
Taky jsem koukal jako puk, když jsem zjistil, že v TP jsou na zimu napsané jen 13". To snad nemohli soudruzi v NDR myslet vážně
To musí být jak pěst na oko a ty jízdní vlastnosti si raději ani nechci představovat. Já mám na zimu i na léto úplně stejný rozměr 195/50 R15 - mám 8 stejných origo alu disků, takže pohoda.
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
Zaslal: út listopad 13, 2007 10:52 am Předmět:
2Maw: Ano ale jen na nekterych rychlostkach kde je pod tim led...jinak prave kvuli vlastnostem na snehu ne:wink: Kdyz se jede anglie a je zrovna snih, tak se jedou stejny gumy akorat cela soutez bez hrebu, jelikoz tam jsou zakazany...
O tvrdosti uz jsme tady toho napsali dost, ale precti si muj prispevek jeste jednou...psal jsem o prenaseni mensich der do interieru kvuli sirce pneu ne o tvrdosti...to je zas dany profilem gumy a je jasny, ze vyska 55 oproti 35 je rozdil ale u pumy akorat tak vizualni...k tomu musim rict, ze jsem cekal vic...ta vysoka guma proste ty razy vubec nepohlti...kdyz vlitnu do kanalu, tak je to ta sama rana jak na sedmackach...takze komfort 0 jako predtim + jeste k tomu pomalejsi odezva na zatoceni volantem...
Jo a s tema gumama na mokru ti musim oponovat, nevim jestli bych jeste doma vyhrabal ten velkej test ve Svete motoru, ale vyvraceli tam myty ohledne chovani auta v ruznych podminkach a ruznych povrsich...Jen ve zkratce: Cim je sirsi guma - brzdna draha je kratsi na suchu i mokru v zavislosti na hmotnosti auta a hloubce dezenu...Pro priklad tam meli Focuse, Felicii a jeste asi 2 auta(myslim octavcku a jeste neco) a blba felda zastavila mnohem drive na 195 nez na 165, a u tezsiho auta je ten rozdil rozdil jeste markantnejsi...Oduvodnovali to, ze i na mokru zalezi na stycne plose s asfaltem... Jo a taky jeste jedna vec, kdyz uz jsem se tak rozepsal, tak to sem pripisnu... Vyvraceli tam, ze jak se furt rika, ze teplota kdyz klesne v prumeru pod +6°C tak se ma prezout na zimaky, ale to je jen kvuli pripadnemu snehu, jelikoz s kazdou letni pneumatikou (je jasny ze stejnou hloubkou dezenu jako pripadna zimni) je za sucha i mokra jeste pri 0°C kratsi brzdna draha nez se zimni...A tady zas psali, ze je to tim, ze ty lamelky v zimni gume jakoby v extremu prokluzujou...Kdybych ty testy nevidel, tak tomu ani neuverim...
Registrace: 21.6. 2007 Příspěvky: 106 Bydliště: Banovce nad Bebravou
Zaslal: út listopad 13, 2007 3:28 pm Předmět:
ja mam jeidny problem, ze nemozem zohnat zimne pneu tie co mam v TP 195/50/R15 82 V, takze si dam bud T, alebo H, len by ma zaujimalo preco do 240km/h ked uta nejde cez 210 a podla TP ide max 160
No, já neměla problém jen s rozměry, ale ještě stále řeším značku pneumatik. Já si myslím, že by ses měl podívat na nějaké testy zimních pneu a podle toho se rozhodnout, pokud nemáš jiný nápad
Plecháče sem sehnala velmi levně, ale taky sem se na foru dočetla, že se v zimě alu kola ničí atd. Tak bys to měl možná promyslet.
Upozorňuju, že sem amatér.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory