Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 12:09 am Předmět: |
|
|
ja osobne mam 1,4 a doporucuji ti 1,7 je sviznejsi a spotreba nijak vyrazne oproti 1,4 neni nijak vyrazna jenom pozor na motory ktery jsou slozitejsi na udrzbu rozhodne radim vzit sebou mechanika ktery pumam alespon castecne rozumi jinak co se tyce roku to zalezi kolik chces investovat ale rozhodne naplati pravidlo cim mladsi tim lepsi jinak ted nam prodava clen "Caracas"svuj kousek pohledej a urcite ho najdes v sekci prodam za velice slusny peníz _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 6:55 am Předmět: |
|
|
tak tohle jsem nedavno sesmolil pro s4nch3z..
takze facelifty:
rv97-rv98 zaklad
rv99-jina palubka, sedačky, jiny oblozeni interieru, jiny radia
rv00- novy lity kola, moznost kozenyho interieru
rv01-rv02 novej motor 1,6, nastupce 1,4ky, maj 3. brzdovy svetlo
priplatkova vybava: bacha na to kdyz nekdo prodava Pumu s plnou vybavou protoze zaklad byl docela vybavenej tak spousta lidi nevi..
dalo se priplatit za:
-sportovni sedačky Recaro 97-98 látkový, 99-02 kožený a jen k některým barvám auta
-radio na CD
-klima
-zrdcatka v el
-vyhrejvani predniho okna a zrdcatek
-příplatkova audiosoustava
-CD changer
-delalo se pár limitovanych edicí tak by bylo dobry narazit na nejakou z nich
jinak na co si dat specielne u Pumy pozor:
-ma tvrdej podvozek takze bacha na vůle v prední náprave a v ulození tlumicu
-brzdy dostavaj u Pumy zabrat takze zkontrolovat
-pozor na najety km, do 98 mela puma pocitadlo jen do 99999km takze kolikrat jede podruhy dokola. Mel bys to poznat na stavu interieru
ve 150tis se meni rozvody a klíňák
-bacha na kontrolky airbagu..
-bacha na kolísání volnoběhu
-bacha na zaškubání motoru na malo plynu
-po teplym startu vetsina Pum trpí na klapání ventilů toho se nebo pokud klepání samo přestane dejme tomu do 30vterin-1min
-vejfuk je slabina
-prevodovka musi jit presne a rychle
-spis shanej lepsi stav treba 98 nez horsi stav 01.. Idealni je samozrejme narazit na 02 v supr stavu no..
-u nekterych Pum neni lakovanej motorovej prostor tak se toho nelekni
motory:
1,7 (97-02) dobrej motor delala ho pro Ford Yamaha, ma variabilni casovani ventilu, tocivej moment v celym rozsahu otacek nedosahuje min nez 85%. Vykonu taky moc nepobrala ale staci to. a diky VCT jede v klidu jezdi do 2tis..
1,4 90koní je podle me na sportovni jizdu malo, nema zdaleka tolik pruznosti jako 1,7
1,6 103koní podobny vykony jako 1,7 ale zase mala pruznost a zase mu chybi ten charakter a zvuk 1,7
snad ti to trochu pomuze _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Naposledy upravil Matěj dne st říjen 01, 2008 8:17 am, celkově upraveno 2 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
cochee Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 384 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 9:08 am Předmět: |
|
|
Matěji, 1,6-ka je pochopitelně taky šestnáctiventil... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
saolin Puma Driver
Registrace: 30.3. 2006 Příspěvky: 145 Bydliště: okr. Kolín
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 10:05 am Předmět: Jakou Pumu? |
|
|
Já taky souhlasím že je lepší starší a zachovalejší..... Sám mám z 97 a za 2 roky co jí mám sem neměl jedinej problém (teda kromě vybytý baterie) a určitě doporučuji 1,7 protože když šelmu tak s nejlepším motorem, jednou se svezeš a na 1,4 zapomeneš..... Tak hodně štěstí v hledání..... |
|
Návrat nahoru |
|
Matty88 Puma Owner
Registrace: 10.8. 2007 Příspěvky: 32
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 11:19 am Předmět: |
|
|
řeknu ti to asi takhle... mám pumu a vybral sis moooc dobře. Jen jedna věc mi na mej pumičce vadí a to že mám 1.4... Mladý pako jako já to pak zbytečně vytáčí a se stejným stylem jízdy si myslím,že bych měl lepší spotřebu v 1.7 a za lepší svezení. Ale mám autí v super stavu a nikde žádná vůle a kdybych ho neťuknul na předek tak tam spokojeně žijou až dodnes... (jinak oprava už je skorem hotová vyklepáno zakytováno a čeká se jen na lakýra) pak už zase budu |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 12:45 pm Předmět: |
|
|
to cochee: Sorry za nepresnost, opravim to, myslel jsem ze je to stejnej motor jako ma StreetKa.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 3:55 pm Předmět: |
|
|
Taky jsem jednoznačně pro 1.7 - krásný zátah, super pružnost, spotřeba srovnatelná s 1.4 (6-12 l/100km) a ten zvuk... uááá nádhera
Jinak ona ani ta 1.4 a 1.6 nejedou špatně, ale 1.7 je prostě 1.7.
Rok výroby moc neřeš a hledej vyloženě jen podle stavu.
Prostuduj Matějův elaborát a fórum a pak hurá do toho |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 7:26 pm Předmět: |
|
|
ja mam kombinovanou 7,1 u 1,7VCT _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po říjen 08, 2007 7:36 pm Předmět: |
|
|
Spotřeba je v reálu fakt těch 6-12 litrů/100 km.
6 litrů, když jedeš jak na economy rally a 12 když to skoro furt drtíš
Udává se kombinace 7,5 l a tahle hodnota je fakt reálná. Já jezdím průměr tak 8 litrů a to se rozhodně neloudám, spíš si to užívám.
Puma s 1.7kou má tu výhodu, že máš pořád k dispozici myslím že více než 80% točivého momentu, což mimo jiné znamená, že se dá v klídku jezdit od 2000 ot./min., kdy to žere fakt hodně málo.
Z toho plyne, že tě Puma rozhodně nesežere za živa - má dobrý, výkonný, vyvážený a relativně úsporný motor. Žere prostě podle toho, jak jezdíš |
|
Návrat nahoru |
|
Aluna Puma Racer
Registrace: 7.9. 2006 Příspěvky: 890 Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 8:22 am Předmět: |
|
|
Asi tady byla zminena vetsina vyhod 1.7 a ja bych ti rekl jeste jeden duvod proc se poohlizet spis po tomto motoru a to ze kdyz u 1.4 zapnes klimu, tak uz to nejede vubec, plno lidi si pak stezuje na cukani a podobny veci...Je jasny, ze u 1.7 to taky vykon ubere, ale neni to tak markantni...Rekl bych, ze kdyz jedes sam se zapnutou klimoskou, tak je vykon a spotreba srovnatelna se zatizenim 4 lidi bez klimy...
PS: Kdyz nekdo rika, ze jezdi treba za 6,5l nebo fakt za 11l na 100km tak mu to ver, protoze zalezi na stylu jizdy...pumka umi oboje... |
|
Návrat nahoru |
|
jjoe Puma Racer
Registrace: 3.6. 2007 Příspěvky: 510 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 11:12 am Předmět: spotreba |
|
|
Tak ja bych pridal jeste nazor 1.4. Spotreba se mi ve meste pohybuje kolem 9 litru, ale ja Pumu az tak nesetrim. Uzivam si i vic nez maximalku a zrychleni na semafore (libi se mi taky kdyz jdu nekde po ceste kde se blizi prechod pro chodce a kdyz mne uslisi chodci jak na dvojce jedu 70 - 80 tak je ani nenapadne jit na cetu). Mimo mesta kdyz jsem sel na Ostrava - Kosice tak jsem mel asi 6.5 l na 100 km. To s klimou jsem nevedel, ale je fakt, ze kdyz jedu pod 2 000 otacek, tak to nekdy cuka ale zase nejak to neresim, mozna jen jsem v tom okamihu na blbem stupni, nejak to porad rychle spravim (plyn na doraz a uz to jede). Jinak mozna je fakt 1.7 lepsi, ale mne opravdu staci jizda 190 km/h a zrychleni jak nema kazdy. Kdyz chci delam s Pumou divy, nekdy i kdyz nechci. |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út říjen 09, 2007 3:03 pm Předmět: |
|
|
njn Jackal je ale trochu extrémista - viz. jeho odvařená spojka po jednom roce
Kód: | http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1449&highlight= |
|
|
Návrat nahoru |
|
|