Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martin Puma Owner
Registrace: 28.8. 2006 Příspěvky: 57
|
Zaslal: čt září 13, 2007 1:39 pm Předmět: podlozky nebo mensi offset?? |
|
|
Zdarec...resim ted jedno dilema..je lepsi mit kola s ET 35 a pridat 20 mm podlozky, nebo tam proste dat kola bez podlozek s ET 15...podle me vysledek bude vypadat stejne a usetrim za podlozky.... |
|
Návrat nahoru |
|
AndrewN Puma Driver
Registrace: 13.6. 2007 Příspěvky: 122 Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
|
Zaslal: čt září 13, 2007 1:44 pm Předmět: |
|
|
JJ, mělo by to tak být. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 13, 2007 1:45 pm Předmět: |
|
|
Menším ET ušetříš víc problémů, než jen peníze za podložky _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: čt září 13, 2007 1:45 pm Předmět: |
|
|
... jednoznacne mensie ET, pokial mas takto na vyber tak o podlozkach ani neuvazuj... _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
Bigworm Puma Driver
Registrace: 16.6. 2006 Příspěvky: 244
|
Zaslal: pá září 14, 2007 1:35 pm Předmět: |
|
|
Tak, tak mensi ET....u podlozek je i moznost ze by ti to kopalo pokud by byly sirsi... |
|
Návrat nahoru |
|
Puman Puma Driver
Registrace: 9.7. 2006 Příspěvky: 181 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: po září 17, 2007 8:18 pm Předmět: |
|
|
Je nějak poznat různé ET na jzdních vlastnotech? Např. když bude na předku ET35 a vzadu ET25? Nebo je lepší dát na obě nápravy ET stejný. _________________ 1.7 VCT |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: po září 17, 2007 8:27 pm Předmět: |
|
|
cim mensie ET tym kola viac vytrcaju-> tazisko sa znizi -> lepsie bude sediet v zakrutach (teda aspon trosku lepsie ale moc to nepoznas)
inak aj cim mensie ET tak aj tym vecsia namaha pre napravy- hlavne loziska... _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: čt září 20, 2007 10:29 am Předmět: |
|
|
Mircelo napsal: | kola viac vytrcaju-> tazisko sa znizi |
No nevím, ale tohle se mi nějak nezdá. Jak může mít ET kola a to, že kolo víc trčí do strany vliv na výšku těžiště? |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: čt září 20, 2007 4:53 pm Předmět: |
|
|
hm... zeby fyzika... no aky je rozdiel medzi napr. Daewoo tico a napriklad akymkolvek rovnako vysokym autom ale sirsim- napriklad fabia... aky?
no to tico prevratis v zakrute a fabiu nie ...
tot muj nazor (auta som vybral len tak odveci tak prosim ne ze sa tu rozvinie tema ze niekto dokaze prevratit fabiu...)
... vlastne ked mas mensie ET tak "rozsiris" auto = nizsie tazisko
edit: ale ta zmena vo vyske taziska je mala, takze na tych jazdnych vlastnostach to vazne ani clovek nepozna... ale kto vie- mozno ta niekedy ten centimeter alebo kolko taziska dolu zachrani _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 20, 2007 5:32 pm Předmět: |
|
|
Těžiště se určitě nezmění. To změníš jen změnou rozložení hmotnosti v prostoru.
Ale jinak souhlas, že rozšířením vozidlo lépe "sedí" v zatáčkách. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: čt září 20, 2007 5:42 pm Předmět: |
|
|
...nemam to podlozene ale moja hlava- som proste tvrdohlavy...
napriklad to Daewoo Tico. povedzme ze sme svalovci, opries sa do Tica z boku a prevratis ho,... a teraz dajme tomu by si predlzil napravy tica(nejakymi tycami,...)na kazdu stranu dajme tomu o 50cm , co je hned o 1m sirsi rozchod kolies... a teraz by si zatlacil do Tica zboku... chces mi povedat ze ho prevratis tak isto bez vecsieho pouzitia sili??? ale no...
edit: do pocitania taziska ako takeho sa neberie do uvahy iba cisto vozidlo ale aj kolesa(hmotnost atd...) _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt září 20, 2007 6:11 pm Předmět: |
|
|
Však já s tebou souhlasím v podstatě věci, jen nesouhlasím z fyzikálního pohledu na tvou definici těžště
Je to jak říkáš, ale imho za to může něco jiného než těžiště. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Anubis Puma Driver
Registrace: 4.10. 2006 Příspěvky: 486 Bydliště: Ostrava - Svitavy
|
Zaslal: čt září 20, 2007 8:20 pm Předmět: |
|
|
tak ty poslední tři odpovědi mě pobavily - super !!! _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
|
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: čt září 20, 2007 8:56 pm Předmět: |
|
|
oki , rozobereme to potom niekedy pri pivecku alebo pri kofole ... ak na to nezabudneme _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
douda Puma Driver
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
|
Zaslal: pá září 21, 2007 11:40 am Předmět: |
|
|
Jejda, co jsem to rozpoutal Nechtěl jsem rýpat, šlo mi jen o to, že i kdyby ty kola trčely metr do boku, těžiště bude pořád stejně vysoko. Teoreticky by se vlastně díky odklonu kol mělo dokonce trošku zvednout.
- Změní se ale poměr výšky těžiště auta (to zůstane stejně vysoko) proti šířce auta v kontaktu se silnicí (ta se zvětší), a to dělá tu lepší stabilitu.
A taky to super vypadá |
|
Návrat nahoru |
|
|