Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Ukazatel teploty
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Ukazatel teploty Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Bill
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 22.4. 2007
Příspěvky: 66
Bydliště: Brno-venkov

PříspěvekZaslal: st květen 02, 2007 9:24 am    Předmět: Ukazatel teploty Citovat

Čau, jakou máte zkušenost s teploměrem? jsem poměrně nováček s pumkou a tak mě zarazila jedna věc: Když mám auto zahřáty, tak se ručička zvedne tak k N nebo O nápisu NORMAL. Je to v pořádku? jakou máte zkušenost vy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Rem
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvky: 89
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st květen 02, 2007 9:50 am    Předmět: Citovat

ja mivam teplotu presne uprostred ciferniku. Nejsem ale moc smerodatnej, motor mam ted na genralce...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Yahoo Messenger ICQ
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: st květen 02, 2007 10:18 am    Předmět: Re: Ukazatel teploty Citovat

Cus no ja mel driv rucicku mezi O a R, ale jelikoz mam zimovrivou pritelkyni, tak jsem vymenil termostat na 88°C a ted mam rucicku porad na M Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Anubis
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvky: 486
Bydliště: Ostrava - Svitavy

PříspěvekZaslal: st květen 02, 2007 11:21 am    Předmět: Citovat