Registrace: 5.10. 2006 Příspěvky: 89 Bydliště: Brno
Zaslal: čt červen 07, 2007 12:31 pm Předmět:
smrja, pokud pise, ze drhnul spodkem auta prikop... neni preci co resit... Prectete si tenhle topic od zacatku. Ta odpoved bije do oci.
Ad Timebuster, proc pises, ze Kdo neni ferovej chlap? Neznam ho, ale pokud to pises pouza na zaklade jeho pripsevku tak ses trochu mimo. Urazky si res po icq, netahej to sem na forum. Jeho prispevek byl vecnej a trefnej.
Zaslal: pá červen 08, 2007 9:55 am Předmět: shrnutí
Už mě to neba. Příště sem nic nepíšu. Kontrolka při startu svítila, pak zhasla. Km přetaženy o 3000. Fyzicky kontrolován olej tak před 1,5 měsícem a hladina těsně pod ryskou MAX. V Pumě není 5l oleje ale pouze 3,5 to jen pro upřesnění tvého příspěvku. Při jízdě na dálnici zvuk jak když strčíš kovovej předmět do ventilátoru a pak šlus. Už nešlo nastartovat, starter jak kdyby tam nebyl, jen cvakal. Auto jsem viděl naposledy v Praze u Charouze, tam řekli zadřeny, ale auto nikdo nezvedal. Známej si to odtáhl k sobě do Hodonína a druhej den volá že zadřeny, nedostatek oleje, přetaženy Km o 3000. Kdyby mi řekl že olej protekl nějakou prasklinou pomalu ven z vany. Tak ho asi zabiju. _byl jsem tam před cca týdnem od toho co se to stalo a jasně jsem mu popsal co se stalo a že jsem vymetl takový kostky na krajnici který tam ti dělníci z kapsche nechali u brány. A tak mohl spodek trochu zkontrolovat. Já samozřejmě taky (ale přeci jen mám zcela jinou profesi než automechanik). Největší problém vidím s tou kontrolkou, ta kdyby blikla a okamžitě stojím na benzině a kontoluju respektive dolívám.
Jezdím na dálnici pořád: Praha - Svitavy, Ostrava - Olomouc - Svitavy, Svitavy Brno - to není sice dálnice, ale cesta do práce taky ne. Puma dálkový jízdy zvládá s přehledem a to určitě nejedu 110km/h. Točím se tak okolo + - 160. Jezdím takhle od září minulýho roku a vše je v pohodě. Věta že Puma dálkový jízdy očividně nezvládá je nesmysl. _________________ Moje úpravy: www.vmtuning.blog.cz
jo jo, je to tak že Puma 1.4 určitě není vozítko na dálnici o tom mě nikdo nepřesvědčí že je, možná 1.7 a to ještě trochu omezeně, hluk uvnitř, tvrdost podvozku atd.. Plánoval jsem ji spíš do města a tak kolem, proto jsem ji kupoval, ale situace se zásadně změnila, přeci jen jsem s ní odjel za průměrně 100Km denně. Nezvládla jízdu bez oleje ) ne dělám si srandu spíš mě naštvalo, že neblikla kontrolka, což myslím že měla. Takhle jsem do toho vlítl až po uši a ani jsem nevěděl co se dějě)
Registrace: 2.7. 2006 Příspěvky: 1036 Bydliště: Home - Pardubice, school - Brno
Zaslal: pá červen 08, 2007 1:13 pm Předmět:
imho puma opravdu dalkove jizdy dobre az velmi dobre zvlada.. zkusenosti mam urcite min nez tady ostatni starsi clenove klubu.. ale vystridal sem na daleke cesty okolo 6 aut a musim rict ze kdyz se jede v jednom nebo ve dvou lidech tak puma obstala nejlip (v 7 lidech obstal nejlip zase chrysler voyeger 3.8 v automatu)
stejne jak tu padlo, stat se ti to mohlo s kterymkoliv autem a nemusela to byt puma.. kdybys mel noveho bavora a vysral by se ti takhle tak bys psal co? ze BMW a hlavne ty nove stojej za prd?? nevim.. prijde mi blbe navazet se takhle do pumy kdyz ocividne selhlal hlavne lidsky faktor (nebudem resit kdo - jestli ty nebo mechanik v hodonine nebo u charouze) a nebo cidlo kontroly tlaku. to fakt mohlo odejit kdekoliv...
a jeste: nepiste dva prispevky pod sebe - tudiz kdyz ma nekdo posledni prispevek v diskuzi a chce neco dopsat, pouzije tlacitko EDIT, od toho tu je.. pokud uz prispel nekdo jiny nez vy na konec tak normalne tlacitko post reply a prosim zdrzte se vzajemnych urazek.. uvidite ze se bude jednat lip a pak si treba i s usmevem radi podate ruku na nejakym tom sraze ;)
jo a abych nezapomel - promazano o OT _________________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ No Past, no Future..._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ ...no Problems, just the Moment! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Puma neni auto na pohodly pri dlouhych cestach, ale ne ez by je nezvladala.. To je nesmysl.. sam jezdim s Pumou nekdy i 200km v kuse a clovek je pak unavenej ale auto zvlada v pohode.. pohodlná cestovní rychlost ale neni 180-190km/h, tu bych videl u 1,7 nekde mezi 150-160km/h, kdy motor tocí 2/3 rozsahu otáček což by mu dlouhodobě nemělo vadit..
ze tady nekdo chce po 1,7 nebo nedej bože po 1,4 aby ho vozila pohodlne 180-190km/h dlouhodobe po dalnici, to auto to pak vážně nezvládá.. Konkretně jestli jsi s Pumou jezdil timhle stylem jak jsi tady nekde na foru psal, tak kdyby se ti nestalo tohle tak bys ten motor postupne utahal..
jinak vzdycky kdyz si budes kupovat auto tak ti musi co nejvic vyhovovat.. A ne 1,4ku na dalnice.. na to si nekupuj ani toho fokuse.. To bych bejt tebou sel do mondea (jestli si za Fordem stojis) _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Registrace: 26.4. 2006 Příspěvky: 141 Bydliště: kousek nad Prahou
Zaslal: pá červen 08, 2007 6:35 pm Předmět:
Musím se Timebustera zastat, píše, že to autí původně plánoval do města. Faktem zůstává, že pak musím ale styl jízdy trochu přizpůsobit i autu. Prostě nebudu dodržovat svůj obvyklý rytmus (zcela záměrně nepíšu povolenou rychlost - to je jiná kapitola) a ono to půjde. Když jsem musel pro dceru na otočku z Prahy (no, kousek nad ní ) do Bratislavy a zpět, taky jsem měl bobky, že to bude rasovina, ale naštěstí mám na to auto (někteří vědí), takže jsem po dálnici plul 160, rozvalenej v křesle a motor si pokojně točil 3.5K. Nemluvím o úseku mezi Humpolcem a Velkým Meziříčím, kde to touhle rychlostí opravdu nešlo a musel jsem zpomalit na předepsaných 130, protože bych se ani nedověděl kolik je hodin, jak se všechno na té valše třepalo (zajímavé, že CD v rádiu ani jednou nepřeskočilo). věřím tomu, že kdybych jel její Pumou, jak mi navrhovala, tak bych u Brna z auta vylezl po čtyřech a nekomunikoval, bo bych stejně nic neslyšel. Bez urážky, prostě fakt. Ovšem tomu pomáhá i její výfuk. A v té rychlosti je motor cirkulárka - pro mně, zvyklého na silné diesly. Ale neříkám, že by to nešlo, holt pomaleji a déleji. Ale jak píší ostatní, není pravda, že to auto to nezvládne. Je to jako s koňma. Co dokážou hodně záleží na kočím (foneticky ).
Zaslal: pá červen 08, 2007 7:02 pm Předmět: Puma na dálnici ano - ale spíš nebo radši ne!!!
hmm, docela sranda, může mi tu někdo zodpovědně napsat které auto nezvládá jízdu po dálnici???
1.4 Puma je jiný kafe, to je město a okresky.
1.8 TDCi 03-04 Focus je ted pro me ideální volba, vzhledem k mím cestám 1000Km a víc v kuse 2x 3x v měsíci, tak do toho jdu, nikdy jsme doma neměli nic jinýho než Forda a asi u toho zatím dlouho zůstanu. Než vydělám na BMW.
Řekl bych, že jsme se pomalu dostali mimo téma - oddělanýho motoru, kterej jsem zaplatil:o)
Plně souhlasím s názory Vás všech,že PRVNI po koupi ojetého auta se MUSI vyměnit mimo jiné olej. Ale né ledasjaký. Puma si zaslouží to nejlepší! A specielně pro ni a podobné motory vyvinul Ford olej. Je to CASTROL GTX A1 5W-30! Už v autoškole se žáci učí, že o tom jaký olej použít rozhoduje VYROBCE MOTORU! Je sice poměrně dražší, 1l stoji cca 420 kc, ale vyplatí se do kvalitního oleje ty prachy dát, protože kdo maže, ten jede! Každý motorář se mnou bude souhlasit.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory