Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pedro662 Puma Owner


Registrace: 7.9. 2010 Příspěvky: 68 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: čt březen 24, 2011 7:59 pm Předmět: |
|
|
Pravitko na nastavenie vaciek nemam, ale som mal dole dekel vaciek a som nato pozeral a nezdali sa mi posunute... Boli rovnako. A keby jedna od druhej bola o zub vsimol by som si na tych bocnych riskach...
Takze na klukovej remenici je zle remen. Ale do toho sa nepustam lebo mam boja...  |
|
Návrat nahoru |
|
Pedro662 Puma Owner


Registrace: 7.9. 2010 Příspěvky: 68 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: so březen 26, 2011 9:00 pm Předmět: |
|
|
Takze rozvod uz je tak ako ma byt. Jedna vacka bola pootocena. S kamaratom v domacich podmienkach bez pripravkou sme "presrali" origo automechanika so servisnym vybavenim. Ale este ajtak pojdem zanim ho "pochvalit" a nech odovzda živnosť. :  |
|
Návrat nahoru |
|
redgoblin Puma Racer


Registrace: 2.10. 2006 Příspěvky: 677 Bydliště: Praha (Nová Paka)
|
|
Návrat nahoru |
|
Pedro662 Puma Owner


Registrace: 7.9. 2010 Příspěvky: 68 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: st březen 30, 2011 11:55 am Předmět: |
|
|
redgoblin napsal: | Akorát škoda, že teď nemáš mu ukázat, že udělal chybu a bylo to špatně. |
Tiez som nad tym rozmyslal.
Ale vcera som snim bol a mi povedal ze vie kde urobil pri nastavovani chybu. Asi nevedel co je VCT. On pravdepodobne vacku nastavoval za remenicu a nie za sesthran co je priamo na vacke... Ale INAK som spokojny nemozem nic povedat lebo porobil vela veci a za robotu zobral 60 evri... Nove guffera tesnia, vodna pumpa chladi, nap. kladka sa este neotarhla...
Este davno mi robil Fejvrit po KO nehode. Priniesom som mu vešiak a on mi vratil auto... |
|
Návrat nahoru |
|
Zlata Puma Novice


Registrace: 12.10. 2017 Příspěvky: 4 Bydliště: Vysočina
|
Zaslal: út listopad 21, 2017 9:37 pm Předmět: |
|
|
Lepší je mít ty přípravky, jinak vždy 2x otočit a zkontrolovat zda vše sedí, radši několikrát, vše musí sedět,max malinko u variabilu může díky variabilnímu mechanismu jít lista přípravku do drážky hůř, dále rysky na vaškových kolech musí sedět a mezi ryskami na vačkových kolech by mělo být 14 zubů rozvodového řemenu |
|
Návrat nahoru |
|
|