Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mgy Puma Novice
Registrace: 29.10. 2012 Příspěvky: 12
|
Zaslal: pá říjen 10, 2014 3:31 pm Předmět: Po odpojení VCT solenoidu jede pořád stejně. |
|
|
Zdravím,
nedávno mi začal vynechávat motor v Pumě 1.7. Nejdřív jsem vyměnil svíčky + kabely + jsem prostříkal všechny konektory kontaktolem. Na chvilku to pomohlo, ale po asi 30km zase stejná závada. Dnes jsem sotva dojel z práce domů. Fordiag hlásil vada na snímači natočení vačky. Když jsem snímač odpojil, tak najednou motor běží úplně OK. Zkusil jsem jen tak ze zvědavosti odpojit solenoid VCT a auto jede úplně stejně jako před odpojením. Napadlo mě, že VCT nebude fungovat bez snímače natočení vačky, ale auto jede pořád stejně jako předtím, než začal vynechávat motor. Už dříve mi na fordiagu vyjela chyba VCT - cam overretarded či tak něco, která se teď ale neobjevuje. Je tedy možné, že už mi dlouhou dobu VCT nefunguje. Jak zjistím, že VCT běží jak má a v jaké poloze zůstane natočená vačka při odojeném solenoidu, do nízkých nebo vysokých otáček?
Díky za jakoukoliv fundovanou odpověď |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: pá říjen 10, 2014 7:02 pm Předmět: |
|
|
Ano bez snímače vačkové hřídele VCT nefunguje. Jsou tam asi 4 výstupky pro polohu vačkové hřídele a jeden pro HU 1. válce.
Podle toho co píšeš, tak bych začal tím snímačem. To bude ze všeho nejlevnější, případně mi napiš SZ. Mám vyzkoušení snímače vaček. Rozborka VCT by byla podstatně nákladnější. _________________ Prodej náhradních dílů Ford: https://www.lumi-parts.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
mgy Puma Novice
Registrace: 29.10. 2012 Příspěvky: 12
|
Zaslal: pá říjen 10, 2014 9:47 pm Předmět: |
|
|
Když nechám připojenej snímač vačky a odpojím solenoid VCT, motor pořád vynechává, takže nejspíš bude zlobit ten snímač. Možná proto mi taky zmizela ta chyba cam overretarded, protože teď nemá jak zjistit pozici vačky. Snímač objednám nový, při jeho ceně tam není co řešit. |
|
Návrat nahoru |
|
mgy Puma Novice
Registrace: 29.10. 2012 Příspěvky: 12
|
Zaslal: so říjen 18, 2014 10:24 pm Předmět: |
|
|
Tak výměna snímače polohy vačky nepomohla. Po jeho připojení motor zase vynechává a připojování a odpojování solenoidu VCT na to nemá žádný vliv. |
|
Návrat nahoru |
|
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: út listopad 18, 2014 7:43 pm Předmět: |
|
|
Ked som mal problemy s nastavenim rozvodov toto bola jedna z variant fungovania. Presne nastavenie rozvodov bolo riesenie. Pto pumke je problemom ze remenice nemaju koliky na zaistenie presnej polohy a ak sa pri vymene rozvodov nevymeni srob na uchytenie remenice na kluke moze sa remenica smiknut koli vytahanemu srobu. _________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver
Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
Zaslal: čt listopad 20, 2014 7:00 pm Předmět: |
|
|
tak aretaci vaček uděláš jednoduše, a na klikovce zašroubíš šroub a klikovku dorazíš na něj, tak aretace jde udělat?! _________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7 |
|
Návrat nahoru |
|
mgy Puma Novice
Registrace: 29.10. 2012 Příspěvky: 12
|
Zaslal: pá listopad 21, 2014 6:54 am Předmět: |
|
|
Rozvody dělali před cca dvěma lety a 45000km v autorizáku Ford Kříž Domažlice, tak snad věděli co dělají. Na fóru jsem na tenhle autorizák našel jenom chválu. |
|
Návrat nahoru |
|
|