Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Pokec Puma Owner
Registrace: 21.2. 2013 Příspěvky: 52 Bydliště: Brno
|
Zaslal: čt říjen 10, 2013 12:51 pm Předmět: Chip |
|
|
Na strance autochip.eu nabizi za celkem prijatelnej peniz zvyseni vykonu na 101kW.. nema nekdo chip? Je to vubec realny bez turba? _________________ Money can´t buy love.. but you can buy rims, spoilers, camber kit... and that´s the same. |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: čt říjen 10, 2013 2:47 pm Předmět: |
|
|
Ne |
|
Návrat nahoru |
|
Falty Puma Driver
Registrace: 17.8. 2012 Příspěvky: 164 Bydliště: Letohrad
|
Zaslal: čt říjen 10, 2013 6:40 pm Předmět: |
|
|
už jsem se taky ptal dozvěděl jsem se to samý. _________________ Ford PUMA 1.7i 16v VCT r.v. 97 |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: čt říjen 10, 2013 7:26 pm Předmět: |
|
|
138PS a 170Nm pokial ma motor dobre hodnoty, ja mam na svojom aj z chipom 100kW a nejak 150Nm fyzicky odmeranych
Naposledy upravil Majki dne so říjen 12, 2013 7:30 pm, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Blady Puma Driver
Registrace: 18.9. 2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Týn nad Vltavou, Jižní čechy
|
Zaslal: čt říjen 10, 2013 8:32 pm Předmět: chip |
|
|
Samozřejmě, že čip funguje i u benzíňáka... Akorát nárust výkonu neni tak veliký... Hlavně je to znát, pokud někdo mechanicky upravuje motor (vačky výfuk atd.) a potom se motor nechá vyladit na aktuální komponenty motoru... Kravina to rozhodně neni, jenom to prostě nikdy nebude takový nárůst výkonu, jako u 1.9 TDI okty atp.... |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá říjen 11, 2013 2:51 am Předmět: |
|
|
Chipovat atmosfu je nesmysl. Na výkonu ti toho moc nepřidá, navíc pokud z toho chceš vymáčknout něco víc je tam potřeba nahánět víc vzduchu a celkově to upravit natolik aby pak chiptuning měl smysl.
začni třeba otevřeným filtrem. výkonu ti nepřidá auto pak jde líp do otáček. Nech si vyčistit vstřiky, prožeň 4 plný nádrže 100 oktanovým benzínem , vyměnit a mít v pořádku všechny filtry.Pokud to s autem plánuješ déle táhnout doporučuji generálku motoru se správným nastavením rozvodů...
pokud do toho chceš jo vrážet peníze pak je tu možnost jinejch svodů, výfuk, zvýšit kompresní poměr , ostrá vačková hřídel, jiný ventily , jiný palivový čerpadlo, regulátor tlaku paliva, fajnšmejkři změni el. vstřikování na karburátor tam už jsme ovšem na jiných penězích _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Pokec Puma Owner
Registrace: 21.2. 2013 Příspěvky: 52 Bydliště: Brno
|
Zaslal: pá říjen 11, 2013 1:01 pm Předmět: |
|
|
Absinth: ja o tom nepremyslim jen jsem se ptal na nazor jestli to nekdo ma, jestli to funguje atd. _________________ Money can´t buy love.. but you can buy rims, spoilers, camber kit... and that´s the same. |
|
Návrat nahoru |
|
HmerX Puma Driver
Registrace: 4.3. 2011 Příspěvky: 167 Bydliště: Letovice
|
Zaslal: pá říjen 11, 2013 1:24 pm Předmět: |
|
|
Ja myslím, že to není uplně zbytečné ... asi záleží na ceně ... kolik % třeba zvednou výkon laděné svody? a za jakou cenu? tak stejně vačky .... a udávané zvýšení výkonu 8 - 10 % u chipu není nesmysl ... takže bych bral u chipu akorát ohled na cenu a serioznost úpravce ... byla by dobrá možnost, to po úpravě změřit _________________ Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98 |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá říjen 11, 2013 6:42 pm Předmět: |
|
|
Taky je třeba pamatovat že ecu je z fabriky nastavená na poměr Výkon / Životnost a vůči tomu jsou udělané díly ! ! Upravením hrozí riziko snížení životnosti motoru a nadměrné opotřebení dílů....
Třeba EVA a Imprezy jsou nastaveny na výkon a díly mají na výkon ale výrobce dává záruku pouhých 15TKM !
Za mě, vysrat se na to a koupit silnější auto se silnějším motorem. _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: pá říjen 11, 2013 8:17 pm Předmět: |
|
|
namontoval som reg. tlaku paliva, dal otvorene sanie, vybral stredovy tlmic a na koniec dal Ulter a pridalo mi to 15Nm samozrejme na 100okt. benzin |
|
Návrat nahoru |
|
HmerX Puma Driver
Registrace: 4.3. 2011 Příspěvky: 167 Bydliště: Letovice
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 12:33 am Předmět: |
|
|
absinth napsal: | Taky je třeba pamatovat že ecu je z fabriky nastavená na poměr Výkon / Životnost a vůči tomu jsou udělané díly ! ! Upravením hrozí riziko snížení životnosti motoru a nadměrné opotřebení dílů....
|
i u zvýšení výkonu o 8 - 10 % ? vážně pochybuju ... _________________ Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98 |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 8:34 am Předmět: |
|
|
Majki: To si testoval ve válcový zkušebně těch 15Nm ? _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
Falcon Puma Owner
Registrace: 15.7. 2010 Příspěvky: 64 Bydliště: Louny
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 11:07 am Předmět: |
|
|
Když se člověk nad tím zamyslí selským rozumem, čiptuning Pumy je nesmysl. Cíl fabriky bylo vyždímat z auta co nejvíc výkonu při naladění ideální křivky nárůstu výkonu a točivého momentu a zároveň spolehlivosti při běžném užívání.
Možná je to možné, vyždímat z toho něco navíc - ale úpravce se nikdy nepřizná, odkud to vzal - co zůstalo otevřené déle, jaký signál z kterého čidla má teď větší rozsah... uživatel to neví, úpravce ho ujišťuje, že se vůbec nic pro něj nezměnilo, jen bude mít vyšší výkon a stejnou spotřebu...
Dám jednoduchý příklad z čipovaného turbodieselu - nejčastější a nejjednodušší cesta pro zvýšení výkonu je zvýšení plnícího tlaku. To způsobí, že turbo se přirozeně zahřívá víc než v sérii. Zkušený uživatel ví, že po delší jízdě má nechat turbo vychladnout dojezdem v mírném tempu na volnoběh. Jenomže normální uživatel tohle neví, nedělá, sjede z dálnice rovnou na parkoviště a tam to chcípne... a generálka turba najednou přijde dřív, než se čekalo.
Zpět k ZETEC-SE. Nepřijde Vám divné, že tito čiptuneři nabízí v ceníku naprosto identicky 10% nárůst výkonu pro úplně všechny auta? Nědělají rozdíly, jestli mají variabilní časování, 16 nebo 20 ventilů, rozdělujou jen "atmosféra" a "turbo". Nabízí se odpověď, že tenhle čiptuning spočívá v úpravě jedné konkrétní věci, kterou mají všechny atmosférické motory společnou...
A selským rozumem uvažujíc, unifikace není úplně nejlepší přístup k tuningu motoru. _________________ <i>Když mi bylo šest, měl jsem mnoho přání, ale nebyly prachy... Teď prachy jsou a šest je mi pořád.</i> |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 1:03 pm Předmět: |
|
|
HmerX záleží jakým zpusobem upraví...
To mi připomělo jak se na aukru prodává "Chip" za dva tisíce. Známej to otevřel a jediný co to udělá že to je odpor k váze vzduchu, takže saje víc vzduchu.
Jinak se mi libí FALCON příspěvek _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver
Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
Zaslal: so říjen 12, 2013 4:27 pm Předmět: |
|
|
@ Falcon, selský rozum lidé zase tak často neužívají, obzvlášť když jde o hezkou babu
nebo zvýšení výkonu. _________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7 |
|
Návrat nahoru |
|
|