Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
yoshi Puma Owner
Registrace: 25.8. 2009 Příspěvky: 73
|
Zaslal: pá srpen 16, 2013 1:46 pm Předmět: prehrievanie motora |
|
|
Ahojte, dávno som tu nebol tak vás všetkých zdravím. Mám problém s prehrievaním motora, vymenil som termostat, chladič aj novú vodnú pumpu s rozvodmi, auto bolo aj na počítači a nič. Čo to môže byť? Keď idem na väčšiu vzdialenosť ako 15km tak mi ručička na ukazovateli teploty vyletí do červeného, keď vyhodím rýchlosť a na volnobehu pridám na nej. 4tis otáčok tak to klesne ale potom pri zaradenej rýchlost zase stúpne. Poradte... _________________ Ford Puma 1,4 1998
Audi Q5 2,0 TFSI 2014 |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver
Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: pá srpen 16, 2013 5:52 pm Předmět: |
|
|
Ventil topeni. Zkus vypnout ventilator, vypnout topeni a projed to. Nebo propoj hadice co do nej jdou a vyrad topeni z okruhu, tim to zjistis nejlip. |
|
Návrat nahoru |
|
yoshi Puma Owner
Registrace: 25.8. 2009 Příspěvky: 73
|
Zaslal: so srpen 17, 2013 7:15 pm Předmět: |
|
|
Dík za radu, vyskúšam to. _________________ Ford Puma 1,4 1998
Audi Q5 2,0 TFSI 2014 |
|
Návrat nahoru |
|
Angeles-dancer Puma Owner
Registrace: 12.3. 2011 Příspěvky: 64 Bydliště: Dvůr Králové n. L.
|
Zaslal: po srpen 19, 2013 5:18 pm Předmět: |
|
|
mal som rovnaky problem.. neviem ako to vyriesili lebo uz to nerobi, ale je to zrejme nejakou netesnosti. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: čt srpen 22, 2013 12:23 pm Předmět: |
|
|
Pocuj a ten budik na teplotu mas 100% funkcny? Lebo to cu tu hovoris je trosku scifi ze ked das neutral tak ti rucika spadne |
|
Návrat nahoru |
|
R.o.u. Puma Driver
Registrace: 27.7. 2007 Příspěvky: 387 Bydliště: Karlovy Vary
|
Zaslal: čt srpen 22, 2013 6:45 pm Předmět: |
|
|
Sice to zni jako sci-fi, ale byl jsem z toho dlouho nestastnej. Vse bylo OK dokud jsem nepustil topeni s vetrakem. Kdyz teplota povylezla, musel jsem zastavit a na miste ji drzet ve 2tis. Kdyz se teplota vratila k normalu, vypl jsem topeni a mohl pokracovat dal. Kdyz jsem ventil topeni prehodil na jiny auto, zacala se zavada projevovat tam. Koupil jsem novej a od ty doby mam klid. Napadaly me veci jako spatne nastavenej klinak - ze se vodni pumpa toci obracene, prohozeny hadice... Ale byl to ventil - nejuzsi misto v chlazeni. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: pá srpen 23, 2013 10:49 am Předmět: |
|
|
Tak ti to dobre dopadlo. kedze som s tym este problem nemal, cakam nato |
|
Návrat nahoru |
|
|