Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: po květen 28, 2012 2:06 pm Předmět: puma 1.7 demontáž VCT? |
|
|
Zdravim pumáci, je možné nejakým spôsobom vylučiť VCT alebo vymeniť variátor za pevné alebo nastavitelné kolečko? Veci sa majú tak že,variátor v mojom aute pomaly končí (vrčí ako divá sviňa). Nerád by som sa dočkal toho že mi rozvodový remeň z nejakého dôvodu padne dole alebo sa roztrhne. Podla info ktoré mám nový variátor stojí cca 600,-eur +rozvody +práca atď. čo určite do toho nevrazím. Otázka je či je vôbec možné vyradiť systém VCT? Veci ako priebeh točivého momentu ma momentálne nezaujímajú, skôr mi ide o to aby Pumka ešte chvíľu požila, alebo ak má skapať tak nech poslúži na nejaký ten experiment. Môj budget je obmedzený čiže ani výmena motora za iný rozmrdaný (navybehaný motor po 10 až 14-tich rokoch asi nebude za rozumný peniaz) neprichádza do úvahy. Budem vďačný za každý postreh prípadne názor. Diky... _________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: po květen 28, 2012 4:17 pm Předmět: |
|
|
Bez VCT nebude motor fungovat. _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: po květen 28, 2012 5:13 pm Předmět: |
|
|
No jen "vypnout" nestačí, ale udělat se to určitě dá. Pavlos má ve své Pumě 1.7 bez VCT. Co všechno to obnáší, ale nevím. |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po květen 28, 2012 5:24 pm Předmět: |
|
|
Určitě by se tam dalo dát pevné vačkové kolo z 1,25 1,4 nebo z 1,6. Je to, ale prasečina. Raději s tím zajeď k někomu kdo tomu rozumí… Jsi si vůbec jistý, že je problém ve VCT? |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po srpen 06, 2012 7:58 pm Předmět: vct |
|
|
jeden znamy si raz cez E-bay objednal sadu na nejaku sadu na pumu na odstranenie VCT po pol roku mu klakol motor ... |
|
Návrat nahoru |
|
Strada01 Puma Racer
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 575
|
Zaslal: po srpen 06, 2012 8:03 pm Předmět: |
|
|
Odstraneni VCT nemuze znicit motor. Na zavodnich autech se to dela bezne.
Na svem jsem to taky odstranil. |
|
Návrat nahoru |
|
Majki Puma Driver
Registrace: 10.5. 2012 Příspěvky: 167 Bydliště: Košice
|
Zaslal: po srpen 06, 2012 8:08 pm Předmět: |
|
|
to je pravda, pokial sa to robi odborne |
|
Návrat nahoru |
|
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: so září 15, 2012 8:43 pm Předmět: |
|
|
...takze nejake navrhy ako nato?
aka remenica, remen, uprava RJ, dalsie potrebne veci? _________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
Tebronek Puma Driver
Registrace: 23.3. 2013 Příspěvky: 124 Bydliště: Stružnice
|
Zaslal: po květen 13, 2013 7:39 am Předmět: |
|
|
Strada01 napsal: | Odstraneni VCT nemuze znicit motor. Na zavodnich autech se to dela bezne.
Na svem jsem to taky odstranil. |
Já myslel, že VCT naopak zvyšuje výkon?? :-O |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: po květen 13, 2013 12:27 pm Předmět: |
|
|
kazdopadne musí rozvody dolů..
otázka proč se odstraní VCT? pokud se teda neposere....
auto tím ztratí na výkonu _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
pumic Puma Owner
Registrace: 20.3. 2012 Příspěvky: 44 Bydliště: Bratislava
|
Zaslal: po květen 13, 2013 2:02 pm Předmět: |
|
|
otazka nieje preco dole ale ci to niekto robil a chce sa podelit o skusenosti pripadne dat navod ako na to. spravit to chcem nakolko mi VCT hrkoce, cakaju ma rovody a rad by som sa trocha pozabaval. Problem je ze zatial nikto nieje ochotny pustit informacie _________________ Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: po květen 13, 2013 4:06 pm Předmět: |
|
|
absinth napsal: | kazdopadne musí rozvody dolů..
otázka proč se odstraní VCT? pokud se teda neposere....
auto tím ztratí na výkonu |
Variabilní časování sacích ventilů má ten význam, že válce jsou optimálně plněny při nízkých i vysokých otáčkách. Má to zá následek „vyhlazení“ momentové křivky nižší emise atd.. K vyššímu výkonu tu nutně přispívat nemusí. Pokud máš auto na závodění tak můžeš VCT odstranit a načasovat si vačkovou hřídel, tak aby bylo optimální plnění válců třeba od 5 tisíc do 8 tisíc. Budeš mít vyšší výkon a, že pod 5 tisíc ti auto nepojede na volnoběh se bude hádat atd tě nemusí zajímat, protože se v těch otáčkách nebudeš pohybovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|