Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
John Puma Novice


Registrace: 22.11. 2011 Příspěvky: 15
|
Zaslal: ne duben 22, 2012 5:45 pm Předmět: |
|
|
A poslední vychytávka je nasávání na kapotě, které nebude jenom na oko, ale bude plně funkční a bude stahovat vzduch ke vzduchovému filtru. Tady to ještě bude chtít otevřený vzduchový filtr. Nasávání také bude mít odtokové kanály kvůli vodě. Myslím, že je decentní.
Komentář: |
|
Velikost: |
45.54 kB |
Zobrazeno: |
22445 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
41.08 kB |
Zobrazeno: |
22445 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
49.56 kB |
Zobrazeno: |
22445 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
|
Návrat nahoru |
|
John Puma Novice


Registrace: 22.11. 2011 Příspěvky: 15
|
Zaslal: ne duben 22, 2012 8:36 pm Předmět: |
|
|
Díky za nabídku. Promyslím to a případně dám vědět.
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God


Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po červen 04, 2012 9:45 pm Předmět: |
|
|
Vypadá to moc dobře
_________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God


Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: út červen 05, 2012 8:55 am Předmět: |
|
|
Jsem docela zvedav, co ti na to reknou prislusnici..., jinak ja bych delal spise opacnou diru, spise odvod tepla, nez privod vzduchu do miste, kde to nebude mit ucinek..., spracovano pekne, ale me se to nelibi....muj nazor, ale tobe se to libi a to je hlavni...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
Zaslal: út červen 05, 2012 10:06 am Předmět: |
|
|
Je otázka, jestli by nebylo lepší od přední mřížky natáhnout hadici s čerstvým vzduchem k filtru - od k&n ji dostaneš v balení, a neudělat něco jako mřížku mírně za motorem, aby šel přirozený koloběh vzduchu - ve předu nasaješ, zahřeješ motorem a za ním vypustíš ven, ale zas ti to půjde na čelní sklo, ale to by nemusel být problém
_________________ AR 147JTDm | 2007 | Distinctive
K&N filtry za výhodnější ceny - neváhejte kontaktovat
http://www.sparco-shop.cz/
http://www.forrace.cz/e-shop/
http://www.omp-shop.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver


Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
Zaslal: so říjen 27, 2012 10:00 pm Předmět: |
|
|
že by konec iluzí ?
_________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7 |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver


Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: st listopad 21, 2012 4:05 pm Předmět: |
|
|
No tak, Johny ... pridaj nejake nove fotky urcite uz to mas pekne strieknute
|
|
Návrat nahoru |
|
|