Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Carpeer Puma Owner
Registrace: 11.9. 2012 Příspěvky: 70 Bydliště: Brno
|
Zaslal: so říjen 06, 2012 1:59 pm Předmět: Brzdy |
|
|
Kdyz mam auto pred facem a koupim ty vetsi brzdy dam je tam bez problemu nebo sou tam nejaky zmeny pres ktery je nenasadim? diky |
|
Návrat nahoru |
|
Jenik Puma Driver
Registrace: 21.5. 2011 Příspěvky: 419 Bydliště: Praha 9
|
|
Návrat nahoru |
|
Lopez Puma God
Registrace: 1.12. 2006 Příspěvky: 1079 Bydliště: Praha matka měst a nálad
|
Zaslal: po říjen 08, 2012 3:43 pm Předmět: |
|
|
potřebuješ nejen kotouče ale i třmeny jen kdyby jsi to náhodou nevěděl) _________________ Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší. |
|
Návrat nahoru |
|
Johnik Puma Racer
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1965 Bydliště: Za Prahou
|
Zaslal: po říjen 08, 2012 4:57 pm Předmět: |
|
|
Přesně jak píše Lopez. Šrouby, rozteče i vše ostatní sedí.
Před létem jsem to řešil taky. Měnil jsem kotouče (běžný focus D259mm) a čelisti (Puma FL). _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz... |
|
Návrat nahoru |
|
|