Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Lakovani help
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Lakovani help
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: ne říjen 04, 2009 7:57 pm    Předmět: Lakovani help Citovat

Zdravím ,
Chci se zeptat na postřehy kdo lakoval treba uz lemy jestli se na plnič musi davat jeste podstrik a popripade barva , jelikoz jsme konecne zprovoznil kompresor tak uz bych je chtel dat do poradku , jde mi o to jestli ten svetli tmel nevyleze do te stribrne dik za vsechny rady rady

edit : To tu nikdo neni ? Kdo by to vedil uz mi to stoji Very Happy



DSC00154.JPG
 Komentář:
 Velikost:  49.65 kB
 Zobrazeno:  16154 krát

DSC00154.JPG



DSC00156.JPG
 Komentář:
 Velikost:  68.7 kB
 Zobrazeno:  16154 krát

DSC00156.JPG



_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Pavel
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2009 10:12 am    Předmět: Citovat

Ahoj, pokud máš ta místa probroušená (bez plniče),tak je lepší je mít vždycky zakryté. Stříbrná metalíza je na to nejhorší, ale dá se to i bez toho jen musíš nejprve překrývat ta místa. Pokud budeš stříkat do hrany pomocí papírové pásky, tak ji nalep kousek pod hranu a ten konec blíž ke stříkané ploše otoč zpět!!! Je to taková finta, aby se ti metla prášila a neudělalo ti to ostrou hranu, která se pak loupí a nejde rozleštit Very Happy Podklad (plnič) je dobré odmastit acetonem (muže být i t. benzín), je ale potřeba po odmaštění povrch důkladně otřít antistatickou utěrkou!!!!! Při nanášení metalízy nanášej nejprve probroušená místa. Metalíza získáva hrubost podle vzdálenosti od stříkané plochy a podle tlaku vzduchu co ti jde do pistole. Hlavně s ní nešetří, protože musí hodně prášit. Je dobré mít větraný prostor, ale doma je to dost problém Smile Dávej si hlavně pozor na kondenzát, který může být v kompresoru, pokud se ti dostane do pistole, tak končíš!!!! Confused Confused Confused Po nanesení metly do finální podoby nechat 10-20minut vydechnout a stříkat lakem. Lak nanášej nejprve na hrany, lemy. Celej díl si dokola ohranič a ostatní stříkej v intervalech. Hlídej si pod světlem slévání laku. Až se ti začne dělat "pomeranč", tak musíš poznat kdy to má dost Very Happy BACHA NA STÉKÁNÍ!!! Confused Pokud budeš chtít dělat rozstřik, tak si na to ještě musíš koupit ředidlo k tomu určené.
Já to už sice párkrát na jiných autech takhle dělal, ale možná mě někdo opraví, nebo se i poučím.
DRŽÍM PALCE!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 20.7. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2009 6:49 pm    Předmět: Lakování Citovat

Kdybych chtěl nastříkat celou kastli, tak je to na vyříznutí oken co? Nebo máte někdo nějakou fintu? Surprised Dneska mi nějakej vocas objel pumu klíčem Confused
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pavel
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2009 7:44 pm    Předmět: Citovat

Pokud je to klíčem a hluboko, tak se tmelení nevyhneš. Čelní a zadní sklo je lepené, dveře sundáš a zadní okénka se nechají vytáhnout. Ty lepený skla se ale musejí nějak zadělat. Nevím ale jak? U starejch aut se jednoduše nadzvedla guma a sklo se nohama vyšláplo... Very Happy Very Happy Very Happy Mám takovej pocit, jestli tam taky není kousek gumy kolem toho lepeného. Pokud by to tam bylo a po celém obvodě, tak by se to dalo krýt páskou Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 20.7. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2009 9:00 pm    Předmět: Citovat

Jj, u stovky sem vytáhnul gumu a bylo to Smile A tady jestli stačí vytáhnout nějak guma po obvodě (ve předu a vzadu) tak to by asi stačilo... Myslím že by se barva pak mmohla loupat kdyby tam guma zůstala Rolling Eyes Když tak budu muset vzít strunu a vyříznout je Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Martuch.rs
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvky: 93
Bydliště: Kutna Hora

PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2009 9:08 pm    Předmět: Citovat

Pokud mohu poradit... strikni si celej blatnik znova do plnice,nesetri na kvalite ne kazdej plnic je pod metalizu dobrej a pak to dela zbytecny kraviny.Pokud budas myt v plnici jen pulku problem to taky neni ale budes to muset kryt vice vrstvama stribrna malo kreje a spatne se sestrikava (dela mapy) jesly chces aby to alespon trochu vypadalo nedelej tu metalizu do hrany,neusetris tim nic budes s tim mit jen vic prace kdyztak se dela rozstrik do bezbarve baze ale ten blatnik je malej nema to vyznam.kazdopadne ten dil nebude nikdy stejnej s dverma ja delam,pokud to auto za neco stoji vzdy rozstrik do druheho dilu.Pak oba dva prelakovat lakem. pak je to kvalitni prace za kterou se nemusis stydet.nesuhlasim s kolegou ze to musis hodne prasit to je zakladni chyba kdy metalizu presusis,budou tam takove kousky v podobe zaschle krupice. metalizu musis nalejt, ale to je ten problem u stribrne kde je moc videt to kdyz se to prezene a vzniknou tam mapy nestejneho zrna. a hlavne mit kloudnou pistoly a regulator tlaku bez velkeho poklesu. kdyztak se ptej.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 1:24 pm    Předmět: Citovat

Tak jem to hodil do plnice znova a zbrousil pod vodou je to dokonale hladke a ted teda zkusim z vasich rad to neak striknout auta uz jsme strikal ale metlu jeste ne tak uvidime jak to dopadne jeste k te jedne veci kdyz to nebudu delat do hrany k tem dverim a pak mam udelat ten roztrik tak je mi otazkou jak pripravit ty dvere jako jen odmastit ci neak trosku zbrousit no potreboval jsem autem jeste nekam zajet tak jsme ho nechal na parkovisti pumka byla v plnici a do padlo to asi takhle tekze mam dalsi praci ach jo ...


DSC00165.JPG
 Komentář:
 Velikost:  47 kB
 Zobrazeno:  15993 krát

DSC00165.JPG



DSC00162.JPG
 Komentář:
 Velikost:  40.06 kB
 Zobrazeno:  15995 krát

DSC00162.JPG



_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Pavel
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 26.7. 2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Náchod

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 3:58 pm    Předmět: Citovat

Děkuju Martuch.rs za jeho názory a postřehy kolem lakování. Zase je člověk o něco chytřejší Very Happy Já si vždycky myslel, že metla musí prášit. Pravda je, že jak popisuješ, tak mi to narůstalo na povrchu. Já to ale dával za vinu nepoužívání antistatické utěrky. Zase je člověk chytřejší, chybama se člověk učí. Ještě jednou díky za informaci Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Martuch.rs
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 24.5. 2008
Příspěvky: 93
Bydliště: Kutna Hora

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 10:05 pm    Předmět: Citovat

Tak priprava dveri. Pokud se tedy pustis as sem tak dvere vem 1500 a potom 2000 covkou papirem,pod vodou. kdyz ti to uschne nesmy se lak lesknout aby to bylo do matu.Vyhni se ale probrouseni as na metalizu zvlaste na hranach je to hned. pak auto olepit tak aby jsi mohl dvere otevrit a striknout blatnik zvlast protoze tam budes davat vice vrstev.potom na posledni 1-2 vrstvy dvere zavrit a do dveri udelat spolu s konecnou vrstvou na blatniku zastrik tak 10cm ale je potreba mit 2 pistole protoze tesne pred tim nez budes zastrikavat ty dvere musis rozhrani kde bude pomyslny prechod puvodni metalizi a te nove mit striklou bezbarvou bazy. pouziva se jako pojivo do metalizy. je to proto ze do mokreho pojiva se zrno krasne polozi a ten prechod je pak super. ale driv jsem to nepouzival pro narocnost jen jsem to opatrne rostrikl treba jen zbytkem metli v pistoly a vic jsem ji priredil. nekdy je jednodussi vzit proste jen dil a cekat jak nakonec odstin sedne.muzes si svetlost trochu i delat mnozstvim vzduchu kdyz bude vetsi barva bude svetlejsi a na opak ale je to jen jemne ladeni. Ja jsem strikal 3 roky v profi lakovne ted uz to delam jen doma a clovek se porad uci. ale stribrna barva jak sam uvidis je ta nejhorsi z metaliz,to nemluvim o perleti atd. ale nevim jesli jsem to vysvetlil k obrazu tvemu. ja byl na skoleni 3 mesice Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
negro25
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.1. 2009
Příspěvky: 302
Bydliště: Havirov

PříspěvekZaslal: st říjen 07, 2009 3:11 pm    Předmět: Citovat

JAKOZE,,, se musim pochvalit ani ja jsem to tak necekal za garazovych podminek a odvetravani 3 vysavaci Very HappyVery Happy proste parad a sedlo to presne podle dveri o bez zastriku tak zitra jeste druhou stranu je to tak hezke a tak leskle bez pomerance ze to trosku budu muset i zmatnit jelikoz to je jak zrdcadlo a vydim tam uplne sechno co je vedle auta vsak si vsimnete je tam i cihla s IR a dvere od garaze Very Happy ..... Vsem musim podekovat za rady provedl jsme to tak ze jsem dal jednu slabou vrstvu metli pak druhou z vetsim tlakem a tu treti uplne na uzko a 4,5 Atmosfery rozmezo 5 minut mezi vrstvama a pak bezbarvy lak prvni naroztrik takovy druhy na vysoky tlak vzduchu a uzky strik a tu treti taky tak sedlo to krasne je to jak uz rozlestene nesteklo nic parada a jeste to mam zalestit to asi jen jemne bo by to fakt bylo jak zrdcadlo . nehorazna radost Smile


DSC01574.JPG
 Komentář:
 Velikost:  49.71 kB
 Zobrazeno:  15913 krát

DSC01574.JPG



_________________
Very Happy Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sopen
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 235
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: st květen 04, 2011 12:06 am    Předmět: Citovat

Co se pouziva na rozlesteni? Jsem lama, nevim vubec zda hadr na podlahu nebo nejakej filc na vrtacce? Kdy pesne rozlestovat? Po maximalnim vytvrdnuti nebo spise naopak?

Delam lemy svepomoci a na pume se to ucim Smile

za rady diky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: st květen 04, 2011 6:36 am    Předmět: Citovat

No, nekdo to dokaze hadrem a rucne, nekdo musi vrtackou a lesticim kotoucem, to uz zalezi na tobe..., v dnesni dobe jsou i vyrobky na lesteni laku, bez velke namahy...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Karoserie Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund