Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
|
Návrat nahoru |
|
Pavel Puma Owner
Registrace: 26.7. 2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 10:12 am Předmět: |
|
|
Ahoj, pokud máš ta místa probroušená (bez plniče),tak je lepší je mít vždycky zakryté. Stříbrná metalíza je na to nejhorší, ale dá se to i bez toho jen musíš nejprve překrývat ta místa. Pokud budeš stříkat do hrany pomocí papírové pásky, tak ji nalep kousek pod hranu a ten konec blíž ke stříkané ploše otoč zpět!!! Je to taková finta, aby se ti metla prášila a neudělalo ti to ostrou hranu, která se pak loupí a nejde rozleštit Podklad (plnič) je dobré odmastit acetonem (muže být i t. benzín), je ale potřeba po odmaštění povrch důkladně otřít antistatickou utěrkou!!!!! Při nanášení metalízy nanášej nejprve probroušená místa. Metalíza získáva hrubost podle vzdálenosti od stříkané plochy a podle tlaku vzduchu co ti jde do pistole. Hlavně s ní nešetří, protože musí hodně prášit. Je dobré mít větraný prostor, ale doma je to dost problém Dávej si hlavně pozor na kondenzát, který může být v kompresoru, pokud se ti dostane do pistole, tak končíš!!!! Po nanesení metly do finální podoby nechat 10-20minut vydechnout a stříkat lakem. Lak nanášej nejprve na hrany, lemy. Celej díl si dokola ohranič a ostatní stříkej v intervalech. Hlídej si pod světlem slévání laku. Až se ti začne dělat "pomeranč", tak musíš poznat kdy to má dost BACHA NA STÉKÁNÍ!!! Pokud budeš chtít dělat rozstřik, tak si na to ještě musíš koupit ředidlo k tomu určené.
Já to už sice párkrát na jiných autech takhle dělal, ale možná mě někdo opraví, nebo se i poučím.
DRŽÍM PALCE!!!!!
|
|
Návrat nahoru |
|
MetalGod Puma Novice
Registrace: 20.7. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 6:49 pm Předmět: Lakování |
|
|
Kdybych chtěl nastříkat celou kastli, tak je to na vyříznutí oken co? Nebo máte někdo nějakou fintu? Dneska mi nějakej vocas objel pumu klíčem
|
|
Návrat nahoru |
|
Pavel Puma Owner
Registrace: 26.7. 2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 7:44 pm Předmět: |
|
|
Pokud je to klíčem a hluboko, tak se tmelení nevyhneš. Čelní a zadní sklo je lepené, dveře sundáš a zadní okénka se nechají vytáhnout. Ty lepený skla se ale musejí nějak zadělat. Nevím ale jak? U starejch aut se jednoduše nadzvedla guma a sklo se nohama vyšláplo... Mám takovej pocit, jestli tam taky není kousek gumy kolem toho lepeného. Pokud by to tam bylo a po celém obvodě, tak by se to dalo krýt páskou
|
|
Návrat nahoru |
|
MetalGod Puma Novice
Registrace: 20.7. 2009 Příspěvky: 11
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 9:00 pm Předmět: |
|
|
Jj, u stovky sem vytáhnul gumu a bylo to A tady jestli stačí vytáhnout nějak guma po obvodě (ve předu a vzadu) tak to by asi stačilo... Myslím že by se barva pak mmohla loupat kdyby tam guma zůstala Když tak budu muset vzít strunu a vyříznout je
|
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 9:08 pm Předmět: |
|
|
Pokud mohu poradit... strikni si celej blatnik znova do plnice,nesetri na kvalite ne kazdej plnic je pod metalizu dobrej a pak to dela zbytecny kraviny.Pokud budas myt v plnici jen pulku problem to taky neni ale budes to muset kryt vice vrstvama stribrna malo kreje a spatne se sestrikava (dela mapy) jesly chces aby to alespon trochu vypadalo nedelej tu metalizu do hrany,neusetris tim nic budes s tim mit jen vic prace kdyztak se dela rozstrik do bezbarve baze ale ten blatnik je malej nema to vyznam.kazdopadne ten dil nebude nikdy stejnej s dverma ja delam,pokud to auto za neco stoji vzdy rozstrik do druheho dilu.Pak oba dva prelakovat lakem. pak je to kvalitni prace za kterou se nemusis stydet.nesuhlasim s kolegou ze to musis hodne prasit to je zakladni chyba kdy metalizu presusis,budou tam takove kousky v podobe zaschle krupice. metalizu musis nalejt, ale to je ten problem u stribrne kde je moc videt to kdyz se to prezene a vzniknou tam mapy nestejneho zrna. a hlavne mit kloudnou pistoly a regulator tlaku bez velkeho poklesu. kdyztak se ptej.
|
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 1:24 pm Předmět: |
|
|
Tak jem to hodil do plnice znova a zbrousil pod vodou je to dokonale hladke a ted teda zkusim z vasich rad to neak striknout auta uz jsme strikal ale metlu jeste ne tak uvidime jak to dopadne jeste k te jedne veci kdyz to nebudu delat do hrany k tem dverim a pak mam udelat ten roztrik tak je mi otazkou jak pripravit ty dvere jako jen odmastit ci neak trosku zbrousit no potreboval jsem autem jeste nekam zajet tak jsme ho nechal na parkovisti pumka byla v plnici a do padlo to asi takhle tekze mam dalsi praci ach jo ...
Komentář: |
|
Velikost: |
47 kB |
Zobrazeno: |
15992 krát |
|
Komentář: |
|
Velikost: |
40.06 kB |
Zobrazeno: |
15994 krát |
|
_________________ Puma byla vždy můj sen , ted sen řídím |
|
Návrat nahoru |
|
Pavel Puma Owner
Registrace: 26.7. 2007 Příspěvky: 35 Bydliště: Náchod
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 3:58 pm Předmět: |
|
|
Děkuju Martuch.rs za jeho názory a postřehy kolem lakování. Zase je člověk o něco chytřejší Já si vždycky myslel, že metla musí prášit. Pravda je, že jak popisuješ, tak mi to narůstalo na povrchu. Já to ale dával za vinu nepoužívání antistatické utěrky. Zase je člověk chytřejší, chybama se člověk učí. Ještě jednou díky za informaci
|
|
Návrat nahoru |
|
Martuch.rs Puma Owner
Registrace: 24.5. 2008 Příspěvky: 93 Bydliště: Kutna Hora
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 10:05 pm Předmět: |
|
|
Tak priprava dveri. Pokud se tedy pustis as sem tak dvere vem 1500 a potom 2000 covkou papirem,pod vodou. kdyz ti to uschne nesmy se lak lesknout aby to bylo do matu.Vyhni se ale probrouseni as na metalizu zvlaste na hranach je to hned. pak auto olepit tak aby jsi mohl dvere otevrit a striknout blatnik zvlast protoze tam budes davat vice vrstev.potom na posledni 1-2 vrstvy dvere zavrit a do dveri udelat spolu s konecnou vrstvou na blatniku zastrik tak 10cm ale je potreba mit 2 pistole protoze tesne pred tim nez budes zastrikavat ty dvere musis rozhrani kde bude pomyslny prechod puvodni metalizi a te nove mit striklou bezbarvou bazy. pouziva se jako pojivo do metalizy. je to proto ze do mokreho pojiva se zrno krasne polozi a ten prechod je pak super. ale driv jsem to nepouzival pro narocnost jen jsem to opatrne rostrikl treba jen zbytkem metli v pistoly a vic jsem ji priredil. nekdy je jednodussi vzit proste jen dil a cekat jak nakonec odstin sedne.muzes si svetlost trochu i delat mnozstvim vzduchu kdyz bude vetsi barva bude svetlejsi a na opak ale je to jen jemne ladeni. Ja jsem strikal 3 roky v profi lakovne ted uz to delam jen doma a clovek se porad uci. ale stribrna barva jak sam uvidis je ta nejhorsi z metaliz,to nemluvim o perleti atd. ale nevim jesli jsem to vysvetlil k obrazu tvemu. ja byl na skoleni 3 mesice
|
|
Návrat nahoru |
|
negro25 Puma Driver
Registrace: 1.1. 2009 Příspěvky: 302 Bydliště: Havirov
|
|
Návrat nahoru |
|
Sopen Puma Driver
Registrace: 15.8. 2006 Příspěvky: 235 Bydliště: Česká Lípa
|
Zaslal: st květen 04, 2011 12:06 am Předmět: |
|
|
Co se pouziva na rozlesteni? Jsem lama, nevim vubec zda hadr na podlahu nebo nejakej filc na vrtacce? Kdy pesne rozlestovat? Po maximalnim vytvrdnuti nebo spise naopak?
Delam lemy svepomoci a na pume se to ucim
za rady diky.
|
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: st květen 04, 2011 6:36 am Předmět: |
|
|
No, nekdo to dokaze hadrem a rucne, nekdo musi vrtackou a lesticim kotoucem, to uz zalezi na tobe..., v dnesni dobe jsou i vyrobky na lesteni laku, bez velke namahy...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
|